Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
jezus nee, ben zo boos ;/
Anoniem
YouTube-ster



ik had een blog gemaakt en toen ging die pagina op de rad van fortuin pagina, ik had mijn blog bijna af, en nog niet opgeslagen :cry2:
Anoniem
Queen of Queens



Meid i know je feeling!!! Ik ben langer dan 2 uur bezig geweest met mijn blog en me katje sprong op me toetsenbord BOEM uitgelogd hoe die dat deed idk maar alles kwijt. Ik baalde jonge. Boos worden  op me katje heeft geen nut dus deed ik niet maar ik zorg er voor dat die nooit meer over me toetsenbord loopt hahha.
Anoniem
Straatmuzikant



dat is zo kut he

ik had ooit een nieuwsartikel helemaal mooi gemaakt én hij was helemaal af
toen drukte mn broertje op crtl + w .-.
Anoniem
YouTube-ster



dat is zo kut he

ik had ooit een nieuwsartikel helemaal mooi gemaakt én hij was helemaal af
toen drukte mn broertje op crtl + w .-.

Dat deed die van mij ook een keer ;/
Anoniem
YouTube-ster



dat is zo kut he

ik had ooit een nieuwsartikel helemaal mooi gemaakt én hij was helemaal af
toen drukte mn broertje op crtl + w .-.

Wat doet ctrl + w?

daar gaat m'n layout

hahahaha, grapje toch?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld