Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik bied even mijn excuses aan.
Gray
Wereldberoemd



Voor het feit dat ik nogal opschepperig ben geweest over mijn functie. Ik had dat niet mogen doen. Ik was natuurlijk dolblij en heb onbewust daarover opgeschept. Hopelijk begrijpen jullie dat ik dit niet expres heb gedaan. Ik zal er nu voortaan aan denken, voor ik een reactie plaats, of een forum aan maak. Nogmaals mijn excuses.
Toothless
Wereldberoemd



Goed dat je je excuses maakt (l)
Ik heb er niet heel veel last van gehad, maar toch goed dat je dit doet. ;)
Veel plezier in het CT. ;)
Gray
Wereldberoemd



Goed dat je je excuses maakt <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>
Ik heb er niet heel veel last van gehad, maar toch goed dat je dit doet. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
Veel plezier in het CT. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

:)
Bedankt.
xxelinexx23
Internationale ster



Is me eigenlijk niet opgevallen omdat je zo blij was :I
Account verwijderd




Goed dat je je excuses maakt <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>
Ik heb er niet heel veel last van gehad, maar toch goed dat je dit doet. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
Veel plezier in het CT. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Gray
Wereldberoemd



c:
Anoniem
YouTube-ster



had er eingelijk niks van gemerkt maar gefeliciteerd :)
Gray
Wereldberoemd



had er eingelijk niks van gemerkt maar gefeliciteerd <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

:) Bedankt.
HenkDeBanaan
Landelijke ster



Goed dat je je excuses maakt <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>
Ik heb er niet heel veel last van gehad, maar toch goed dat je dit doet. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
Veel plezier in het CT. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Gray
Wereldberoemd



Goed dat je je excuses maakt <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>
Ik heb er niet heel veel last van gehad, maar toch goed dat je dit doet. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>
Veel plezier in het CT. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>


;')
Gray
Wereldberoemd



hh c:
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vond je niet opschepperig, ik ben gewoon blij voor je! :d
Gray
Wereldberoemd



Ik vond je niet opschepperig, ik ben gewoon blij voor je! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

:)
Gray
Wereldberoemd



Ik vind niet dat je je excuses had moet aanbieden haha, maar veel plezier in het CT! :3

Hoezo niet? xd Sommige mensen vonden me wel opschepperig en voor hun bied ik mijn excuses aan c:
En bedankt trouwens c:
Gray
Wereldberoemd




Ja dat is mijn poppetje mooi hé.
Gray
Wereldberoemd



hh c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste