Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
NEEEE PIEP ZOOI
Anoniem
Queen of Queens



Bericht
Van: Virtual Popstar
Naar: Cindy     
Ontvangen: vandaag om 00:01
Onderwerp: Geen beveiliging
Omdat je geen beveiliging hebt hebben je fans tijdens je laatste optreden een scene gemaakt en een groot schandaal veroorzaakt. Je waardigheid in het ogen van je overige fans is hierdoor afgenomen. Je bent 122.528 fans verloren.
Anoniem
Queen of Queens



vergeten.;c
Anoniem
Wereldberoemd



Ah, dat is echt super stom! sad
Anoniem
Queen of Queens



Ah, dat is echt super stom! sad

;c zo hard voor gewerkt. ;c
Adora
Landelijke ster



WAT..
Zoveel fans heb ik nog niet eens ;x
Anoniem
Queen of Queens



WAT..
Zoveel fans heb ik nog niet eens ;x

zo veel verlies ik elke dag zonder beveiliger 
Adora
Landelijke ster



WAT..
Zoveel fans heb ik nog niet eens ;x

zo veel verlies ik elke dag zonder beveiliger 

Omg dat is echt veel..

Anoniem
Queen of Queens



WAT..
Zoveel fans heb ik nog niet eens ;x

zo veel verlies ik elke dag zonder beveiliger 

Omg dat is echt veel..


i know
Anoniem
Queen of Queens



Je hebt er toch 12,1 miljoen, nog steeds heel veel hoor o-o Ik snap wel dat het kut is om er zoveel te verliezen, omg.

ik ben een plek gezakt in de top 200 door dit lol ;c XD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld