Berichten
Platenlabel
Recent online: 32
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0
|
0
|
0
|
0
|
0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup🇳🇱🧡⚽️
Anoniem
👟 ⚽️ 🥅 🏟️ 🎉
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Forum
Startalk
Blogstatistieken
Vriendenbeheer
Vriendenbeheer
Facebookvrienden uitnodigen
Topics
Berichten
Professional Artist goud
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet goud
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star zilver
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer goud
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master goud
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator zilver
Aantal voltooide tours
16
van de
24
sterren behaald
Forum
Game
<
Virtual Popstar
Pagina:
1
2
|
Volgende
|
Laatste
Ik ga voor altijd youtube ster blijven
Account verwijderd
schreef:
denk ik
zit nog steeds aan de 4% van mijn balkje pff
Anoniem
Queen of Queens
Avia schreef:
leuk voor je
Shoyo
Internationale ster
Shoyo schreef:
Nasutow schreef:
denk ik
zit nog steeds aan de 4% van mijn balkje pff
ik zit volgens mij net iets meer dan een week op deze site maar ik heb echt geen idee hoe ik aan zoveel fans kom
Account verwijderd
schreef:
Avia schreef:
leuk voor je
ik ga vandaag mijn eerste album uitbrenge nasutow gaat verander XD
Account verwijderd
schreef:
ellae schreef:
Nasutow schreef:
denk ik
zit nog steeds aan de 4% van mijn balkje pff
ik zit volgens mij net iets meer dan een week op deze site maar ik heb echt geen idee hoe ik aan zoveel fans kom
ja ik ook niet ze zeggen he le tijd tegen me doe tours
maar dat is moieite?
Shoyo
Internationale ster
Shoyo schreef:
Nasutow schreef:
ellae schreef:
Nasutow schreef:
denk ik
zit nog steeds aan de 4% van mijn balkje pff
ik zit volgens mij net iets meer dan een week op deze site maar ik heb echt geen idee hoe ik aan zoveel fans kom
ja ik ook niet ze zeggen he le tijd tegen me doe tours
maar dat is moieite?
valt mee met de moieite tho?? drie keer klikken en je hebt 300 fans ofz
Anoniem
Queen of Queens
Avia schreef:
Nasutow schreef:
ellae schreef:
Nasutow schreef:
denk ik
zit nog steeds aan de 4% van mijn balkje pff
ik zit volgens mij net iets meer dan een week op deze site maar ik heb echt geen idee hoe ik aan zoveel fans kom
ja ik ook niet ze zeggen he le tijd tegen me doe tours
maar dat is moieite?
je moet battle haal je zo
Account verwijderd
schreef:
ellae schreef:
Nasutow schreef:
ellae schreef:
ik zit volgens mij net iets meer dan een week op deze site maar ik heb echt geen idee hoe ik aan zoveel fans kom
ja ik ook niet ze zeggen he le tijd tegen me doe tours
maar dat is moieite?
valt mee met de moieite tho?? drie keer klikken en je hebt 300 fans ofz
ik ben lui ella
Account verwijderd
schreef:
Avia schreef:
Nasutow schreef:
ellae schreef:
ik zit volgens mij net iets meer dan een week op deze site maar ik heb echt geen idee hoe ik aan zoveel fans kom
ja ik ook niet ze zeggen he le tijd tegen me doe tours
maar dat is moieite?
je moet battle haal je zo
ew nee das nog meer moeite
Shoyo
Internationale ster
Shoyo schreef:
Nasutow schreef:
ellae schreef:
Nasutow schreef:
ja ik ook niet ze zeggen he le tijd tegen me doe tours
maar dat is moieite?
valt mee met de moieite tho?? drie keer klikken en je hebt 300 fans ofz
ik ben lui ella
zullen we samen yt ster blijven
Account verwijderd
schreef:
ellae schreef:
Nasutow schreef:
ellae schreef:
valt mee met de moieite tho?? drie keer klikken en je hebt 300 fans ofz
ik ben lui ella
zullen we samen yt ster blijven
ik mail je als je opeens level hoger bent want dan heb je onze pact verbroke
Anoniem
Queen of Queens
Avia schreef:
Nasutow schreef:
Avia schreef:
Nasutow schreef:
ja ik ook niet ze zeggen he le tijd tegen me doe tours
maar dat is moieite?
je moet battle haal je zo
ew nee das nog meer moeite
L U I
Account verwijderd
schreef:
Avia schreef:
Nasutow schreef:
Avia schreef:
je moet battle haal je zo
ew nee das nog meer moeite
L U I
pas op je woorden what the fuck
Anoniem
Landelijke ster
Yeezus schreef:
hahah nerd nerd afgekeurd
Account verwijderd
schreef:
Yeezus schreef:
hahah nerd nerd afgekeurd
...
Aspect
YouTube-ster
Aspect schreef:
ellae schreef:
Nasutow schreef:
denk ik
zit nog steeds aan de 4% van mijn balkje pff
ik zit volgens mij net iets meer dan een week op deze site maar ik heb echt geen idee hoe ik aan zoveel fans kom
same
Plaats een reactie
Reageer
Deel dit topic op:
Om nieuwe berichten te laden:
ingeschakeld
Pagina:
1
2
|
Volgende
|
Laatste