Berichten
Platenlabel
Recent online: 33
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0
|
0
|
0
|
0
|
0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup🇳🇱🧡⚽️
Anoniem
👟 ⚽️ 🥅 🏟️ 🎉
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Forum
Startalk
Blogstatistieken
Vriendenbeheer
Vriendenbeheer
Facebookvrienden uitnodigen
Topics
Berichten
Professional Artist goud
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet goud
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star VIP
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer zilver
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master VIP
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator brons
Aantal voltooide tours
17
van de
24
sterren behaald
Forum
Game
<
Virtual Popstar
Pagina:
1
2
3
4
5
6
7
8
|
Volgende
|
Laatste
wie na alison reageert krijgt een
Anoniem
Landelijke ster
Stormzi schreef:
highfive
Armageddon
Internationale ster
Armageddon schreef:
ik wil wel een highfive, dus speel jij even alson, dan reageer ik na je
Anoniem
Landelijke ster
Stormzi schreef:
Armageddon schreef:
ik wil wel een highfive, dus speel jij even alson, dan reageer ik na je
omg harry styles egt lkkr
Alessya
YouTube-ster
Alessya schreef:
Account verwijderd
schreef:
alison dilaurentis is al levend begraven door dr moeder zal ik ff doorgeven aan dr moeder dat je dr ziel hebt opgeroepen
Armageddon
Internationale ster
Armageddon schreef:
Stormzi schreef:
Armageddon schreef:
ik wil wel een highfive, dus speel jij even alson, dan reageer ik na je
omg harry styles egt lkkr
I'm trying to figure this out
Account verwijderd
schreef:
Armageddon schreef:
Stormzi schreef:
Armageddon schreef:
ik wil wel een highfive, dus speel jij even alson, dan reageer ik na je
omg harry styles egt lkkr
I'm trying to figure this out
ze beledigd mn SMAAK,wat vind jij wouter
Anoniem
Landelijke ster
Stormzi schreef:
Alessya schreef:
Some people just need an updated meme collection
Anoniem
Landelijke ster
Stormzi schreef:
Alessya schreef:
meester kakhiel
Account verwijderd
schreef:
Alessya schreef:
je begon zo goed deze avond totdat je met een minion meme kwam......
Armageddon
Internationale ster
Armageddon schreef:
Cademorte schreef:
Armageddon schreef:
Stormzi schreef:
omg harry styles egt lkkr
I'm trying to figure this out
ze beledigd mn SMAAK,wat vind jij wouter
OH, ik wist niet eens dat dat je smaak was, maar ieder zijn ding, dat denk ik ervan! (al had ik geen Harry bij je verwacht)
Anoniem
Landelijke ster
Stormzi schreef:
Cademorte schreef:
Alessya schreef:
je begon zo goed deze avond totdat je met een minion meme kwam......
HAHAHAHAH egt he sorry alexis hvj
Anoniem
Landelijke ster
Stormzi schreef:
Armageddon schreef:
Cademorte schreef:
Armageddon schreef:
I'm trying to figure this out
ze beledigd mn SMAAK,wat vind jij wouter
OH, ik wist niet eens dat dat je smaak was, maar ieder zijn ding, dat denk ik ervan! (al had ik geen Harry bij je verwacht)
ja past echt niet bij haar he eerlijk
Armageddon
Internationale ster
Armageddon schreef:
Stormzi schreef:
Armageddon schreef:
Cademorte schreef:
ze beledigd mn SMAAK,wat vind jij wouter
OH, ik wist niet eens dat dat je smaak was, maar ieder zijn ding, dat denk ik ervan! (al had ik geen Harry bij je verwacht)
ja past echt niet bij haar he eerlijk
Eigenlijk niet nee eerlijk
Account verwijderd
schreef:
Armageddon schreef:
Cademorte schreef:
Armageddon schreef:
I'm trying to figure this out
ze beledigd mn SMAAK,wat vind jij wouter
OH, ik wist niet eens dat dat je smaak was, maar ieder zijn ding, dat denk ik ervan! (al had ik geen Harry bij je verwacht)
sorry wouter maar jij bent wel bereikbaar voor me dus dat is een plusplunt voor je !
Armageddon
Internationale ster
Armageddon schreef:
Cademorte schreef:
Armageddon schreef:
Cademorte schreef:
ze beledigd mn SMAAK,wat vind jij wouter
OH, ik wist niet eens dat dat je smaak was, maar ieder zijn ding, dat denk ik ervan! (al had ik geen Harry bij je verwacht)
sorry wouter maar jij bent wel bereikbaar voor me dus dat is een plusplunt voor je !
Sorry yas, maar ik ben out of your league, minpunt voor je !
Plaats een reactie
Reageer
Deel dit topic op:
Om nieuwe berichten te laden:
ingeschakeld
Pagina:
1
2
3
4
5
6
7
8
|
Volgende
|
Laatste