Dauntless schreef:
Full title: You cannot take from the forest what was never supposed to leave.
De steden Esdril, Oslein, Saprosa en Dustraria zijn rijk en welvarend. Allen willen ze uitbreiden en hun macht verder doordrukken. Er is enkel één groot obstakel. Het grote, woeste natuurgebied dat hen omringd. Dit wordt beschermd door vier nimfen. Eeuwenoude wezens die velen al hebben getrotseerd, maar niemand is ooit leven teruggekeerd. Het gebied is ruwweg in vier grote delen op te splitsen:
Het woud:

Dit woud bevat bomen van duizenden jaren oud. Toch zijn ze niets in vergelijking met de oude eik in het centrum. Geen bijl is sterk genoeg om deze om te kappen. Het is hier dat de nimf van het woud haar woonplaats heeft. Haar bloem hangt helemaal bovenaan in deze boom. Van alle nimfen is hij/zij de oudste en tevens de wijste. Je kan hem/haar beschouwen als de leider van de groep. Deze nimf is in staat planten te besturen. De huid van dit wezen is in staat giffen te creëren die niet enkel kunnen doden, maar ook verlammen of willoos maken. Geruchten gaan de ronde dat dit wezen deze giffen het liefst via een kus aan zijn/haar slachtoffers toedient. Maar niet alleen deze nimf, ook het woud zelf is gevaarlijk. Het is de thuis van menig monster die allen in dienst staan van de nimf.
Wezens die er nog meer wonen: elven, saters, centaurs, eenhoorn,...
De bloem van de woudnimf:

Het meer/zee:

De wateren in dit gebied worden beschermd door een waternimf. Haar woonplaats is een gigantisch meer. Zo diep dat de bodem niet zichtbaar is. In het midden van dit meer drijft haar bloem, een waterlelie. Toch zou ik niet zomaar in dit meer gaan zwemmen. Niet alleen wordt het bewoond door verschillende zeemonster. Ook zou het onmogelijk zijn er in te zwemmen enkel wanneer de nimf zelf je haar zege geeft. Zo niet verdrink je meteen.
De waternimf is de jongste van hen allemaal. Hij/zij is ook de meest nieuwsgierige en aardige nimf. Al zijn de anderen wel erg beschermend over hem/haar. Hij/zij kan water besturen.
Wezens: Meerminnen, Krakens, Kelpies,...
Bloem van de waternimf:

De vulkanen:

De vuurnimf woont in het vulkanische gebied. Dit is het gevaarlijkste gebied door zijn hoge temperaturen, verborgen geisers en natuurlijk de bloeddorstige draken. Hier staat een enorme actieve vulkaan waar deze nimf zijn/haar bloem in bewaard. Al zijn er nog wel meer actieve vulkanen en lavastromen. Dit wezen speelt met vuur en is van nature de meest opvliegende en actieve. Hij/zij is tevens zeer tempramentvol en hem/haar tegen je krijgen is iets wat je absoluut wilt vermijden.
Wezens: Draken
Bloem van de vuurnimf:

Het moeras:

Het laatste gebied is het donkere moeras. Het is verraderlijk gebied waar één verkeerde stap je leven kan beëindigen. Er is niet veel informatie bekend over de nimf die hier woont. Hij/zij is de meest mysterieuze en tevens wantrouwige van de bende. Men zegt dat hij/zij blauw moerasvuur gebruikt om mensen in modder en drijfzand te doen vastzitten en hen zo te laten verdrinken. Haar bloem zit verborgen in een grote treurwilg waarvan de wortels diep in de modder zijn geplant.
Wezens: Geesten, moerasmonsters,...
De bloem van de moerasnimf:

Menig ridder en strijder doet een poging de nimfen te doden. Maar na het zoveelste verlies is men er zeker van dat dit niet de juiste manier kan zijn. Daarom selecteren ze vier jagers, één uit elke stad. Zij worden het gebied in gestuurd en moeten het vertrouwen van deze wezens zien te winnen. Om zo hun bloem te bemachtigen. Want deze nimfen zijn afhankelijk van hun bloem. Wordt deze uit hun gebied verwijderd zal deze verwelken en de nimf sterven.
Regels en info:
- Hoewel nimfen meestal als prachtige dames worden beschreven zijn ze zowel mannelijk als vrouwelijk.
- Alle nimfen beschikken tevens over een wondermooie stem en een bijna goddelijk uiterlijk. Al heeft de waternimf de mooiste stem en de moerasnimf het mooiste uiterlijke. Dit kan soms wel eens tot onderlinge jaloezie leiden.
- De woud en vuurnimf zijn wel de oudsten. Ze hebben bijgevolg meer gezag over de andere twee.
- Iedereen typt minstens een blokje vol per post.
- Houdt de RPG alsjeblieft in leven.
Invullijstje:
Naam:
Leeftijd (enkel voor jagers):
Nimf/jager (zet hier ook bij nimf van wat):
Innerlijk+verleden:
Uiterlijk:
Favoriete wapens (jagers):
Extra:
Nimfen 4/4 VOL
Moerasnimf ~ Dauntless p2
Vuurnimf ~ MaylinAsting p1
Waternimf ~ Houvanramb p4
Woudnimf ~ HootHoot p4
Jagers 0/4
Full title: You cannot take from the forest what was never supposed to leave.
De steden Esdril, Oslein, Saprosa en Dustraria zijn rijk en welvarend. Allen willen ze uitbreiden en hun macht verder doordrukken. Er is enkel één groot obstakel. Het grote, woeste natuurgebied dat hen omringd. Dit wordt beschermd door vier nimfen. Eeuwenoude wezens die velen al hebben getrotseerd, maar niemand is ooit leven teruggekeerd. Het gebied is ruwweg in vier grote delen op te splitsen:
Het woud:

Dit woud bevat bomen van duizenden jaren oud. Toch zijn ze niets in vergelijking met de oude eik in het centrum. Geen bijl is sterk genoeg om deze om te kappen. Het is hier dat de nimf van het woud haar woonplaats heeft. Haar bloem hangt helemaal bovenaan in deze boom. Van alle nimfen is hij/zij de oudste en tevens de wijste. Je kan hem/haar beschouwen als de leider van de groep. Deze nimf is in staat planten te besturen. De huid van dit wezen is in staat giffen te creëren die niet enkel kunnen doden, maar ook verlammen of willoos maken. Geruchten gaan de ronde dat dit wezen deze giffen het liefst via een kus aan zijn/haar slachtoffers toedient. Maar niet alleen deze nimf, ook het woud zelf is gevaarlijk. Het is de thuis van menig monster die allen in dienst staan van de nimf.
Wezens die er nog meer wonen: elven, saters, centaurs, eenhoorn,...
De bloem van de woudnimf:

Het meer/zee:

De wateren in dit gebied worden beschermd door een waternimf. Haar woonplaats is een gigantisch meer. Zo diep dat de bodem niet zichtbaar is. In het midden van dit meer drijft haar bloem, een waterlelie. Toch zou ik niet zomaar in dit meer gaan zwemmen. Niet alleen wordt het bewoond door verschillende zeemonster. Ook zou het onmogelijk zijn er in te zwemmen enkel wanneer de nimf zelf je haar zege geeft. Zo niet verdrink je meteen.
De waternimf is de jongste van hen allemaal. Hij/zij is ook de meest nieuwsgierige en aardige nimf. Al zijn de anderen wel erg beschermend over hem/haar. Hij/zij kan water besturen.
Wezens: Meerminnen, Krakens, Kelpies,...
Bloem van de waternimf:

De vulkanen:

De vuurnimf woont in het vulkanische gebied. Dit is het gevaarlijkste gebied door zijn hoge temperaturen, verborgen geisers en natuurlijk de bloeddorstige draken. Hier staat een enorme actieve vulkaan waar deze nimf zijn/haar bloem in bewaard. Al zijn er nog wel meer actieve vulkanen en lavastromen. Dit wezen speelt met vuur en is van nature de meest opvliegende en actieve. Hij/zij is tevens zeer tempramentvol en hem/haar tegen je krijgen is iets wat je absoluut wilt vermijden.
Wezens: Draken
Bloem van de vuurnimf:

Het moeras:

Het laatste gebied is het donkere moeras. Het is verraderlijk gebied waar één verkeerde stap je leven kan beëindigen. Er is niet veel informatie bekend over de nimf die hier woont. Hij/zij is de meest mysterieuze en tevens wantrouwige van de bende. Men zegt dat hij/zij blauw moerasvuur gebruikt om mensen in modder en drijfzand te doen vastzitten en hen zo te laten verdrinken. Haar bloem zit verborgen in een grote treurwilg waarvan de wortels diep in de modder zijn geplant.
Wezens: Geesten, moerasmonsters,...
De bloem van de moerasnimf:

Menig ridder en strijder doet een poging de nimfen te doden. Maar na het zoveelste verlies is men er zeker van dat dit niet de juiste manier kan zijn. Daarom selecteren ze vier jagers, één uit elke stad. Zij worden het gebied in gestuurd en moeten het vertrouwen van deze wezens zien te winnen. Om zo hun bloem te bemachtigen. Want deze nimfen zijn afhankelijk van hun bloem. Wordt deze uit hun gebied verwijderd zal deze verwelken en de nimf sterven.
Regels en info:
- Hoewel nimfen meestal als prachtige dames worden beschreven zijn ze zowel mannelijk als vrouwelijk.
- Alle nimfen beschikken tevens over een wondermooie stem en een bijna goddelijk uiterlijk. Al heeft de waternimf de mooiste stem en de moerasnimf het mooiste uiterlijke. Dit kan soms wel eens tot onderlinge jaloezie leiden.
- De woud en vuurnimf zijn wel de oudsten. Ze hebben bijgevolg meer gezag over de andere twee.
- Iedereen typt minstens een blokje vol per post.
- Houdt de RPG alsjeblieft in leven.
Invullijstje:
Naam:
Leeftijd (enkel voor jagers):
Nimf/jager (zet hier ook bij nimf van wat):
Innerlijk+verleden:
Uiterlijk:
Favoriete wapens (jagers):
Extra:
Nimfen 4/4 VOL
Moerasnimf ~ Dauntless p2
Vuurnimf ~ MaylinAsting p1
Waternimf ~ Houvanramb p4
Woudnimf ~ HootHoot p4
Jagers 0/4



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18


