Seaweedbrain schreef:
Oke, om het duidelijk te maken:
Het is 2439 na Christus en men kan tijdreizen. Deze technologie is nauwelijks verkrijgbaar, omdat men niet wil dat iedereen kan tijdreizen. 2 mensen beschikken over deze technologie. Ze hebben naar het verleden en naar de toekomst gereisd. Er zijn wel een aantal regels aan het tijdreizen verbonden. 1. Vertel aan niemand de toekomst als ze naar het verleden gaan. 2. Verander het verleden niet. Dat kan drastische gevolgen hebben.
De tijdreizigers zijn er met een missie. In oktober 2016 breekt er een enorme oorlog uit. Die oorlog zal dertien jaar duren. Het is een verwoestende oorlog, die enorme gevolgen heeft voor de geschiedenis. In die oorlog zijn alle archieven en eigenlijk alles vernietigd. Niemand weet dus hoe de oorlog is begonnen. Dat is de missie van de tijdreizigers. Zij moeten het archief herstellen. Ze gaan naar september 2016 (waar deze RPG begint) om informatie te verzamelen. Dit doen ze met een tablet. Ze verzamelen kranten, documenten, nieuwsuitzendingen en interviews. Het zou een routineklusje moeten zijn. Een belangrijke, maar de tijdreizigers hadden dit al heel erg vaak gedaan. Maar het toeval bestaat dat één van de tijdreizigers zijn horloge verliest (waar hij in de tijd kan reizen).
Omdat ze elkaar niet in de steek willen laten, zitten ze dus vast op aarde. Ze ontmoeten twee mensen, die in de oorlog een grote rol gaan spelen. Dat weten de tijdreizigers, maar dat weten de mensen zelf niet. De mensen weten ook niet dat er een oorlog aan zit te komen. Dat weten de tijdreizigers wel.
Oke, in het kort: Tijdreizigers komen naar september 2016 om de oorlog van oktober 2016 te onderzoeken. Een van hen raakt tijdreisding kwijt en ze zitten vast in 2016, vlak voor de oorlog.
Ze komen twee mensen tegen die een rol gaan spelen in de oorlog. Maar die weten dat niet, en ze mogen het ook niet weten (wibbly wobbly timey wimey stuff), omdat de geschiedenis dan anders kan worden. De tijdreizigers mogen de geschiedenis niet veranderen. Zij willen dus zo snel mogelijk weg zijn, voordat de oorlog begint, maar dat lijkt onmogelijk.
Spul wat de tijdreizigers meehebben:
- Een tablet om informatie op te slaan
- Een horloge waar ze in de tijd kunnen reizen
- Universele sleutel (werkt op bijna alle deuren)
Invullijstje
Volledige Naam:
Tijdreiziger of iemand uit het verleden?:
Geslacht:
Leeftijd: (tussen de 18 en 35)
Innerlijk:
Uiterlijk:
Verleden:
Karaktereigenschappen: (goede en slechte)
(niet voor tijdreizigers) Welke rol gaat hij/zij spelen in de oorlog?:
Regels:
- Dit is geen eendagsrpg, ik heb hier veel over nagedacht
- Als je geen zin meer hebt, schrijf je dan uit, dat je weggaat of doodgaat. Ik wil voor de verandering een levende rpg
- Denk je dat deze rpg je niet helemaal ligt, doe niet mee
- Maak geen Mary Sue. Dat er twee mensen uit 2439 komen betekend niet dat ze perfect zijn
- Je schrijft ABN, en met interpunctie
- Niet deze verhaallijn stelen. Je mag hem alleen gebruiken in overleg met mij
- Verpest het niet voor anderen.
- We doen zonder volgorde, je mag schrijven wanneer je wilt.
- Niet godmoden, dus praten voor anderen.
Rollen
Tijdreizigers (2/2)
-Man - Seaweedbrain
-Houvanramb
Mensen uit het verleden
-Dauntless
-Mailaa
Oke, om het duidelijk te maken:
Het is 2439 na Christus en men kan tijdreizen. Deze technologie is nauwelijks verkrijgbaar, omdat men niet wil dat iedereen kan tijdreizen. 2 mensen beschikken over deze technologie. Ze hebben naar het verleden en naar de toekomst gereisd. Er zijn wel een aantal regels aan het tijdreizen verbonden. 1. Vertel aan niemand de toekomst als ze naar het verleden gaan. 2. Verander het verleden niet. Dat kan drastische gevolgen hebben.
De tijdreizigers zijn er met een missie. In oktober 2016 breekt er een enorme oorlog uit. Die oorlog zal dertien jaar duren. Het is een verwoestende oorlog, die enorme gevolgen heeft voor de geschiedenis. In die oorlog zijn alle archieven en eigenlijk alles vernietigd. Niemand weet dus hoe de oorlog is begonnen. Dat is de missie van de tijdreizigers. Zij moeten het archief herstellen. Ze gaan naar september 2016 (waar deze RPG begint) om informatie te verzamelen. Dit doen ze met een tablet. Ze verzamelen kranten, documenten, nieuwsuitzendingen en interviews. Het zou een routineklusje moeten zijn. Een belangrijke, maar de tijdreizigers hadden dit al heel erg vaak gedaan. Maar het toeval bestaat dat één van de tijdreizigers zijn horloge verliest (waar hij in de tijd kan reizen).
Omdat ze elkaar niet in de steek willen laten, zitten ze dus vast op aarde. Ze ontmoeten twee mensen, die in de oorlog een grote rol gaan spelen. Dat weten de tijdreizigers, maar dat weten de mensen zelf niet. De mensen weten ook niet dat er een oorlog aan zit te komen. Dat weten de tijdreizigers wel.
Oke, in het kort: Tijdreizigers komen naar september 2016 om de oorlog van oktober 2016 te onderzoeken. Een van hen raakt tijdreisding kwijt en ze zitten vast in 2016, vlak voor de oorlog.
Ze komen twee mensen tegen die een rol gaan spelen in de oorlog. Maar die weten dat niet, en ze mogen het ook niet weten (wibbly wobbly timey wimey stuff), omdat de geschiedenis dan anders kan worden. De tijdreizigers mogen de geschiedenis niet veranderen. Zij willen dus zo snel mogelijk weg zijn, voordat de oorlog begint, maar dat lijkt onmogelijk.
Spul wat de tijdreizigers meehebben:
- Een tablet om informatie op te slaan
- Een horloge waar ze in de tijd kunnen reizen
- Universele sleutel (werkt op bijna alle deuren)
Invullijstje
Volledige Naam:
Tijdreiziger of iemand uit het verleden?:
Geslacht:
Leeftijd: (tussen de 18 en 35)
Innerlijk:
Uiterlijk:
Verleden:
Karaktereigenschappen: (goede en slechte)
(niet voor tijdreizigers) Welke rol gaat hij/zij spelen in de oorlog?:
Regels:
- Dit is geen eendagsrpg, ik heb hier veel over nagedacht
- Als je geen zin meer hebt, schrijf je dan uit, dat je weggaat of doodgaat. Ik wil voor de verandering een levende rpg
- Denk je dat deze rpg je niet helemaal ligt, doe niet mee
- Maak geen Mary Sue. Dat er twee mensen uit 2439 komen betekend niet dat ze perfect zijn
- Je schrijft ABN, en met interpunctie
- Niet deze verhaallijn stelen. Je mag hem alleen gebruiken in overleg met mij
- Verpest het niet voor anderen.
- We doen zonder volgorde, je mag schrijven wanneer je wilt.
- Niet godmoden, dus praten voor anderen.
Rollen
Tijdreizigers (2/2)
-Man - Seaweedbrain
-Houvanramb
Mensen uit het verleden
-Dauntless
-Mailaa



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


15

hh