lena schreef:
Deze Rpg gaat over The maze runner. Ik heb de verhaallijn aangepast dus lees deze verhaallijn goed door voordat je meedoet. (Je hoeft the maze runner niet te kennen om mee te doen.Zolang je deze verhaallijn maar goed doorleest.)
Verhaallijn:Er zijn 20 mensen in The glade (een plek omringt door grijze muren). Er zijn drie meiden en zeventien jongens. Er zijn in totaal twee Runners (snelle renners die een uitgang proberen te vinden in the maze). De rest helpt om the glade een veilige plek te maken zodat ze kunnen overleven.Er zijn natuurlijk drie soorten monsters die in de maze leven maar ook in de diepste punten van het bos wonen.Ondertussen ontstaat er irritatie, gevechten maar ook gevoelens voor elkaar in the glade. Met elkaar moeten ze proberen te overleven, ook al lijkt dat makkelijker dan het is.
De rpg word uit de punt van zes mensen geschreven. Drie meiden en drie jongens. De overige 14 jongens zijn niet een grootdeel van de Rpg, die helpen bijvoorbeeld bij het verbouwen (je mag over de overige personen natuurlijk schrijven als je wilt) Twee zijn the runners. Iemand is ‘’de jager’’ . Één iemand is de leider. De overige twee personen zijn de bewakers.
De verschillende functies:De 2 ‘’runners’’ : Zij moeten een weg zien te vinden in the maze. Hun doel is om een uitgang te vinden. Het lijkt erg makkelijk maar dat is het niet omdat elke avond de muren verschuiven. Overdag kunnen de muren in the maze dicht gaan. Je moet dus goed oppassen.
De jager: Hij/zij jaagt op de monsters in het bos.
De leider: Diegene zorgt ervoor dat iedereen bij elkaar blijft en bepaalt wanneer iemand gestraft moet worden en wanneer niet.
.De bewakers:Zorgen ervoor dat niemand die geen runner is de maze in gaat. Als de leider er niet is, zijn zij de leider
.
.De monsters:Er zijn verschillende monsters die de mensen die in the maze leven of mensen in het bos het erg moeilijk maken.
The flyers: De flyers zijn enorme bijen. Ze zijn gifgroen met gele strepen. Als ze je steken word je ongelofelijk ziek. Elk persoon krijgt andere bijwerkingen van de steek. Je blijft na die steek maar twee dagen leven. Na die twee dagen ga je dood. Je kan natuurlijk beter worden maar dat kan alleen met de ‘flos’. De ‘flos’ is een bloem die alleen groeit in het diepste punt in de maze. Het is zeer gevaarlijk om de bloem te halen.
The walkers: De walkers zijn dode dieren. Als ze je bijten verander je ook in een walker. De transformatie is pijnlijk en duurt 24 uur. Als je bent gebeten is er geen redding meer mogelijk. Je kan een walker vermoorden door zijn hoofd eraf te hakken.
De werewolf:
De werewolf is een wolf. Hij is het krachtigst bij een volle maan. Bij volle maan kan hij uit het bos komen en the glade aanvallen. Als het geen volle maan is, kan hij alleen in de maze zijn of in het bos. Als hij je te pakken krijgt word je met huid en haar opgegeten. Als hij je klauwt, herinner je alles weer van vroeger. Je draait door en na een dag ga je dood. Je kan gered worden door water te drinken uit het meer met helder blauw water. Het meer kan je vinden in het diepste punt van het bos.
De planten:Er zijn verschillende planten met verschillende werkingen
.
De flos: De flos is een prachtige bloem. Hij is rood met oranje en heeft een gele steel. Als je bent geprikt door een flyer, kan de flos je leven redden. Hij leeft in het diepste punt in de maze.
De heler: De heler is een plant die je wonden laat helen. Als je de plant op je wond legt, verminderd hij de pijn en is de wond binnen 1-2 dagen verdwenen. De plant kan je vinden in het bos.
De nimbea: Deze plant leeft in het water. Hij heeft een krachtige werking en zorgt ervoor dat botten weer helen als ze gebroken zijn. Je kan hem moeilijk vinden en hij is erg zeldzaam.
Regels van de Rpg:
-Je schrijft in ik-vorm- Je schrijft 10-20 regels-Je schrijft minimaal 1 keer in de week (meer mag natuurlijk ook) -Als je een tijd niet online kan komen, mail me dan. Je gaat dan niet dood, ik gooi je niet uit de rpg maar je personage heeft dan een time-out. Je kan zelf ook er voorzorgen dat iemand anders voor je personage schrijft, je mag zelf beslissen.
De jongens 3/3:- Jack Grey (Lena)
Sam (Seaweedbrain)
------- (Dauntless)
De meiden 3/3: VOL
Ashley(Obviousthoughts)
Alexis (Maritdg)
(Lexipedia)
Je mag je zelf een personage bedenken maar je mag ook een personage kiezen uit de maze runner zelf.
Invullijst:Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Je funtie in de glade:
Extra:
Pic:
Vol=vol. Hh=lief
De personages:
Naam: Rachel Adams
Leeftijd: 19
Innerlijk: Rachel heeft altijd over alles een mening klaarliggen en uit deze niet altijd op de juiste manier, wat haar bij lang niet iedereen geliefd maakt. Vanwege haar lengte wordt ze vaak onderschat, Rachel is namelijk wel uitzonderlijk snel en zou in principe geen slechte runner zijn. Toch is bewaker zijn voor haar een bewuste keuze. Zo heeft ze een beter overzicht van de glade en wordt ze zo min mogelijk met bloed geconfronteerd.
Uiterlijk: Rachel is klein van stuk, rond de 1.50m. Ze is licht getint, heeft donker haar en grijsgroene ogen.
Je funtie in de glade: Bewaker
Extra: Ze kan niet goed tegen bloed. Als zijzelf of éen van de andere gladers bloedt, panikeert ze.
Pic:
Naam: Ashley Rose Carter
Leeftijd: 17 jaar
Innerlijk: Ashley is een lief verlegen meisje, ze is best gelosten en praat niet graag over haar gevoelens. Ze is hier al een tijdje in de Glade en begint zich langzaam aan op haar gemak te voelen met de anderen om zich heen. Ze kent haar plek, ze is namelijk erg snel en de perfect runner. Ze is totaal niet bang en kan wel tegen wat pijn. Ze doet dit ook deels omdat ze niet wilt dat de anderen hun levens riskeren voor iets wat zij ook graag doet. Ze houdt van de adrenaline die het met zich meebrengt en weet dat ze op een dag de uitgang zou vinden.
Uiterlijk: Zie de foto
Je funtie in de glade: Runner
extra: Ze heeft een aantal piercings en tattoo's en ook is haar arm nog aan het genezen van een botbreuk van een paar dagen terug.
Pic:
Naam: Alexis Arianna O'Brien
Leeftijd: 18
Innerlijk: Alexis is een stoere jongedame. Ze is meestal ook best aanwezig maar niet zo erg dat het irritant is. Ze is zegmaar zeker niet verlegen. Ze is geen typisch meisje meisje. Ze is niet snel bang en neemt mensen niet snel in vertrouwen. Over het algemeen is Alexis vrij open en heeft niet echt geheimen. Ze is erg down to earth en heeft een verborgen talent: tekenen/kunst. Als ze close met iemand raakt is ze instaat om alles voor die gene te doen. Voor de rest is ze vrij neutraal en uit ze haar gevoelens vrijwel niet. Behalve woede dan. Ze is ook niet voorspelbaar en is zeer spontaan.
Uiterlijk: Alexis heeft een licht getinte huid en heeft een tatoeage.
Functie: Jager
Extra: Haar specialiteit is boogschieten, vandaar dat ze een perfecte jager is.
Pic:
Naam: Sam Andrew Jones
Leeftijd: 16
Innerlijk: Sam is behoorlijk nutteloos. Hij is bang voor alles, niet avontuurlijk en hij lijkt niet in de groep te passen. Aangezien bijna iedereen stoer is, valt Sam er behoorlijk buiten. Hij is een bewaker geworden omdat hij dan niet in het gevaar zit, en omdat hij zich dan kan afzonderen van de groep. Hij is slim, maar durft het niet te laten blijken. Je hebt niets aan slimheid als je niet moedig bent.
Uiterlijk: 1,84 m hoog, bruin krullend haar, groene ogen
Je funtie in de glade: Bewaker
Extra:
CiteerNaam: Tafari Leon Strike
Leeftijd: 19 (Al weet hij dat niet meer)
Innerlijk: Tafari is een ernstige betrouwbare jongen. Hij is erg down-to-earth en enorm efficiënt. Doordat hij nogal recht voor zijn raap is en vaak enorm bot kan reageren komt hij niet met iedereen even goed overeen. Hij zal het ook meteen laten merken wanneer hij je niet mag al betekent die niet dat hij niet met je samen wilt werken. Want om te overleven is dat eenmaal nodig en als er iets is wat hij wilt dan is het dat wel. Daar zal hij zijn haatgevoelens voor een ander persoon wel even opzij voor. Tafari kan er niet tegen gecommandeerd te worden. Het had ook niet veel gescheeld of hij was de leider van de glade geweest. Al heeft hij toen daarover gestemd werd nipt verloren van Jack. Nog altijd is hij hier wel een beetje boos om. Daarom vindt hij het ook zo fijn om runner te zijn. Want in the maze is er niemand die hem orders geeft dan gaat en staat hij waar hij wilt. Tafari deelt niet graag zijn gevoelens met anderen. Het is alsof hij een muur rondom zich heeft. Als hij zichzelf wilt afreageren doet hij dat door te lopen, want daar is hij enorm goed in.
Uiterlijk: zie de picture
Je funtie in de glade: Runner
Extra: Hij tekent verschillende dingen die hij in the maze heeft gezien. Ook probeert hij monsters te observeren om zo hun zwaktes te vinden en deze tegen hen te gebruiken. Al heeft dit al wel een aantal keren bijna zijn leven gekost

Van Lena:
Naam: Jack grey
Leeftijd: Weet hij niet meer. Hij ziet eruit als een zeventienjarige.
Innerlijk: Jack is erg aardig maar kan heel soms bot overkomen omdat hij niet weet hoe hij met zijn frustraties om moet gaan. Hij is nieuwsgierig en erg handig. Hij houd zijn geheimen voor zichzelf omdat hij andere daar niet mee lastig wilt vallen. Voor de rest is Jack een geboren prater. Hij praat met veel mensen en zorgt ervoor dat iedereen op zijn gemak is. Iedereen denkt dat Jack voorspelbaar is maar eigenlijk is dat helemaal niet zo. Hij is voor de rest erg bang dat hij mensen gaat verliezen waar hij net zo erg om geeft.
Uiterlijk: Bruin haar, bleke huid ,blauwe ogen en sproetjes.
Extra: Jack is een geboren leider. Hij neemt goeie keuzes ook al zijn ze erg lastig. Hij helpt mensen graag en zorgt ervoor dat mensen bij elkaar blijven. Hij helpt ook met hutten bouwen, eten verbouwen en hij helpt af en toe de genezer van de glade.
Functie: Leider.
Pic:
Deze Rpg gaat over The maze runner. Ik heb de verhaallijn aangepast dus lees deze verhaallijn goed door voordat je meedoet. (Je hoeft the maze runner niet te kennen om mee te doen.Zolang je deze verhaallijn maar goed doorleest.)
Verhaallijn:Er zijn 20 mensen in The glade (een plek omringt door grijze muren). Er zijn drie meiden en zeventien jongens. Er zijn in totaal twee Runners (snelle renners die een uitgang proberen te vinden in the maze). De rest helpt om the glade een veilige plek te maken zodat ze kunnen overleven.Er zijn natuurlijk drie soorten monsters die in de maze leven maar ook in de diepste punten van het bos wonen.Ondertussen ontstaat er irritatie, gevechten maar ook gevoelens voor elkaar in the glade. Met elkaar moeten ze proberen te overleven, ook al lijkt dat makkelijker dan het is.
De rpg word uit de punt van zes mensen geschreven. Drie meiden en drie jongens. De overige 14 jongens zijn niet een grootdeel van de Rpg, die helpen bijvoorbeeld bij het verbouwen (je mag over de overige personen natuurlijk schrijven als je wilt) Twee zijn the runners. Iemand is ‘’de jager’’ . Één iemand is de leider. De overige twee personen zijn de bewakers.
De verschillende functies:De 2 ‘’runners’’ : Zij moeten een weg zien te vinden in the maze. Hun doel is om een uitgang te vinden. Het lijkt erg makkelijk maar dat is het niet omdat elke avond de muren verschuiven. Overdag kunnen de muren in the maze dicht gaan. Je moet dus goed oppassen.
De jager: Hij/zij jaagt op de monsters in het bos.
De leider: Diegene zorgt ervoor dat iedereen bij elkaar blijft en bepaalt wanneer iemand gestraft moet worden en wanneer niet.
.De bewakers:Zorgen ervoor dat niemand die geen runner is de maze in gaat. Als de leider er niet is, zijn zij de leider
.
.De monsters:Er zijn verschillende monsters die de mensen die in the maze leven of mensen in het bos het erg moeilijk maken.
The flyers: De flyers zijn enorme bijen. Ze zijn gifgroen met gele strepen. Als ze je steken word je ongelofelijk ziek. Elk persoon krijgt andere bijwerkingen van de steek. Je blijft na die steek maar twee dagen leven. Na die twee dagen ga je dood. Je kan natuurlijk beter worden maar dat kan alleen met de ‘flos’. De ‘flos’ is een bloem die alleen groeit in het diepste punt in de maze. Het is zeer gevaarlijk om de bloem te halen.
The walkers: De walkers zijn dode dieren. Als ze je bijten verander je ook in een walker. De transformatie is pijnlijk en duurt 24 uur. Als je bent gebeten is er geen redding meer mogelijk. Je kan een walker vermoorden door zijn hoofd eraf te hakken.
De werewolf:
De werewolf is een wolf. Hij is het krachtigst bij een volle maan. Bij volle maan kan hij uit het bos komen en the glade aanvallen. Als het geen volle maan is, kan hij alleen in de maze zijn of in het bos. Als hij je te pakken krijgt word je met huid en haar opgegeten. Als hij je klauwt, herinner je alles weer van vroeger. Je draait door en na een dag ga je dood. Je kan gered worden door water te drinken uit het meer met helder blauw water. Het meer kan je vinden in het diepste punt van het bos.
De planten:Er zijn verschillende planten met verschillende werkingen
.
De flos: De flos is een prachtige bloem. Hij is rood met oranje en heeft een gele steel. Als je bent geprikt door een flyer, kan de flos je leven redden. Hij leeft in het diepste punt in de maze.
De heler: De heler is een plant die je wonden laat helen. Als je de plant op je wond legt, verminderd hij de pijn en is de wond binnen 1-2 dagen verdwenen. De plant kan je vinden in het bos.
De nimbea: Deze plant leeft in het water. Hij heeft een krachtige werking en zorgt ervoor dat botten weer helen als ze gebroken zijn. Je kan hem moeilijk vinden en hij is erg zeldzaam.
Regels van de Rpg:
-Je schrijft in ik-vorm- Je schrijft 10-20 regels-Je schrijft minimaal 1 keer in de week (meer mag natuurlijk ook) -Als je een tijd niet online kan komen, mail me dan. Je gaat dan niet dood, ik gooi je niet uit de rpg maar je personage heeft dan een time-out. Je kan zelf ook er voorzorgen dat iemand anders voor je personage schrijft, je mag zelf beslissen.
De jongens 3/3:- Jack Grey (Lena)
Sam (Seaweedbrain)
------- (Dauntless)
De meiden 3/3: VOL
Ashley(Obviousthoughts)
Alexis (Maritdg)
(Lexipedia)
Je mag je zelf een personage bedenken maar je mag ook een personage kiezen uit de maze runner zelf.
Invullijst:Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Je funtie in de glade:
Extra:
Pic:
Vol=vol. Hh=lief
De personages:
Naam: Rachel Adams
Leeftijd: 19
Innerlijk: Rachel heeft altijd over alles een mening klaarliggen en uit deze niet altijd op de juiste manier, wat haar bij lang niet iedereen geliefd maakt. Vanwege haar lengte wordt ze vaak onderschat, Rachel is namelijk wel uitzonderlijk snel en zou in principe geen slechte runner zijn. Toch is bewaker zijn voor haar een bewuste keuze. Zo heeft ze een beter overzicht van de glade en wordt ze zo min mogelijk met bloed geconfronteerd.
Uiterlijk: Rachel is klein van stuk, rond de 1.50m. Ze is licht getint, heeft donker haar en grijsgroene ogen.
Je funtie in de glade: Bewaker
Extra: Ze kan niet goed tegen bloed. Als zijzelf of éen van de andere gladers bloedt, panikeert ze.
Pic:

Naam: Ashley Rose Carter
Leeftijd: 17 jaar
Innerlijk: Ashley is een lief verlegen meisje, ze is best gelosten en praat niet graag over haar gevoelens. Ze is hier al een tijdje in de Glade en begint zich langzaam aan op haar gemak te voelen met de anderen om zich heen. Ze kent haar plek, ze is namelijk erg snel en de perfect runner. Ze is totaal niet bang en kan wel tegen wat pijn. Ze doet dit ook deels omdat ze niet wilt dat de anderen hun levens riskeren voor iets wat zij ook graag doet. Ze houdt van de adrenaline die het met zich meebrengt en weet dat ze op een dag de uitgang zou vinden.
Uiterlijk: Zie de foto
Je funtie in de glade: Runner
extra: Ze heeft een aantal piercings en tattoo's en ook is haar arm nog aan het genezen van een botbreuk van een paar dagen terug.
Pic:

Naam: Alexis Arianna O'Brien
Leeftijd: 18
Innerlijk: Alexis is een stoere jongedame. Ze is meestal ook best aanwezig maar niet zo erg dat het irritant is. Ze is zegmaar zeker niet verlegen. Ze is geen typisch meisje meisje. Ze is niet snel bang en neemt mensen niet snel in vertrouwen. Over het algemeen is Alexis vrij open en heeft niet echt geheimen. Ze is erg down to earth en heeft een verborgen talent: tekenen/kunst. Als ze close met iemand raakt is ze instaat om alles voor die gene te doen. Voor de rest is ze vrij neutraal en uit ze haar gevoelens vrijwel niet. Behalve woede dan. Ze is ook niet voorspelbaar en is zeer spontaan.
Uiterlijk: Alexis heeft een licht getinte huid en heeft een tatoeage.
Functie: Jager
Extra: Haar specialiteit is boogschieten, vandaar dat ze een perfecte jager is.
Pic:

Naam: Sam Andrew Jones
Leeftijd: 16
Innerlijk: Sam is behoorlijk nutteloos. Hij is bang voor alles, niet avontuurlijk en hij lijkt niet in de groep te passen. Aangezien bijna iedereen stoer is, valt Sam er behoorlijk buiten. Hij is een bewaker geworden omdat hij dan niet in het gevaar zit, en omdat hij zich dan kan afzonderen van de groep. Hij is slim, maar durft het niet te laten blijken. Je hebt niets aan slimheid als je niet moedig bent.
Uiterlijk: 1,84 m hoog, bruin krullend haar, groene ogen
Je funtie in de glade: Bewaker
Extra:

CiteerNaam: Tafari Leon Strike
Leeftijd: 19 (Al weet hij dat niet meer)
Innerlijk: Tafari is een ernstige betrouwbare jongen. Hij is erg down-to-earth en enorm efficiënt. Doordat hij nogal recht voor zijn raap is en vaak enorm bot kan reageren komt hij niet met iedereen even goed overeen. Hij zal het ook meteen laten merken wanneer hij je niet mag al betekent die niet dat hij niet met je samen wilt werken. Want om te overleven is dat eenmaal nodig en als er iets is wat hij wilt dan is het dat wel. Daar zal hij zijn haatgevoelens voor een ander persoon wel even opzij voor. Tafari kan er niet tegen gecommandeerd te worden. Het had ook niet veel gescheeld of hij was de leider van de glade geweest. Al heeft hij toen daarover gestemd werd nipt verloren van Jack. Nog altijd is hij hier wel een beetje boos om. Daarom vindt hij het ook zo fijn om runner te zijn. Want in the maze is er niemand die hem orders geeft dan gaat en staat hij waar hij wilt. Tafari deelt niet graag zijn gevoelens met anderen. Het is alsof hij een muur rondom zich heeft. Als hij zichzelf wilt afreageren doet hij dat door te lopen, want daar is hij enorm goed in.
Uiterlijk: zie de picture
Je funtie in de glade: Runner
Extra: Hij tekent verschillende dingen die hij in the maze heeft gezien. Ook probeert hij monsters te observeren om zo hun zwaktes te vinden en deze tegen hen te gebruiken. Al heeft dit al wel een aantal keren bijna zijn leven gekost

Van Lena:
Naam: Jack grey
Leeftijd: Weet hij niet meer. Hij ziet eruit als een zeventienjarige.
Innerlijk: Jack is erg aardig maar kan heel soms bot overkomen omdat hij niet weet hoe hij met zijn frustraties om moet gaan. Hij is nieuwsgierig en erg handig. Hij houd zijn geheimen voor zichzelf omdat hij andere daar niet mee lastig wilt vallen. Voor de rest is Jack een geboren prater. Hij praat met veel mensen en zorgt ervoor dat iedereen op zijn gemak is. Iedereen denkt dat Jack voorspelbaar is maar eigenlijk is dat helemaal niet zo. Hij is voor de rest erg bang dat hij mensen gaat verliezen waar hij net zo erg om geeft.
Uiterlijk: Bruin haar, bleke huid ,blauwe ogen en sproetjes.
Extra: Jack is een geboren leider. Hij neemt goeie keuzes ook al zijn ze erg lastig. Hij helpt mensen graag en zorgt ervoor dat mensen bij elkaar blijven. Hij helpt ook met hutten bouwen, eten verbouwen en hij helpt af en toe de genezer van de glade.
Functie: Leider.
Pic:



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
Vul het lijstje even in en je staat er tussen. Bedankt voor het meedoen 

