Nuages schreef:
* Dit is het schrijftopic
Verhaallijn (lezen verplicht!)
Hey mensen, deze rpg gaat over zes jongeren waarvan 3 jongens en 3 meisjes, alle zes hebben ze één ding met elkaar gemeen. Ze hebben allemaal een tatoeage, en toevallig hebben ze die ook bij dezelfde man laten zetten. Het zijn alleen geen normale tatoeages, deze tatoeages zijn magisch. Je kunt ze door een bepaalde kracht of gedachten uit te oefenen levens echt maken. Stel, je hebt een draak op je arm getatoeëerd, dan kun je die dus doormiddel van een bepaalde actie levensecht maken. Toen de jongeren nog kleine peuters waren kregen ze een door wetenschappers gemaakt spuitje in hun lichaam geïnjecteerd. Mensen dachten dat dit gewoon een soort bloedprikken was, maar het tegendeel bleek waar te zijn. Deze spuit had vreemde effecten op de kinderen en ieder kind kreeg een andere bijwerking. Zonder dat de jongeren er van af weten worden ze al vanaf kleins af aan gevolgd. Waarom? De wetenschappers dachten dat deze jongeren het in zich hadden om de normale bewoonde wereld waar ze op leven te redden. Maar hoezo redden? Wetenschappers zijn erachter gekomen dat op deze normale wereld, althans ze dachten dat het een normale wereld was, slechte wezens rondleven. In bossen en stukken jungle waar bijna nooit iemand komt. Zombies verschuilen zich, maar verplaatsen zich langzaamaan steeds dichter naar de dorpen toe, Chimaera's, verschillende wezens met verschillende krachten, de een kan schutkleuren aannemen bij muren of onzichtbaar worden, de anderen zijn weerwolfachtig en weer anderen leven en voeden zich met pijn en chaos. Dierlijke wezens met giftige mistige uitlaatgassen, slechte wezens die hun gestaltes kunnen veranderen in wat ze willen, ook in jou. Grote grievers, soort mega spinachtigen die door steken dodelijke infecties kunnen aanrichten, vosachtigen die erg sluw en manipulatief kunnen zijn, ze zijn slimmer en gevaarlijker dan je denkt. Al deze wezens leven rond op de bewoonde wereld, waar niemand behalve de wetenschappers van af weten. Daarom moeten ze actie ondernemen. Deze wetenschappers dachten dat 12 jongeren het in zich hadden deze vijanden te bestrijden, waaronder deze zes in de rpg. Ze worden wakker en in een kist omhoog geduwd richting een glade, een groot open veld omringd door metershoge muren waar je niet overheen kan, denk bijv. aan the Maze Runner maar dan veel en veel groter, indien dit iemand toch op wonderbaarlijke manier zou lukken, is het ook nog eens omringd door een magisch energieveld dat niemand naar buiten laat. De Glade is dus onzichtbaar voor anderen mensen en daarom zijn de jongeren ook onvindbaar voor ouders, vrienden of andere mensen. Er is geen elektronica en dus ook geen bereik. De Glade is erg groot en bestaat uit stukken bos en jungle. In de Glade worden de jongeren geleerd hoe ze hun magische gaven kunnen gebruiken en beheersen, ze gaan gevechten met elkaar aan, ter oefening, hier komen dus geen doden aan te pas. Typ knoflook als je dit hebt gelezen, en lees verder ofc. Ze worden kei hard getraind en moeten zelf eten regelen, omdat ze dit ook zullen moeten doen als het op het echte gevecht met de wezens aan komt. Hiervoor hebben ze de bossen, die net zoals ieder ander bos bestaat uit vogels, herten, riviertjes etc. Ze slapen in hangmatten onder houten overkappingen en moeten zo weken, misschien maanden hun leven doorbrengen en zich voorbereiden op het redden van de wereld. Hier kunnen dus ook vriendschappen, liefdes, relaties maar ook ruzies en onderlinge irritaties ontstaan. Als het zover is en jullie er klaar voor zijn de mensenwereld te redden van deze vijanden worden jullie erop uit gestuurd en moeten jullie gevechten aangaan, niet zomaar gevechten, zeer zware en moeilijke gevechten. Omdat deze gevechten gewoon in de normale wereld plaatsvinden kunnen de wezens zich uit gaan breiden over de dorpen, dierbaren zullen erachter komen waar je al die tijd hebt gezeten, dierbaren kunnen worden gedood, je mede mensen die al die tijd met je mee hebben geoefend in de Glade kunnen vermoord worden, vergaan van de pijn etc. Ga je ze helpen? Of kies je voor je eigen leven en ga je verder in gevecht tegen de monsters? Moeilijke keuzes staan je te wachten en daarom is dit ook een rpg vol avontuur en actie.
Ik hoop dat ik niks ben vergeten, had dit namelijk al helemaal uit getypt maar raakte het kwijt dus moest het helemaal opnieuw doen. Indien vragen, stel ze maar.
Regels
- Dit is GEEN ééndagsrpg, blijf dus actief!!
- Geen te korte stukjes, minimaal tien hele regels.
- Ik kies de personages, als je dus als eerste hebt aangemeld wil het niet zeggen dat je meteen mee mag doen.
- Haak niet na 3 dagen al af. Doe gewoon goed mee en luister naar je mede personages!
- Twee personen weten al dat ze deze gaven hebben, voordat ze worden opgesloten in de Glade.
- Houd het verhaal een beetje realistisch, ookal is er niet veel realistisch aan haha, maar in het ECHTE gevecht heb je dus niet in 1 seconde een monster gedood en is de wereld niet binnen vijf minuten gered.
- Als je een oefengevecht aan moet gaan met iemand, overleg dan eerst over mail hoe dit gaat verlopen.
- Je mag maximaal 2 magische tatoeages. Vermeld wat je tatoeages zijn en hoe je het tot leven brengt. Je hebt 2 SOORTEN tatoeages, de een is een tatoeage die je tot leven brengt maar waarin je niet zelf veranderd (neem bv. een pijl en boog), en de andere is een tatoeage waarin je zelf kan veranderen (bv. een weerwolf) Je mag zelf kiezen wat voor 2 soorten je neemt.
Invullijstje:
Volledige naam:
Bijnaam:
Leeftijd (17-20):
Innerlijk:
Tatoeage(s) (max. 2 magische):
Uiterlijk:
Extra:
Personages (Aantal kan ik btw ook nog verlagen, als er niet genoeg vraag naar is)
Jongens 3/3: VOL
Dylan Ashby; op pagina 1.
Piter Polunin; op pagina 2.
Oliver Marrek; op pagina 3.
Meisjes: 3/3: VOL
Melanie Annette Roselia Morningstar; op pagina 1.
Alexis Reed; op pagina 1.
Caitlynn Lockwood; op pagina 6.
Schrijven: We beginnen dat ze allemaal tegelijk in de kisten omhoog komen. Have fun! <3
* Dit is het schrijftopic
Verhaallijn (lezen verplicht!)
Hey mensen, deze rpg gaat over zes jongeren waarvan 3 jongens en 3 meisjes, alle zes hebben ze één ding met elkaar gemeen. Ze hebben allemaal een tatoeage, en toevallig hebben ze die ook bij dezelfde man laten zetten. Het zijn alleen geen normale tatoeages, deze tatoeages zijn magisch. Je kunt ze door een bepaalde kracht of gedachten uit te oefenen levens echt maken. Stel, je hebt een draak op je arm getatoeëerd, dan kun je die dus doormiddel van een bepaalde actie levensecht maken. Toen de jongeren nog kleine peuters waren kregen ze een door wetenschappers gemaakt spuitje in hun lichaam geïnjecteerd. Mensen dachten dat dit gewoon een soort bloedprikken was, maar het tegendeel bleek waar te zijn. Deze spuit had vreemde effecten op de kinderen en ieder kind kreeg een andere bijwerking. Zonder dat de jongeren er van af weten worden ze al vanaf kleins af aan gevolgd. Waarom? De wetenschappers dachten dat deze jongeren het in zich hadden om de normale bewoonde wereld waar ze op leven te redden. Maar hoezo redden? Wetenschappers zijn erachter gekomen dat op deze normale wereld, althans ze dachten dat het een normale wereld was, slechte wezens rondleven. In bossen en stukken jungle waar bijna nooit iemand komt. Zombies verschuilen zich, maar verplaatsen zich langzaamaan steeds dichter naar de dorpen toe, Chimaera's, verschillende wezens met verschillende krachten, de een kan schutkleuren aannemen bij muren of onzichtbaar worden, de anderen zijn weerwolfachtig en weer anderen leven en voeden zich met pijn en chaos. Dierlijke wezens met giftige mistige uitlaatgassen, slechte wezens die hun gestaltes kunnen veranderen in wat ze willen, ook in jou. Grote grievers, soort mega spinachtigen die door steken dodelijke infecties kunnen aanrichten, vosachtigen die erg sluw en manipulatief kunnen zijn, ze zijn slimmer en gevaarlijker dan je denkt. Al deze wezens leven rond op de bewoonde wereld, waar niemand behalve de wetenschappers van af weten. Daarom moeten ze actie ondernemen. Deze wetenschappers dachten dat 12 jongeren het in zich hadden deze vijanden te bestrijden, waaronder deze zes in de rpg. Ze worden wakker en in een kist omhoog geduwd richting een glade, een groot open veld omringd door metershoge muren waar je niet overheen kan, denk bijv. aan the Maze Runner maar dan veel en veel groter, indien dit iemand toch op wonderbaarlijke manier zou lukken, is het ook nog eens omringd door een magisch energieveld dat niemand naar buiten laat. De Glade is dus onzichtbaar voor anderen mensen en daarom zijn de jongeren ook onvindbaar voor ouders, vrienden of andere mensen. Er is geen elektronica en dus ook geen bereik. De Glade is erg groot en bestaat uit stukken bos en jungle. In de Glade worden de jongeren geleerd hoe ze hun magische gaven kunnen gebruiken en beheersen, ze gaan gevechten met elkaar aan, ter oefening, hier komen dus geen doden aan te pas. Typ knoflook als je dit hebt gelezen, en lees verder ofc. Ze worden kei hard getraind en moeten zelf eten regelen, omdat ze dit ook zullen moeten doen als het op het echte gevecht met de wezens aan komt. Hiervoor hebben ze de bossen, die net zoals ieder ander bos bestaat uit vogels, herten, riviertjes etc. Ze slapen in hangmatten onder houten overkappingen en moeten zo weken, misschien maanden hun leven doorbrengen en zich voorbereiden op het redden van de wereld. Hier kunnen dus ook vriendschappen, liefdes, relaties maar ook ruzies en onderlinge irritaties ontstaan. Als het zover is en jullie er klaar voor zijn de mensenwereld te redden van deze vijanden worden jullie erop uit gestuurd en moeten jullie gevechten aangaan, niet zomaar gevechten, zeer zware en moeilijke gevechten. Omdat deze gevechten gewoon in de normale wereld plaatsvinden kunnen de wezens zich uit gaan breiden over de dorpen, dierbaren zullen erachter komen waar je al die tijd hebt gezeten, dierbaren kunnen worden gedood, je mede mensen die al die tijd met je mee hebben geoefend in de Glade kunnen vermoord worden, vergaan van de pijn etc. Ga je ze helpen? Of kies je voor je eigen leven en ga je verder in gevecht tegen de monsters? Moeilijke keuzes staan je te wachten en daarom is dit ook een rpg vol avontuur en actie.
Ik hoop dat ik niks ben vergeten, had dit namelijk al helemaal uit getypt maar raakte het kwijt dus moest het helemaal opnieuw doen. Indien vragen, stel ze maar.
Regels
- Dit is GEEN ééndagsrpg, blijf dus actief!!
- Geen te korte stukjes, minimaal tien hele regels.
- Ik kies de personages, als je dus als eerste hebt aangemeld wil het niet zeggen dat je meteen mee mag doen.
- Haak niet na 3 dagen al af. Doe gewoon goed mee en luister naar je mede personages!
- Twee personen weten al dat ze deze gaven hebben, voordat ze worden opgesloten in de Glade.
- Houd het verhaal een beetje realistisch, ookal is er niet veel realistisch aan haha, maar in het ECHTE gevecht heb je dus niet in 1 seconde een monster gedood en is de wereld niet binnen vijf minuten gered.
- Als je een oefengevecht aan moet gaan met iemand, overleg dan eerst over mail hoe dit gaat verlopen.
- Je mag maximaal 2 magische tatoeages. Vermeld wat je tatoeages zijn en hoe je het tot leven brengt. Je hebt 2 SOORTEN tatoeages, de een is een tatoeage die je tot leven brengt maar waarin je niet zelf veranderd (neem bv. een pijl en boog), en de andere is een tatoeage waarin je zelf kan veranderen (bv. een weerwolf) Je mag zelf kiezen wat voor 2 soorten je neemt.
Invullijstje:
Volledige naam:
Bijnaam:
Leeftijd (17-20):
Innerlijk:
Tatoeage(s) (max. 2 magische):
Uiterlijk:
Extra:
Personages (Aantal kan ik btw ook nog verlagen, als er niet genoeg vraag naar is)
Jongens 3/3: VOL
Dylan Ashby; op pagina 1.
Piter Polunin; op pagina 2.
Oliver Marrek; op pagina 3.
Meisjes: 3/3: VOL
Melanie Annette Roselia Morningstar; op pagina 1.
Alexis Reed; op pagina 1.
Caitlynn Lockwood; op pagina 6.
Schrijven: We beginnen dat ze allemaal tegelijk in de kisten omhoog komen. Have fun! <3



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17