Nuages schreef:
Verhaallijn
Zes jongeren waarvan 3 jongens en 3 meisjes uit de leeftijdscategorie 18-21 krijgen allemaal een brief van dezelfde afzender ''SFYS'', met de vraag of ze met nog een aantal andere jongeren op vakantie wilden gaan naar Ibiza en daar een samen een fantastische tijd te beleven. Iedereen stemt in. Echter is deze vakantie naar Ibiza niet wat hun staat te gebeuren en is er een totaal ander plan in uitvoering door de makers van SFYS. Alle jongeren worden op kantoor geroepen om de vlucht en dergelijke te bespreken, maar hier wordt geen enkel woord over uitgesproken wanneer ze daar allemaal aanwezig zijn. Verschillende mannen houden de jongeren stevig vast, slaan blinddoeken om hun ogen en trekken ze mee een wagen in genoeg voor zes personen. Ze binden ze vast en rijden anderhalf uur lang naar hun eindbestemming. Wanneer ze daar aankomen, maken de mannen ze weer los en gooien ze één voor één het busje uit samen met hun tassen waar alle elektronische apparaten uit zijn gehaald. Wanneer de jongeren hun blinddoeken van hun gezicht halen zien ze dat ze zullen moeten overleven in een en al bos. Waarom? Dat weten ze niet. En hoe ze hieruit komen? Ook niet. Ze zullen moeten accepteren dat ze moeten zien te overleven en dat is dan niet al te makkelijk met de vreemd uitziende mensen die dagelijks langskomen om hun pistolen even lekker leeg te schieten op ze, of de beesten die uit het niets het bos in rennen om ze aan stukken te scheuren. De makers hebben hier alle controle over. Zie het als een soort bureau of desk waar ze allemaal op gericht zijn, ze kunnen het weer veranderen, de tijd van de dag en allemaal dingen in deze zelfgemaakte wereld plaatsen waardoor de jongeren óf dichter tot elkaar groeien, óf zich steeds vijandiger naar elkaar opstellen. Het bos is dus een soort gigantische arena met hier en daar camera's om de jongeren continue in de gaten te kunnen houden. Er lopen buiten de schrikachtige legers, stropers, beesten etc. ook normale wilde dieren in het bos waar ze van kunnen eten. Hierom hebben de makers van SFYS ook verschillende soorten wapens meegegeven om zichzelf én te kunnen verdedigen én voor eten te kunnen zorgen. Er is een rivier met drinkbaar water waarin ook nog eens vissen zitten waar je van kunt eten, hier en daar is het bos ook ingericht met planten, eetbaar maar ook giftig. Op sommige plekken kunnen de jongeren dingen vinden die ze nodig zullen hebben, zoals slaapzakken, aanstekers en medicijnen. Maar is dit dan voor eeuwig, komen ze hier nooit meer uit? Nee. Pas wanneer alle zes jongeren hun Soulmate, hun wederhelft, hun beste vriend maar dan meer, de persoon in de wereld die je beter kent dan ieder ander, degene die je een beter persoon maakt, of eerder dat jezelf laat doen omdat ze je inspireren, degene die eerder in je geloofde dan ieder ander, degene die intens veel van je houdt, als zij allemaal diegene vinden en dit laten blijken, zijn ze verlost en mogen ze weer terug naar hun vertrouwde huis. Geen van de jongeren weet dit gedoe over het soulmate zijn, dus het gebeurt allemaal ongemerkt.
Regels
- De Soulmates worden van te voren bedacht door mij (je mag je voorkeur geven).
- Het systeem van SFYS hoeft niet te werken, je personage kan ook soulmates zijn met iemand waar hij/zij niet aan is gekoppeld. Bespreek dit van te voren wel even ofc.
- Als je meedoet aan de rpg, verwacht ik dat je regelmatig reageert en niet maar een paar keer.
- Hou het topic in de gaten, altijd handig.
- Lees iedereens stukjes en sluit niemand buiten.
- Have fun!
Invullijstje
Volledige naam:
Leeftijd (18-21):
Innerlijk:
Uiterlijk (foto):
Extra:
Personages
Jongens 3/3 VOL
Pag 1. Nuages: Benjamin (Ben) Robertson.
Pag 2. Auloire: Oliver Marrek.
Pag 6. Geanne: Elijah Crimson.
Meisjes 3/3 VOL
Pag 2. Dauntless: Magdalena (Lena) Strike.
Pag 2. Aurora: Jordan Walker.
Pag 4. Aleyna: Raven Valenscoso.
Soulmates
Oliver - Lena,
Elijah - Raven,
Ben - Jordan
Ben je er niet blij mee; het systeem van SFYS hoeft niet persee te werken! Jouw personage kan ook diep van binnen soulmates zijn met iemand waaraan hij/zij niet aan gekoppeld is en zo kunnen ze alsnog vrij komen. (als iedereen uiteindelijk iniedergeval zijn soulmate heeft gevonden). Dit zijn gewoon de koppels waarvan SFYS dacht dat het soulmates zouden zijn. Verdere relaties etc. worden nu nog niet besproken, het leukst lijkt me dit in de rpg vanzelf naar voren zien te komen.
*Nederlands met Engelse dialoog.
*Verhaal begint op het moment dat ze in het busje zitten.
Verhaallijn
Zes jongeren waarvan 3 jongens en 3 meisjes uit de leeftijdscategorie 18-21 krijgen allemaal een brief van dezelfde afzender ''SFYS'', met de vraag of ze met nog een aantal andere jongeren op vakantie wilden gaan naar Ibiza en daar een samen een fantastische tijd te beleven. Iedereen stemt in. Echter is deze vakantie naar Ibiza niet wat hun staat te gebeuren en is er een totaal ander plan in uitvoering door de makers van SFYS. Alle jongeren worden op kantoor geroepen om de vlucht en dergelijke te bespreken, maar hier wordt geen enkel woord over uitgesproken wanneer ze daar allemaal aanwezig zijn. Verschillende mannen houden de jongeren stevig vast, slaan blinddoeken om hun ogen en trekken ze mee een wagen in genoeg voor zes personen. Ze binden ze vast en rijden anderhalf uur lang naar hun eindbestemming. Wanneer ze daar aankomen, maken de mannen ze weer los en gooien ze één voor één het busje uit samen met hun tassen waar alle elektronische apparaten uit zijn gehaald. Wanneer de jongeren hun blinddoeken van hun gezicht halen zien ze dat ze zullen moeten overleven in een en al bos. Waarom? Dat weten ze niet. En hoe ze hieruit komen? Ook niet. Ze zullen moeten accepteren dat ze moeten zien te overleven en dat is dan niet al te makkelijk met de vreemd uitziende mensen die dagelijks langskomen om hun pistolen even lekker leeg te schieten op ze, of de beesten die uit het niets het bos in rennen om ze aan stukken te scheuren. De makers hebben hier alle controle over. Zie het als een soort bureau of desk waar ze allemaal op gericht zijn, ze kunnen het weer veranderen, de tijd van de dag en allemaal dingen in deze zelfgemaakte wereld plaatsen waardoor de jongeren óf dichter tot elkaar groeien, óf zich steeds vijandiger naar elkaar opstellen. Het bos is dus een soort gigantische arena met hier en daar camera's om de jongeren continue in de gaten te kunnen houden. Er lopen buiten de schrikachtige legers, stropers, beesten etc. ook normale wilde dieren in het bos waar ze van kunnen eten. Hierom hebben de makers van SFYS ook verschillende soorten wapens meegegeven om zichzelf én te kunnen verdedigen én voor eten te kunnen zorgen. Er is een rivier met drinkbaar water waarin ook nog eens vissen zitten waar je van kunt eten, hier en daar is het bos ook ingericht met planten, eetbaar maar ook giftig. Op sommige plekken kunnen de jongeren dingen vinden die ze nodig zullen hebben, zoals slaapzakken, aanstekers en medicijnen. Maar is dit dan voor eeuwig, komen ze hier nooit meer uit? Nee. Pas wanneer alle zes jongeren hun Soulmate, hun wederhelft, hun beste vriend maar dan meer, de persoon in de wereld die je beter kent dan ieder ander, degene die je een beter persoon maakt, of eerder dat jezelf laat doen omdat ze je inspireren, degene die eerder in je geloofde dan ieder ander, degene die intens veel van je houdt, als zij allemaal diegene vinden en dit laten blijken, zijn ze verlost en mogen ze weer terug naar hun vertrouwde huis. Geen van de jongeren weet dit gedoe over het soulmate zijn, dus het gebeurt allemaal ongemerkt.
Regels
- De Soulmates worden van te voren bedacht door mij (je mag je voorkeur geven).
- Het systeem van SFYS hoeft niet te werken, je personage kan ook soulmates zijn met iemand waar hij/zij niet aan is gekoppeld. Bespreek dit van te voren wel even ofc.
- Als je meedoet aan de rpg, verwacht ik dat je regelmatig reageert en niet maar een paar keer.
- Hou het topic in de gaten, altijd handig.
- Lees iedereens stukjes en sluit niemand buiten.
- Have fun!
Invullijstje
Volledige naam:
Leeftijd (18-21):
Innerlijk:
Uiterlijk (foto):
Extra:
Personages
Jongens 3/3 VOL
Pag 1. Nuages: Benjamin (Ben) Robertson.
Pag 2. Auloire: Oliver Marrek.
Pag 6. Geanne: Elijah Crimson.
Meisjes 3/3 VOL
Pag 2. Dauntless: Magdalena (Lena) Strike.
Pag 2. Aurora: Jordan Walker.
Pag 4. Aleyna: Raven Valenscoso.
Soulmates
Oliver - Lena,
Elijah - Raven,
Ben - Jordan
Ben je er niet blij mee; het systeem van SFYS hoeft niet persee te werken! Jouw personage kan ook diep van binnen soulmates zijn met iemand waaraan hij/zij niet aan gekoppeld is en zo kunnen ze alsnog vrij komen. (als iedereen uiteindelijk iniedergeval zijn soulmate heeft gevonden). Dit zijn gewoon de koppels waarvan SFYS dacht dat het soulmates zouden zijn. Verdere relaties etc. worden nu nog niet besproken, het leukst lijkt me dit in de rpg vanzelf naar voren zien te komen.
*Nederlands met Engelse dialoog.
*Verhaal begint op het moment dat ze in het busje zitten.



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17





