Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Vrienden zoeken < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
heyhey ik ben nieuw!
Anoniem
Internationale ster



Ogawa schreef:
goellen schreef:
je kan trouwens rechtsboven bij elk bericht op citeren klikken dan weten mensen op wie je antwoordt lol
aha bedankt voor de tip!
dit is handiger ja haha
@WhysoseriousĀ Ā miss had jij ook al ff tutorial moeten doen
Anoniem
Internationale ster



Adlisious schreef:
Ogawa schreef:
Silk schreef:
Also je hebt wel al gelijk speciale naam voor iemand die hier toevallig is op geraakt
normaal doen mensen altijd eerst domme naam met hun eigen voornaam erin mrja jij bent anders sven, jij bent gelijk pro <3
haha valt mee hoor, ik had eerst mijn voornaam gebruikt maar die was al bezet dus dat was geen optie
en Owaga is dan de naam die ik voor bijna al mijn dingen kies
hallo het is Ogawa.
HAHAHAHAĀ 
Ogawa
YouTube-ster



Squilia schreef:
wat betekent Ogawa
een kleine rivier! vanuit het Japans vertaald
Account verwijderd




Wonderfulltime schreef:
Adlisious schreef:
Ogawa schreef:
haha valt mee hoor, ik had eerst mijn voornaam gebruikt maar die was al bezet dus dat was geen optie
en Owaga is dan de naam die ik voor bijna al mijn dingen kies
hallo het is Ogawa.
HAHAHAHAĀ 
Daaar ga je Sven
Anoniem
Internationale ster



Adlisious schreef:
Squilia schreef:
wat betekent Ogawa
Latijns voor Adam
@AdlisiousĀ Ā Ik ga stuk om jou hahaha love dit

Ik denk dat je 3e naam diplomatie isĀ 
Anoniem
Popster



Silk schreef:
Ogawa schreef:
nee mijn tweede naam is niet Adam
virtualpopstar staat bij mijn gerelateerde pagina's op fb, zodoende ben ik hier terecht gekomen haha
ja klopt! ff een paar keer snake spelen en optredens doen, zo ben ik youtube ster geworden
wtf volg je dan op fb allemaal als virtual popstar bij je suggesties staat IK GIL
hier ben ik ook benieuwd naar, ik heb nog nooit vp op mijn fb gezienĀ 
Ogawa
YouTube-ster



Adlisious schreef:
Ogawa schreef:
Silk schreef:
Also je hebt wel al gelijk speciale naam voor iemand die hier toevallig is op geraakt
normaal doen mensen altijd eerst domme naam met hun eigen voornaam erin mrja jij bent anders sven, jij bent gelijk pro <3
haha valt mee hoor, ik had eerst mijn voornaam gebruikt maar die was al bezet dus dat was geen optie
en Owaga is dan de naam die ik voor bijna al mijn dingen kies
hallo het is Ogawa.
haha inderdaad typfoutje
Anoniem
Internationale ster



Felic schreef:
Silk schreef:
Ogawa schreef:
nee mijn tweede naam is niet Adam
virtualpopstar staat bij mijn gerelateerde pagina's op fb, zodoende ben ik hier terecht gekomen haha
ja klopt! ff een paar keer snake spelen en optredens doen, zo ben ik youtube ster geworden
wtf volg je dan op fb allemaal als virtual popstar bij je suggesties staat IK GIL
hier ben ik ook benieuwd naar, ik heb nog nooit vp op mijn fb gezienĀ 
hahahah wie kijkt er uberhaupt naar fb advertenties idd
Adlisious
Wereldberoemd



Wonderfulltime schreef:
Adlisious schreef:
Squilia schreef:
wat betekent Ogawa
Latijns voor Adam
@AdlisiousĀ Ā Ik ga stuk om jou hahaha love dit

Ik denk dat je 3e naam diplomatie isĀ 
ahahahaha jij bent leuk, love it
Silk
YouTube-ster



Felic schreef:
Silk schreef:
Ogawa schreef:
nee mijn tweede naam is niet Adam
virtualpopstar staat bij mijn gerelateerde pagina's op fb, zodoende ben ik hier terecht gekomen haha
ja klopt! ff een paar keer snake spelen en optredens doen, zo ben ik youtube ster geworden
wtf volg je dan op fb allemaal als virtual popstar bij je suggesties staat IK GIL
hier ben ik ook benieuwd naar, ik heb nog nooit vp op mijn fb gezienĀ 
mss volgt ie allemaal moviestarplanet fanpages ....................................; maar dan ben je ook nie ouder dan 13 sry
Anoniem
Internationale ster



Ik geloof trouwens ook echt nooit dat je zulke looks maakt als je dr 2 maanden zit hoor
Anoniem
Internationale ster



Silk schreef:
Felic schreef:
Silk schreef:
wtf volg je dan op fb allemaal als virtual popstar bij je suggesties staat IK GIL
hier ben ik ook benieuwd naar, ik heb nog nooit vp op mijn fb gezienĀ 
mss volgt ie allemaal moviestarplanet fanpages ....................................; maar dan ben je ook nie ouder dan 13 sry
Is dat niet precies Adams mentale leeftijd
Account verwijderd




Sven en Ijev, beetje zelfde stijl-ish.Ā 
Adlisious
Wereldberoemd



Ogawa schreef:
Squilia schreef:
wat betekent Ogawa
een kleine rivier! vanuit het Japans vertaald
Eigenlijk is het een restaurant in Belgiƫ
Silk
YouTube-ster



Wonderfulltime schreef:
Silk schreef:
Felic schreef:
hier ben ik ook benieuwd naar, ik heb nog nooit vp op mijn fb gezienĀ 
mss volgt ie allemaal moviestarplanet fanpages ....................................; maar dan ben je ook nie ouder dan 13 sry
Is dat niet precies Adams mentale leeftijd
nie adam zegge straks verschijnt hij op vp -,-' hoordeĀ  dat als je 3x adam zegt, hij opeens terugkomt en weer allemaal haataccounts gaat aanmaken ..
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste