Duende schreef:
@PatheticĀ Ā hey you, againĀ
SiriusBlack schreef:
ik wil wel vrienden zijn maar ik ben niet zo actief op startalk :/ maar misschien ga ik daar verandering in brengen haha
that's okay hoeft ook niet perse, maar vind het altijd gezellig daar en is een goeie manier om contact te onderhouden c:Ā ik wil wel vrienden zijn maar ik ben niet zo actief op startalk :/ maar misschien ga ik daar verandering in brengen haha
@PatheticĀ Ā hey you, againĀ


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21
Ā
Ā vond zo nice toen ze ook echt die taal ging leren en met ze samen wou trainen ALLES EIGENLIJK she's got some ballls & a strong personality, echt top. En idd, she is fucking gorgeousĀ