Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Vrienden zoeken < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
hoi wat vinden jullie van mijn forumplaatje
Stempels
Straatmuzikant



leuk genoeg om vrienden te worden?

of is deze pick-up line erg cheesy..ย 
medusasnakes
Wereldberoemd



....................................
Anoniem
Internationale ster



ik haat je nu al
Stempels
Straatmuzikant



Neauelle schreef:
ik haat je nu al

Anoniem
Internationale ster



Stempels schreef:
Neauelle schreef:
ik haat je nu al

๐Ÿฅณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜ญ๐Ÿ™„๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ป๐Ÿ’—๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜ญ๐Ÿ™„๐Ÿ˜ป๐Ÿ’—๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜˜๐Ÿ™„๐Ÿ‘€๐Ÿฅณ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜ดย [img= width=140.33333333333334,height=141.66666666666666]blob:http://virtualpopstar.com/4df91069-127d-474a-b040-381ef9595ccd[/img]๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜ญโ™ฅ๏ธ
StarAngel
Wereldberoemd



Ik lust geen kaas, maar heb toch een vriendschapsverzoek gestuurd
Stempels
Straatmuzikant



StarAngel schreef:
Ik lust geen kaas, maar heb toch een vriendschapsverzoek gestuurd
Haha, goed genoeg. Ik heb hem geaccepteerd :)
Anoniem
Popster



Ik wil kaas, ik ben ook een klant!
Anoniem
Popster



Stempels
Straatmuzikant



Eve schreef:
Ik wil kaas, ik ben ook een klant!
mood
Mai
Minister of Pop



{option}
Stempels
Straatmuzikant



GreenDayy schreef:
hahahaha jammer dat die niet in dat vakje past
Anoniem
Internationale ster



HELD
Mai
Minister of Pop



Stempels schreef:
GreenDayy schreef:
hahahaha jammer dat die niet in dat vakje past

dit preciessss
Mai
Minister of Pop



{option}
Anoniem
Internationale ster



Percy schreef:
HELD
wat ga je vreemd @Percyย 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste