Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Welkom bij Virtual Popstar, de #1 community voor jongvolwassenen!

Maak nu gratis een account en praat mee op het forum. Speel games en kies uit duizenden kledingitems om je popster mee te verkleden.

Klik hier en maak je eigen account
> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald
Profiel
Gerhardina
avatar

Gastenboek

Melden | Citeer
Human schreef op 22-10 11:29:
Oja, en je bent nice.
Melden | Citeer
Human schreef op 22-10 11:28:
He Hanneke! Ik hou ook van jou! Engeltje (a) Heel veel liefs.
Melden | Citeer
Anoniem schreef op 22-10 08:59:
Eyy Lieve Hanneke <3 Ik hou van je !
Melden | Citeer
Anoniem schreef op 21-10 23:06:
Omdat ik het toch niet laten kan.:twisted

Ik hou lekker meer van jou!:twisted

Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op.sad
Melden | Citeer
Anoniem schreef op 21-10 22:50:
Ik ben ook klein hoor HAHAHA, maar ik hou toch veeeeeeeeeeeeeeeeel meer van jou.:tongue:
Melden | Citeer
Anoniem schreef op 21-10 22:42:
Ruzie? Nee, want het is al lang bewezen dat ik meer van jou hou dus dat is niet nodig meer. :tongue::twisted
Melden | Citeer
Anoniem schreef op 21-10 22:37:
O ja wel!

Ik hou veel meer van jou dan jij van mijn.(a)
Melden | Citeer
Crowed schreef op 21-10 22:08:
Heyheyheeeeey je bent nice ja hoi
Melden | Citeer
Anoniem schreef op 21-10 21:58:
Jij bent een super lieve en spontane meid!
Melden | Citeer
DeathNote schreef op 21-10 21:29:
Ik hou er echt van hoe jij naar dingen kijkt, hoe je reageert.
En hoe volwassen kan zijn, maar ook gezellig :]
Heb ik vast nooit laten merken, maar ik vind je echt top!
I know.. had al gereageert ;p sorry
Vorige | Pagina: | Volgende

Nieuw bericht plaatsen

Laat hieronder een berichtje achter voor Gerhardina .
Bericht plaatsen