Ik ben José, oftewel Arabella, aan mijn naam kunnen jullie zien dat ik een enorm fan ben van the Arctic Monkeys, ook ben ik verslaafd aan het kijken van series. Op dit moment ben ik bezig met gossip girl, deze afgelopen twee weken heb ik drie seizoenen gekeken, oops.
Verder zijn mijn hobby's redelijk obvious, ik houd van tekenen, ontwerpen, eigenlijk alles waar ik m'n creativiteit in kan uiten (dus ook competities maken /wenkbrauwwiebel/).
Het plan om deze introductie kort te houden loopt nu al in de soep hahaha, oh ik houd ook van soep, eigenlijk van alles wat eetbaar is! En reizen, ik wil later heel graag een wereldreis maken en alle mooie plekken op aarde ontdekken, wat terug komt in m'n grote competitie!
Mijn leeftijd, daar moet ik het ook nog over hebben, ik dwaal wel snel af zo. Ik ben zestien jaar oud, 20 november, over iets meer dan drie maanden (dat is zo dichtbij!!) word ik al weer zeventien. Daar hoort natuurlijk een groot feest bij! In mijn tweede kleine competitie laat ik de vp'ers een feest organiseren, maar daar komen we later op terug!
20 Augustus begint school weer, ik begin dit jaar met mijn vijfde jaar op het atheneum. Voorgaande jaren gingen zonder enige moeite voorbij, en ik weet zeker dat dat dit jaar ook het geval is. Genoeg online komen is voor mij dus geen punt. Naast school heb ik een bijbaan en begin ik per 1 september met een "studie" aan de open universiteit.
Mocht ik merken dat er periodes komen waarin ik weinig tijd over heb, dan heb ik altijd een back-up plan. Ik kan in de periodes dat ik genoeg tijd heb een hele voorraad aan competities maken zodat ik alleen de deadline hoef te veranderen waar nodig.
Het competitie team lijkt me ten eerste een heel leuk en gezellig team. En aan de andere kant ook een team dat als het moet serieus is een goede beslissingen neemt.
Ik verwacht dat het topic een plek is waar niet alles in het teken staat van competities maar waar ook wat leeft. Dat je niet alleen collega's bent maar bovenal een hechte club. Mijn AN is voor mijn gevoel wel in orde, ik kan soms echt een grammarnazi zijn en me irriteren als iemand "wat zijn hun aan het doen" of "ik wordt groter als hem" zegt/typt.
Ik kan mijzelf ook heel goed een perfectionist noemen, ik baal er van als ik zulke fouten bij mijzelf ontdek en als iets beter kan is het voor mij niet goed genoeg.
Mijn motivatie om deze sollicitatie te schrijven is met name het feit dat ik het heel erg leuk vind om m'n creativiteit te uiten op verschillende vlakken, ontwerpen is er een en lay-outs maken en competities verzinnen valt er ook binnen. En ik zou ook outfits/items kunnen maken om weg te geven in plaats van alleen maar popdollar en credits zoals ik liet zien in competitie een.
Alle competities op een rijtje;
Kleine competitie 1 - Summer bucketlist
[KLIK]Kleine competitie 2 - Partytime!
[KLIK]Kleine competitie 3 - Salsa Tequila
[KLIK]Grote competitie - Travel around the world
[KLIK]