Melden |
sudjaka 
schreef op 05-04 10:49:
sudjaka schreef:
ik zit al bij queres daar wordt ik binnenkort ontslagen dan kom ik bij jullie
Melden |
Anoniem schreef op 05-04 10:48:
ambje55 schreef:
Kom aub in platenlabel BungyBear!!
T is n kei leuk en cool en top label!!
AUB!!!
Leukste label ever!!