Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Competities < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
RONDE 1 | Schrijfwedstrijd seizoen 9
Toothless
Wereldberoemd



Placebo schreef:
Varamyr schreef:
oke, top!Ā 
valt er ook iedere keer een persoon af of meerdere? (laatste vraag)
Waarschijnlijk wel meerdere personen! Waarschijnlijk ongeveer 50/50, tenzij iedereen ons weet te overtuigen natuurlijk!Ā 

Denk alleen wel dat het realistisch is dat er in de eerste ronde(s) wel meer mensen afvallen dan doorgaan ^^Ā 
Pff zo spannend. Ik hoop maar dat mijn stukje jullie kan overtuigen dan. Vind hem zelf wel goed gelukt namelijk. (die van de WFYL dan he)Ā 
Daynty
Internationale ster



Placebo schreef:
Hoi hoi, de uitslag kunnen jullie begin volgende week verwachten! ♄ 
Aaaah spannend!
Account verwijderd




Placebo schreef:
Hoi hoi, de uitslag kunnen jullie begin volgende week verwachten! ♄ 
nagelbijtenĀ 
Placebo
Wereldberoemd



Paparazzi schreef:
Placebo schreef:
Hoi hoi, de uitslag kunnen jullie begin volgende week verwachten! ♄ 
nagelbijtenĀ 
Geduld spinnenkopĀ 
Account verwijderd




Placebo schreef:
Paparazzi schreef:
Placebo schreef:
Hoi hoi, de uitslag kunnen jullie begin volgende week verwachten! ♄ 
nagelbijtenĀ 
Geduld spinnenkopĀ 
what did u just call MEĀ 
Account verwijderd




Paparazzi schreef:
Placebo schreef:
Paparazzi schreef:
nagelbijtenĀ 
Geduld spinnenkopĀ 
what did u just call MEĀ 
@spinnekopĀ Ā wat vind jij hiervanĀ 
Anoniem
Wereldberoemd



Paparazzi schreef:
Placebo schreef:
Paparazzi schreef:
nagelbijtenĀ 
Geduld spinnenkopĀ 
what did u just call MEĀ 
Oop
Anoniem
Minister of Pop



Ik wil het wetennn
Account verwijderd




Sas schreef:
Ik wil het wetennn
ja indd spinnekop

we willen het allemaal wetenĀ 

wat vindt spinnekop ervanĀ 
Placebo
Wereldberoemd



Paparazzi schreef:
Placebo schreef:
Paparazzi schreef:
nagelbijtenĀ 
Geduld spinnenkopĀ 
what did u just call MEĀ 
wij moeten ook altijd op jou wachten met je 23:59 inzendingen!!!!!!
Account verwijderd




Paparazzi schreef:
Sas schreef:
Ik wil het wetennn
ja indd spinnekop

we willen het allemaal wetenĀ 

wat vindt spinnekop ervanĀ 
o je bedoelt de uitslagĀ 
Account verwijderd




Placebo schreef:
Paparazzi schreef:
Placebo schreef:
Geduld spinnenkopĀ 
what did u just call MEĀ 
wij moeten ook altijd op jou wachten met je 23:59 inzendingen!!!!!!
ik was deze ronde netjes op tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!Ā 
Anoniem
Minister of Pop



Paparazzi schreef:
Sas schreef:
Ik wil het wetennn
ja indd spinnekop

we willen het allemaal wetenĀ 
HAHAHA wat doe je nou ik doe die naam geen eer aan
Placebo
Wereldberoemd



Paparazzi schreef:
Placebo schreef:
Paparazzi schreef:
what did u just call MEĀ 
wij moeten ook altijd op jou wachten met je 23:59 inzendingen!!!!!!
ik was deze ronde netjes op tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!Ā 
ja 22/25 kan erger
Account verwijderd




Sas schreef:
Paparazzi schreef:
Sas schreef:
Ik wil het wetennn
ja indd spinnekop

we willen het allemaal wetenĀ 
HAHAHA wat doe je nou ik doe die naam geen eer aan
ik dacht dat je bedoelde dat je wilde weten wat spinnekop ervan vond dat tinn me een skinnenkop noemde

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste