Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

ORPG, gedichten en schrijvers < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Goede orpg'er gezocht!
Lespoir
Wereldberoemd



Hey! Aangezien zo goed als al mijn orpg's gestopt zijn, ben ik opzoek naar een nieuwe. Ik kan niet elke dag schrijven, maar ik doe mijn best om zo vaak mogelijk te proberen. Ik heb al een vl in gedachte (heeft met geesten te maken dus dan moet je maar zien of je dat leuk vindt of niet). Dus, wie is vrijwilliger? (:
Lespoir
Wereldberoemd



@VaramyrĀ hh even voor me bby x
Varamyr
Wereldberoemd



oke bby
Lespoir
Wereldberoemd



Varamyr schreef:
oke bby
Thanks bby x
Varamyr
Wereldberoemd



en bek houden cuz ours still exist sos !!
maar hh for u, ga eerst naar jumbo en dan ga ik schrijven voor alison en jou xo
Varamyr
Wereldberoemd



no problemo bby
alles for u
Lespoir
Wereldberoemd



Varamyr schreef:
en bek houden cuz ours still exist sos !!
maar hh for u, ga eerst naar jumbo en dan ga ik schrijven voor alison en jou xo
veel plezier in de jumbo, breng kip voor me mee
Lespoir
Wereldberoemd



Varamyr schreef:
no problemo bby
alles for u
Wat ben je toch cuteĀ 
Varamyr
Wereldberoemd



Lespoir schreef:
Varamyr schreef:
en bek houden cuz ours still exist sos !!
maar hh for u, ga eerst naar jumbo en dan ga ik schrijven voor alison en jou xo
veel plezier in de jumbo, breng kip voor me mee
nee man kan geen kip meer zien
zweer heb hele week al kip gegeten AHAHAHAH fuck echt erg pls kill me
Varamyr
Wereldberoemd



Lespoir schreef:
Varamyr schreef:
no problemo bby
alles for u
Wat ben je toch cuteĀ 
ja altijdĀ 
je maakt me cute
Lespoir
Wereldberoemd



Varamyr schreef:
Lespoir schreef:
Varamyr schreef:
no problemo bby
alles for u
Wat ben je toch cuteĀ 
ja altijdĀ 
je maakt me cute
#friendshipgoalsĀ 

en waarom ben jij altijd en enige die op mijn topics wil reageren? :c
Varamyr
Wereldberoemd



Lespoir schreef:
Varamyr schreef:
Lespoir schreef:
Wat ben je toch cuteĀ 
ja altijdĀ 
je maakt me cute
#friendshipgoalsĀ 

en waarom ben jij altijd en enige die op mijn topics wil reageren? :c
omdat ik de enige ben die je ziet staan

nee grapje idk iedereen denkt wss dat je te hoog gegrepen bent doei
Lespoir
Wereldberoemd



Varamyr schreef:
Lespoir schreef:
Varamyr schreef:
ja altijdĀ 
je maakt me cute
#friendshipgoalsĀ 

en waarom ben jij altijd en enige die op mijn topics wil reageren? :c
omdat ik de enige ben die je ziet staan

nee grapje idk iedereen denkt wss dat je te hoog gegrepen bent doei
Zo hoog gegrepen ben ik niet eens sad
Varamyr
Wereldberoemd



hahah jawel, beter dan 80% van vp sws
Lespoir
Wereldberoemd



Varamyr schreef:
hahah jawel, beter dan 80% van vp sws
maar mijn "talent" kan de schrijfstijl van een ander mss ook wel verbeteren (dit klinkt arrogant oeps)Ā 
win win situatieĀ 
Varamyr
Wereldberoemd



nee het is true tho hahahĀ 
heb vet veel geleerd van n made me 3632 times betterĀ 
maar idk ligt er ook aan of je opzoek bent naar fun of dat je echt jezelf wil verbeteren en zo
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste