Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Tinn voor NT!!!
Ik heb gewoon een
Anoniem
Wereldberoemd



exclusief Tinn/Editors profiel, be jealous

Like, als het NT haar nu niet kiest dan gaan er echt klappen vallen!!!!
Account verwijderd




Ja omg ze moet echt door! ! !
Placebo
Wereldberoemd



(l)
Account verwijderd




#Kroon.
Anoniem
Wereldberoemd



Jaaa, wowie, Tinn moet sowieso door hehe c:

JIJ OOK
SoldToADemon
Internationale ster



Hij is echt geweldig en ik ben voor!
Account verwijderd




Jaaa, wowie, Tinn moet sowieso door hehe c:

Jij ook omg o_o
Anoniem
Wereldberoemd



Jaaa, wowie, Tinn moet sowieso door hehe c:

JIJ OOK

Haha nee xd

Haha jawel 
SoldToADemon
Internationale ster



JIJ OOK

Haha nee xd

Haha jawel 

Anoniem
Minister of Pop



Ik heb nu echt de neiging om ervoor te zorgen dat ze niet in het NT komt, want ik ben benieuwd bij wie je aanbelt voor de klappen. 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb nu echt de neiging om ervoor te zorgen dat ze niet in het NT komt, want ik ben benieuwd bij wie je aanbelt voor de klappen. 

Eh, degene die het dichtste bij woont? ;-;
Anoniem
Minister of Pop



Ik heb nu echt de neiging om ervoor te zorgen dat ze niet in het NT komt, want ik ben benieuwd bij wie je aanbelt voor de klappen. 

Eh, degene die het dichtste bij woont? ;-;

sorry lijkt me gewoon een grappig gezicht hahah oke ik zie het voor me ;--; maar ik zal dr eerlijk beoordelen, stil maar
SoldToADemon
Internationale ster



Ik heb nu echt de neiging om ervoor te zorgen dat ze niet in het NT komt, want ik ben benieuwd bij wie je aanbelt voor de klappen. 

Eh, degene die het dichtste bij woont? ;-;

Ik neem ook wel een deel van het land voor mijn rekening
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb nu echt de neiging om ervoor te zorgen dat ze niet in het NT komt, want ik ben benieuwd bij wie je aanbelt voor de klappen. 

Eh, degene die het dichtste bij woont? ;-;

sorry lijkt me gewoon een grappig gezicht hahah oke ik zie het voor me ;--; maar ik zal dr eerlijk beoordelen, stil maar

Ja nou het is niet meer zo grappig als ik opeens voor je deur sta hoor!!!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb nu echt de neiging om ervoor te zorgen dat ze niet in het NT komt, want ik ben benieuwd bij wie je aanbelt voor de klappen. 

Eh, degene die het dichtste bij woont? ;-;

Ik neem ook wel een deel van het land voor mijn rekening

Goedzo en als we bij Yol en Elle langs gaan hebben we twee in één!!!!!
SoldToADemon
Internationale ster



Eh, degene die het dichtste bij woont? ;-;

Ik neem ook wel een deel van het land voor mijn rekening

Goedzo en als we bij Yol en Elle langs gaan hebben we twee in één!!!!!

Handig, handig
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste