Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Mai
Zo te zien hadden we een BTB Beste vp koppel nodig xoxox
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
rude??? hahaha
Anoniem
Wereldberoemd



ik was in chat met een Asos medewerkster omdat mijn pakketje er 19/06 ging zijn, en ik het ook niet kon tracken enz.

en ik vroeg aan haar of de standaard levertijden zijn veranderd aangezien ik normaal in 3 dagen mijn pakketje krijg, en nu was de verwachte levertijd een week (11 dagen al ondertussen)

en ze antwoordt: "I don't have all information and as I previously mentioned, please allow till
the end of day today and if you haven't received your parcel or an update, do
get in touch and we'll be sure to look into this further for you. "

??? 

dus ik zei: I feel like you are not even reading my question?

en ze heeft de chat gwn beëindigd hahahahah 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zet dit topic even bij algemeen (gaat niet over kleding op VP) ^^
SexyBlueUnicorn
Internationale ster



Zoo vervelend als je die standaard berichten krijgt.

CBR en postnl doen daar ook aan via chat. Zeer irritant. 
Anoniem
Wereldberoemd



Belle schreef:
Ik zet dit topic even bij algemeen (gaat niet over kleding op VP) ^^
ow oeps had niet gezien dat ik bij kleding zat, sorry!
Anoniem
Wereldberoemd



SexyBlueUnicorn schreef:
Zoo vervelend als je die standaard berichten krijgt.

CBR en postnl doen daar ook aan via chat. Zeer irritant. 
ja ik vroeg letterlijk gwn of de standaard levertijd langer was geworden en ze begon weer over men pakketje? hahaha
SexyBlueUnicorn
Internationale ster



Zizley schreef:
SexyBlueUnicorn schreef:
Zoo vervelend als je die standaard berichten krijgt.

CBR en postnl doen daar ook aan via chat. Zeer irritant. 
ja ik vroeg letterlijk gwn of de standaard levertijd langer was geworden en ze begon weer over men pakketje? hahaha
wtf man. Postnl ook zowel telefonisch als via chat. We kunnen u niet helpen u moet contact opnemen met de verzender. Terwijl ik gewoon vroeg waar de fack mn pakketje was omdat die al op bezorgd stond maar er helemaal niet was. En toen ging ik gwn elke dag bellen en berichten sturen. Was mn pakketje er ineens na het weekend. Heel gek. ahhahahaha
Anoniem
Wereldberoemd



SexyBlueUnicorn schreef:
Zizley schreef:
SexyBlueUnicorn schreef:
Zoo vervelend als je die standaard berichten krijgt.

CBR en postnl doen daar ook aan via chat. Zeer irritant. 
ja ik vroeg letterlijk gwn of de standaard levertijd langer was geworden en ze begon weer over men pakketje? hahaha
wtf man. Postnl ook zowel telefonisch als via chat. We kunnen u niet helpen u moet contact opnemen met de verzender. Terwijl ik gewoon vroeg waar de fack mn pakketje was omdat die al op bezorgd stond maar er helemaal niet was. En toen ging ik gwn elke dag bellen en berichten sturen. Was mn pakketje er ineens na het weekend. Heel gek. ahhahahaha
haha wow ook een goede service precies :p 

Daynty
Internationale ster



"I don't have all information"

Best duidelijk antwoord?? En wie weet is de levertijd slechts af en toe afwijkend. Dat het één keer een week is hoeft niet meteen te betekenen dat het altijd zo is. Ik hoop voor je dat je pakketje snel komt!
Anoniem
Wereldberoemd



Daynty schreef:
"I don't have all information"

Best duidelijk antwoord?? En wie weet is de levertijd slechts af en toe afwijkend. Dat het één keer een week is hoeft niet meteen te betekenen dat het altijd zo is. Ik hoop voor je dat je pakketje snel komt!
Ik heb net nog iets besteld en nu is de levertijd ook weer een week.. 


en ze heeft niet" all the information" over mijn pakketje? heeft niets te maken met wat ik vroeg
Anoniem
Wereldberoemd



heb net met een andere medewerkster gesproken die WEL op mijn vraag kon antwoorden haha

"Due to tech updates we’re running, some of our delivery timeframes have increased"
SexyBlueUnicorn
Internationale ster



Zizley schreef:
SexyBlueUnicorn schreef:
Zizley schreef:
ja ik vroeg letterlijk gwn of de standaard levertijd langer was geworden en ze begon weer over men pakketje? hahaha
wtf man. Postnl ook zowel telefonisch als via chat. We kunnen u niet helpen u moet contact opnemen met de verzender. Terwijl ik gewoon vroeg waar de fack mn pakketje was omdat die al op bezorgd stond maar er helemaal niet was. En toen ging ik gwn elke dag bellen en berichten sturen. Was mn pakketje er ineens na het weekend. Heel gek. ahhahahaha
haha wow ook een goede service precies  
service is bij veel bedrijven ver te zoeken op het moment. Wel echt mega vervelend. Mensen zijn ook veel onpersoonlijker geworden ofzo
Anoniem
Wereldberoemd



SexyBlueUnicorn schreef:
Zizley schreef:
SexyBlueUnicorn schreef:
wtf man. Postnl ook zowel telefonisch als via chat. We kunnen u niet helpen u moet contact opnemen met de verzender. Terwijl ik gewoon vroeg waar de fack mn pakketje was omdat die al op bezorgd stond maar er helemaal niet was. En toen ging ik gwn elke dag bellen en berichten sturen. Was mn pakketje er ineens na het weekend. Heel gek. ahhahahaha
haha wow ook een goede service precies  
service is bij veel bedrijven ver te zoeken op het moment. Wel echt mega vervelend. Mensen zijn ook veel onpersoonlijker geworden ofzo
ja idd 
wel gek dat iemand anders direct op men vraag kon antwoorden hahaha :d
SexyBlueUnicorn
Internationale ster



Zizley schreef:
SexyBlueUnicorn schreef:
Zizley schreef:
haha wow ook een goede service precies  
service is bij veel bedrijven ver te zoeken op het moment. Wel echt mega vervelend. Mensen zijn ook veel onpersoonlijker geworden ofzo
ja idd 
wel gek dat iemand anders direct op men vraag kon antwoorden hahaha
Ja he dat heb ik ook altijd heel gek

Laatste keer met het cbr. Ik had contact opgenomen wanneer ik nou het besluit zou krijgen want het termijn wat me verteld was was toen al verstreken. Ze zeiden ja we kunnen u nu niet helpen en we sturen het door naar de medische afdeling. Binnen 10 werkdagen hoort u meer. Nou die maandag (had donderdags ofzo contact gehad) had ik ineens een brief met besluit. Ik had echt iets van huh hoe dan. 

Maar ook gewoon niet goed willen helpen lijkt het wel. Merk het steeds vaker, ook in fysieke winkels, dat sommige medewerkers gewoon totaal geen interesse hebben in hun werk
Anoniem
Wereldberoemd



SexyBlueUnicorn schreef:
Zizley schreef:
SexyBlueUnicorn schreef:
service is bij veel bedrijven ver te zoeken op het moment. Wel echt mega vervelend. Mensen zijn ook veel onpersoonlijker geworden ofzo
ja idd 
wel gek dat iemand anders direct op men vraag kon antwoorden hahaha
Ja he dat heb ik ook altijd heel gek

Laatste keer met het cbr. Ik had contact opgenomen wanneer ik nou het besluit zou krijgen want het termijn wat me verteld was was toen al verstreken. Ze zeiden ja we kunnen u nu niet helpen en we sturen het door naar de medische afdeling. Binnen 10 werkdagen hoort u meer. Nou die maandag (had donderdags ofzo contact gehad) had ik ineens een brief met besluit. Ik had echt iets van huh hoe dan. 

Maar ook gewoon niet goed willen helpen lijkt het wel. Merk het steeds vaker, ook in fysieke winkels, dat sommige medewerkers gewoon totaal geen interesse hebben in hun werk
nee idd, had echt het gevoel dat ze gewoon zelfs niet las wat ik vroeg en standaard antwoordjes was aan het kopiëren haha 

maar klopt echt wat je zegt, ik merk het ook wel vaak 

Anoniem
Internationale ster



Lol ruuuude? Alsof die mensen dan geen zin hebben om erop in te gaan.. EN dan ook nog de chat afsluiten LOL kan niet man
SexyBlueUnicorn
Internationale ster



Zizley schreef:
SexyBlueUnicorn schreef:
Zizley schreef:
ja idd 
wel gek dat iemand anders direct op men vraag kon antwoorden hahaha
Ja he dat heb ik ook altijd heel gek

Laatste keer met het cbr. Ik had contact opgenomen wanneer ik nou het besluit zou krijgen want het termijn wat me verteld was was toen al verstreken. Ze zeiden ja we kunnen u nu niet helpen en we sturen het door naar de medische afdeling. Binnen 10 werkdagen hoort u meer. Nou die maandag (had donderdags ofzo contact gehad) had ik ineens een brief met besluit. Ik had echt iets van huh hoe dan. 

Maar ook gewoon niet goed willen helpen lijkt het wel. Merk het steeds vaker, ook in fysieke winkels, dat sommige medewerkers gewoon totaal geen interesse hebben in hun werk
nee idd, had echt het gevoel dat ze gewoon zelfs niet las wat ik vroeg en standaard antwoordjes was aan het kopiëren haha 

maar klopt echt wat je zegt, ik merk het ook wel vaak 
Ik irriteer me er gewoon aan. En inmiddels zeg ik gewoon ook niets meer tegen medewerkers. Laatst in de jumbo zelfs. Kon iets niet vinden dus vraag iemand wat. Hij wist letterlijk niet waar die moest zoeken. En hij zei niet van ik weet het zo niet, ik vraag even iemand anders. Nee dat moest ik tegen hem zeggen omg. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste