Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Bluesweater
Wie wilt een kerstkaartje? 🎄
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
empathy map
Anoniem
Internationale ster



heeft iemand ooit zoiets gemaakt?
ik vind op google alleen maar vage voorbeelden 
Tim
Wereldberoemd



Wat is dat?
Anoniem
Wereldberoemd



Tim schreef:
Wat is dat?

Anoniem
Internationale ster



Tim schreef:
Wat is dat?
het is een soort map waarbij je de gevoelens en gedachtes van klanten/doelgroep in kaart brengt 
Anoniem
Internationale ster



Chevrolet schreef:
Tim schreef:
Wat is dat?
het is een soort map waarbij je de gevoelens en gedachtes van klanten/doelgroep in kaart brengt 
alleen ik weet niet goed hoe ik dat moet doen 
SoldToADemon
Internationale ster



Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
SoldToADemon
Internationale ster



Oke dus dit, en dat doe je in principe voor elke stap en dan achterhaal je welke doelen er nog te behalen zijn/welke verbeteringen er mogelijk zijn, en aan de hand daarvan kom je met oplossingen (if I remember correctly) 

Tim
Wereldberoemd



Chevrolet schreef:
Tim schreef:
Wat is dat?
het is een soort map waarbij je de gevoelens en gedachtes van klanten/doelgroep in kaart brengt 
Waarvoor heb je dat nodig?
Anoniem
Internationale ster



SoldToADemon schreef:
Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
thanksss 
ik zal even kijken of het lukt, want het gaat idd om een winkel
Anoniem
Internationale ster



Tim schreef:
Chevrolet schreef:
Tim schreef:
Wat is dat?
het is een soort map waarbij je de gevoelens en gedachtes van klanten/doelgroep in kaart brengt 
Waarvoor heb je dat nodig?
voor school haha 
Literacity
Wereldberoemd



Zijn wij nu ook mee bezig hahahaha ik heb wel ergens een voorbeeld liggen vgm maar zou ik ff moeten zoeken..
Anoniem
Internationale ster



Literacity schreef:
Zijn wij nu ook mee bezig hahahaha ik heb wel ergens een voorbeeld liggen vgm maar zou ik ff moeten zoeken..
Ohhh dat zou wel fijn zijn! @Literacity 
Literacity
Wereldberoemd



Chevrolet schreef:
SoldToADemon schreef:
Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
thanksss 
ik zal even kijken of het lukt, want het gaat idd om een winkel
Wat voor een winkel is het? Misschien kan ik je dan beter op weg helpen ipv het voorbeeld
Anoniem
Internationale ster



Literacity schreef:
Chevrolet schreef:
SoldToADemon schreef:
Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
thanksss 
ik zal even kijken of het lukt, want het gaat idd om een winkel
Wat voor een winkel is het? Misschien kan ik je dan beter op weg helpen ipv het voorbeeld
supermarkt @Literacity 
Literacity
Wereldberoemd



SoldToADemon schreef:
Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
Dit o.a.
Voor een supermarkt zou je bijv bij 'thinks' de zelfscanners kunnen neerzetten, zo van "dit maakt het boodschappen doen makkelijker" of dingen die in de aanbieding zijn en dat de klant denkt van "heb ik dit nodig"
De dingen die SoldToADemon hier beschrijft kan je allemaal bij 'does' neerzetten

Probeer het anders eens te bekijken vanuit het oogpunt van jezelf wanneer je boodschappen zou doen
Anoniem
Internationale ster



Literacity schreef:
SoldToADemon schreef:
Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
Dit o.a.
Voor een supermarkt zou je bijv bij 'thinks' de zelfscanners kunnen neerzetten, zo van "dit maakt het boodschappen doen makkelijker" of dingen die in de aanbieding zijn en dat de klant denkt van "heb ik dit nodig"
De dingen die SoldToADemon hier beschrijft kan je allemaal bij 'does' neerzetten

Probeer het anders eens te bekijken vanuit het oogpunt van jezelf wanneer je boodschappen zou doen
bedankt voor de tipsss, kan ik echt wel gebruiken!
en heb jij gewoon dat model wat soldtoademon poste ingevuld? @Literacity 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste