schreef:
leuk dus als je credit s koopt gartis meeting
Kaj schreef:
Als het een totale ramp is dan veranderen we het weer, je kent me toch ik bedenk VP maar als iets niet werkt doen we het weer anders, stellen we wat bij enz. Maar dat is dus wat we gaan doen. Meer kwaliteit en exclusiviteit, gratis meetings voor betalende leden enz. en hoe en wat in detail zien we nog wel even.
bayani schreef:
en als het niet werkt wat dan ?
en als het niet werkt wat dan ?
Als het een totale ramp is dan veranderen we het weer, je kent me toch ik bedenk VP maar als iets niet werkt doen we het weer anders, stellen we wat bij enz. Maar dat is dus wat we gaan doen. Meer kwaliteit en exclusiviteit, gratis meetings voor betalende leden enz. en hoe en wat in detail zien we nog wel even.
leuk dus als je credit s koopt gartis meeting


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20