Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Account verwijderd




en als het niet werkt wat dan ?

Als het een totale ramp is dan veranderen we het weer, je kent me toch ik bedenk VP maar als iets niet werkt doen we het weer anders, stellen we wat bij enz. Maar dat is dus wat we gaan doen. Meer kwaliteit en exclusiviteit, gratis meetings voor betalende leden enz. en hoe en wat in detail zien we nog wel even.  

leuk dus als je credit s koopt gartis meeting
Anoniem
Minister of Pop



Zolang het maar niet zoals "die welle" wordt haha

Omg nee dat nooit
Lefacumis
Wereldberoemd



en als het niet werkt wat dan ?

Als het een totale ramp is dan veranderen we het weer, je kent me toch ik bedenk VP maar als iets niet werkt doen we het weer anders, stellen we wat bij enz. Maar dat is dus wat we gaan doen. Meer kwaliteit en exclusiviteit, gratis meetings voor betalende leden enz. en hoe en wat in detail zien we nog wel even.  

Huh wat bedoel met gratis meetings voor betalende leden?




Account verwijderd




en als het niet werkt wat dan ?

Als het een totale ramp is dan veranderen we het weer, je kent me toch ik bedenk VP maar als iets niet werkt doen we het weer anders, stellen we wat bij enz. Maar dat is dus wat we gaan doen. Meer kwaliteit en exclusiviteit, gratis meetings voor betalende leden enz. en hoe en wat in detail zien we nog wel even.  

Huh wat bedoel met gratis meetings voor betalende leden?

We zullen een combinatie abonnement introduceren die via de ouders loopt. Een combinatie van Manager/Donateur en een vast aantal credits per maand en 2x per jaar een gratis meeting voor wie dat heeft. En dat kost dan +-15 euro per maand en loopt via de rekening van de ouders. Je kan natuurlijk nog wel zelf credits kopen dat staat er los van.

Er komt ook een informatie film voor de ouders wat VP is, waarom en hoe. En de meerwaarde voor een speler als hij betaald lid zal worden. We zullen de ouders beter informeren en hopen op die manier dat die bereid zijn het VP initiatief en hun kinderen te steunen. En wie dat niet wil geen probleem VP blijft gratis, en maak je om die hosting kosten geen zorgen op lange termijn komt dat wel goed.
SoldToADemon
Internationale ster



Zolang het maar niet zoals "die welle" wordt haha

Omg nee dat nooit

Lets hope so. 
Lefacumis
Wereldberoemd



Zolang het maar niet zoals "die welle" wordt haha

Omg nee dat nooit

Lets hope so. 

idd o.O
Account verwijderd




Als het een totale ramp is dan veranderen we het weer, je kent me toch ik bedenk VP maar als iets niet werkt doen we het weer anders, stellen we wat bij enz. Maar dat is dus wat we gaan doen. Meer kwaliteit en exclusiviteit, gratis meetings voor betalende leden enz. en hoe en wat in detail zien we nog wel even.  

Huh wat bedoel met gratis meetings voor betalende leden?

We zullen een combinatie abonnement introduceren die via de ouders loopt. Een combinatie van Manager/Donateur en een vast aantal credits per maand en 2x per jaar een gratis meeting voor wie dat heeft. En dat kost dan +-15 euro per maand en loopt via de rekening van de ouders. Je kan natuurlijk nog wel zelf credits kopen dat staat er los van.

Er komt ook een informatie film voor de ouders wat VP is, waarom en hoe. En de meerwaarde voor een speler als hij betaald lid zal worden. We zullen de ouders beter informeren en hopen op die manier dat die bereid zijn het VP initiatief en hun kinderen te steunen. En wie dat niet wil geen probleem VP blijft gratis, en maak je om die hosting kosten geen zorgen op lange termijn komt dat wel goed.

slim
Lefacumis
Wereldberoemd



Als het een totale ramp is dan veranderen we het weer, je kent me toch ik bedenk VP maar als iets niet werkt doen we het weer anders, stellen we wat bij enz. Maar dat is dus wat we gaan doen. Meer kwaliteit en exclusiviteit, gratis meetings voor betalende leden enz. en hoe en wat in detail zien we nog wel even.  

Huh wat bedoel met gratis meetings voor betalende leden?

We zullen een combinatie abonnement introduceren die via de ouders loopt. Een combinatie van Manager/Donateur en een vast aantal credits per maand en 2x per jaar een gratis meeting voor wie dat heeft. En dat kost dan +-15 euro per maand en loopt via de rekening van de ouders. Je kan natuurlijk nog wel zelf credits kopen dat staat er los van.

Er komt ook een informatie film voor de ouders wat VP is, waarom en hoe. En de meerwaarde voor een speler als hij betaald lid zal worden. We zullen de ouders beter informeren en hopen op die manier dat die bereid zijn het VP initiatief en hun kinderen te steunen. En wie dat niet wil geen probleem VP blijft gratis, en maak je om die hosting kosten geen zorgen op lange termijn komt dat wel goed.

Ow hahaah ok mijn ouders zouden dat never nooit goedkeuren.
Account verwijderd




Bij jullie heerst misschien nog het idee dat we duizenden leden moeten hebben maar ik denk dat we hier helemaal niet onze aandacht op moeten richten. Beter een kleinere groep waardoor we veel meer waarde kunnen bieden aan de spelers en mensen elkaar persoonlijk beter kunnen leren kennen. De site is nooit gemaakt om Lianne en mij rijk te maken, we willen gewoon een leuke site. Dat hebben we ook, en houden we ook, en zal alleen maar leuker worden!
Lefacumis
Wereldberoemd



Bij jullie heerst misschien nog het idee dat we duizenden leden moeten hebben maar ik denk dat we hier helemaal niet onze aandacht op moeten richten. Beter een kleinere groep waardoor we veel meer waarde kunnen bieden aan de spelers en mensen elkaar persoonlijk beter kunnen leren kennen. De site is nooit gemaakt om Lianne en mij rijk te maken, we willen gewoon een leuke site. Dat hebben we ook, en houden we ook, en zal alleen maar leuker worden!

En dan mensen zeggen dat jullie het doen voor het geld. ._.
Account verwijderd




Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen ;3 maar de accounts die nu bestaan, blijven die nog wel bestaan?


Account verwijderd




Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen ;3 maar de accounts die nu bestaan, blijven die nog wel bestaan?


Als dit allemaal komt heb je 30 dagen de tijd om de turtorial/gids opnieuw af te ronden die we dan weer even bij alle accounts aan zetten. Dan mailen we dat rond, en wie dat niet doet wordt gewist na 30 dagen.
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen ;3 maar de accounts die nu bestaan, blijven die nog wel bestaan?


Als je leest wel ja
Anoniem
Minister of Pop



Het is gwn superleuk. En gelukkig want dan geen drama een geen drukte
SoldToADemon
Internationale ster



Bij jullie heerst misschien nog het idee dat we duizenden leden moeten hebben maar ik denk dat we hier helemaal niet onze aandacht op moeten richten. Beter een kleinere groep waardoor we veel meer waarde kunnen bieden aan de spelers en mensen elkaar persoonlijk beter kunnen leren kennen. De site is nooit gemaakt om Lianne en mij rijk te maken, we willen gewoon een leuke site. Dat hebben we ook, en houden we ook, en zal alleen maar leuker worden!

Ik ben vanuit dat oogpunt nogal nostalgisch, denk ik, aangezien het nu lijkt alsof alles gaat veranderen en dat is in een zeker opzicht best wel 'spannend' en tegelijkertijd afschrikwekkend. Ondanks dat er zo nu en dan fikse ruzies zijn, is het hier ook gezellig en ik hoop dat dat na deze grote verandering ook zo blijft.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste