Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Silatunique
Landelijke ster



Wauw deze topic gaat lang door uwu, hey Kaj is online. Haaii.
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen ;3 maar de accounts die nu bestaan, blijven die nog wel bestaan?


Als dit allemaal komt heb je 30 dagen de tijd om de turtorial/gids opnieuw af te ronden die we dan weer even bij alle accounts aan zetten. Dan mailen we dat rond, en wie dat niet doet wordt gewist na 30 dagen.

Maar uhh dan moet het niet in de zomervakantie gebeuren he 
Account verwijderd




Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen ;3 maar de accounts die nu bestaan, blijven die nog wel bestaan?


Als dit allemaal komt heb je 30 dagen de tijd om de turtorial/gids opnieuw af te ronden die we dan weer even bij alle accounts aan zetten. Dan mailen we dat rond, en wie dat niet doet wordt gewist na 30 dagen.

dat is gemeen want dan is iemand net king of pop en dan weer badkamerzanger
Anoniem
Minister of Pop



Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen ;3 maar de accounts die nu bestaan, blijven die nog wel bestaan?


Als dit allemaal komt heb je 30 dagen de tijd om de turtorial/gids opnieuw af te ronden die we dan weer even bij alle accounts aan zetten. Dan mailen we dat rond, en wie dat niet doet wordt gewist na 30 dagen.

meh. Is dat dan dezelfde gids als het begin
SoldToADemon
Internationale ster




Als dit allemaal komt heb je 30 dagen de tijd om de turtorial/gids opnieuw af te ronden die we dan weer even bij alle accounts aan zetten. Dan mailen we dat rond, en wie dat niet doet wordt gewist na 30 dagen.

dat is gemeen want dan is iemand net king of pop en dan weer badkamerzanger

Als je net king of pop bent, neem ik aan dat je actief genoeg bent om dat tutorial nogmaals te doen.
Account verwijderd




Bij jullie heerst misschien nog het idee dat we duizenden leden moeten hebben maar ik denk dat we hier helemaal niet onze aandacht op moeten richten. Beter een kleinere groep waardoor we veel meer waarde kunnen bieden aan de spelers en mensen elkaar persoonlijk beter kunnen leren kennen. De site is nooit gemaakt om Lianne en mij rijk te maken, we willen gewoon een leuke site. Dat hebben we ook, en houden we ook, en zal alleen maar leuker worden!

En dan mensen zeggen dat jullie het doen voor het geld. ._.

Neh, VP is voor de fun we vinden het gewoon mooi dit te doen. Net zoals de meetings ik heb liever een meting met 20 mensen dan met 200 mensen. Het was ook vreemd dat mensen die bij de 1e VP meting met 15 mensen waren de 2e meeting met ik geloof 35 mensen ofzo minder leuk vonden omdat het drukker was en daardoor minder persoonlijk. Maar dat is wel de waarheid, de 1e meeting was ook leuker omdat de groep kleiner was.

Als je dat nou snapt, en door denkt, dan snap je ook dat het veel leuker is dat VP exclusief zal zijn ipv over een paar jaar 3000 mensen online heeft elke dag.
Account verwijderd




maar blijven platenlabels bestaan
Account verwijderd




Ik betwijfel of ik dit wel zo'n goed idee vind. Weinig leden zorgt voor weinig promotie. De kans is volgens mij al niet zo groot dat kinderen rond deze leeftijd op andere social media posten dat ze lid zijn van een community zoals Virtual Popstar. Ook wanneer jezelf registeren voor een community veel tijd en/of moeite kost, haken veel mensen af. 

door promotie krijg je Juist veel leden, en dat is toch wat ze juist niet willen

Nee, door promotie krijg je de mogelijkheid dat mensen lid willen worden van deze website. Zonder promotie kom je helemaal nergens. 

Dat gaan we dus anders aan pakken, ben ik nog over aan het denken. Maar komt heus wel goed.
Account verwijderd




maaar jullie lopen wel een groot irsico dat er dan heel veel vp spelers weggaan
Account verwijderd




maar blijven platenlabels bestaan

Alles blijft hetzelfde, alleen het PT team zal dan ophouden. Soacial media team blijft gewoon want de leden hebben immers ook social media accounts.
Silatunique
Landelijke ster



door promotie krijg je Juist veel leden, en dat is toch wat ze juist niet willen

Nee, door promotie krijg je de mogelijkheid dat mensen lid willen worden van deze website. Zonder promotie kom je helemaal nergens. 

Dat gaan we dus anders aan pakken, ben ik nog over aan het denken. Maar komt heus wel goed.

Ik hoop het, want het is echt niet leuk meer met al die ruzie's en dat idiote gedrag van sommige mensen.
Lefacumis
Wereldberoemd



maaar jullie lopen wel een groot irsico dat er dan heel veel vp spelers weggaan

En hoezo dat wtf je zegt wel dingen maar die hebben echt een domme reden of je hebt er zelfs geen.
SoldToADemon
Internationale ster



maar blijven platenlabels bestaan

Alles blijft hetzelfde, alleen het PT team zal dan ophouden. Soacial media team blijft gewoon want de leden hebben immers ook social media accounts.

woot
Lefacumis
Wereldberoemd



maar blijven platenlabels bestaan

Alles blijft hetzelfde, alleen het PT team zal dan ophouden. Soacial media team blijft gewoon want de leden hebben immers ook social media accounts.

Yey dat laatste!! :d
Account verwijderd




maaar jullie lopen wel een groot irsico dat er dan heel veel vp spelers weggaan

Nee hoor, dat gaat wel goed komen wacht maar af. Ik weet nog heel goed dat we een jaar geleden iedereen zijn geld en fans met 90% moesten verminderen omdat de levels helemaal anders waren geworden. Toen zou ook IEDEREEN stoppen, niemand stopte haha. komt wel goed
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste