Yasmine schreef:
Kaj schreef:
Bij jullie heerst misschien nog het idee dat we duizenden leden moeten hebben maar ik denk dat we hier helemaal niet onze aandacht op moeten richten. Beter een kleinere groep waardoor we veel meer waarde kunnen bieden aan de spelers en mensen elkaar persoonlijk beter kunnen leren kennen. De site is nooit gemaakt om Lianne en mij rijk te maken, we willen gewoon een leuke site. Dat hebben we ook, en houden we ook, en zal alleen maar leuker worden!
En dan mensen zeggen dat jullie het doen voor het geld. ._.