Kaj schreef:
bayani schreef:
maaar jullie lopen wel een groot irsico dat er dan heel veel vp spelers weggaan
Nee hoor, dat gaat wel goed komen wacht maar af. Ik weet nog heel goed dat we een jaar geleden iedereen zijn geld en
fans met 90% moesten verminderen omdat de levels helemaal anders waren geworden. Toen zou ook IEDEREEN stoppen, niemand stopte haha. komt wel goed