Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Anoniem
YouTube-ster



In het kort, heel simpel dus, voor jullie veranderd er niet maar straks kan niet iedereen zomaar lid worden. Dus geen last meer van haters en ongemotiveerde mensen, maar een gezonde gezellige sterke niet al te grote community met heel sterke vriendschappen, regelmatig meetings en leuke activiteiten voor de leden. Dat is waar we naar toe willen met deze site en dat is leuker voor iedereen dat zullen jullie wel merken!

Maar leden onder het level Youtubester.. Wat gebeurt daarmee?

Niets, maar die kunnen dan geen nieuwe leden uitnodigen. Je moet het zo zien als je een echte vaste speler bent van VP met een hoger level dan mag je bijvoorbeeld 1 of 2 mensen per maand uitnodigen/lid maken. Ben je nog maar net lid dan kan je dat nog niet doen, maar je account wissen we niet natuurlijk niet. Misschien doen we wel dat we een mailing doen en zeggen iedereen die zijn account wil houden moet even online komen binnen 1 maand. Zodat we weten wie nog actief is en wie niet. Maar dat zien we dan wel.

Oh okay :)
Anoniem
YouTube-ster



ja leuk !
Account verwijderd




Owwh dus het is zo als je al een account hebt hoef je nergens druk over t emaken

Nee, maar stel je hebt een account en je misdraagt je zo erg dat we heb wissen. Dan kan je dus  minder makkelijk terug komen onder een 2e account om vervolgens door de gaan met slecht gedrag. Zo kunnen we VP dus nog gezelliger houden en alleen voor mensen met goeie bedoelingen. Goed, dit alles komt nu nog niet, pas over een paar maanden.
Gerhardina
Wereldberoemd



Het lijkt me een geweldig plan en ik ben helemaal voor.
Eindelijk dan geen drama meer en leugens want daar erger ik me groen en geel aan.
Kreeg zelfs een mail van een vriendin, met denk je ook dat Kaj Emma was.
Nou daar heb ik nooit over nagedacht want Emma was gewoon Emma.
Waarom begrijpen ze niet dat het allemaal leugens zijn die van een site komen waar ik jaren heb gespeeld en dat waren jaren met plezier en jaren met ergernis omdat ik me stoorde aan de leiding daar.
Ben blij dat ik van mijn verslaving af ben mijn leven is daardoor beter geworden en rustiger.
En als het drama hier ook op houdt dan zou dat geweldig zijnclap

Dankje Hanneke, je blijft een topppertje :-)

Graag gedaan hoor want ik ben blij met deze site, voel me hier op mijn plek en krijg nooit geen onaangename mails en kan studeren onder het klikken door en door deze site kan ik die andere gewoon vergeten!!
Puer
Playback-ster



Ik ben bang dat het dan uitsterft hier haha ;-; Sorry ik vind mijn mentorkindjes zo schattig

xo Stro/Foxy idk hahaha ja omg vakantiemodus is geen goed idee
SoldToADemon
Internationale ster



Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken :3
Lefacumis
Wereldberoemd



Yey! 
Puer
Playback-ster



Maar ehm dan verdwijnt het PT of niet? En wat moet je nog met smt of yt? Aangezien dat promoten niet echt meer nodig is...
Anoniem
YouTube-ster



Maar als mensen moeite moeten doen voor iets vinden ze het ook leuker
Adelyna
Landelijke ster



Wel een slim plan, om die registratie knop weg te halen. Zo krijg je niet zomaar aanvallen van Gsm, maar.... Er zijn natuurlijk wel vervelende gsm'ers die een account hebben hierop... (gsm'ers die alleen voor onrust komen) maar ja, eenmaal een TO en ze kunnen het niet meer spelen! Veel succes Kaj met je plannen! Vind het alleenheel jammer dat je niet zovel online bent, ookql ken ik je niet echt ofsow.
Adelyna
Landelijke ster



Maar ehm dan verdwijnt het PT of niet? En wat moet je nog met smt of yt? Aangezien dat promoten niet echt meer nodig is...

Dat promoten is nog steeds nodig. Zo leren mensen de site kennen van naam, en proberen door de loting heen te komen zodat ze kunnen zien hoe leuk deze site is :)
Lefacumis
Wereldberoemd



Idee van die registratie vindt ik echt een goed idee! :d
Puer
Playback-ster



Maar ehm dan verdwijnt het PT of niet? En wat moet je nog met smt of yt? Aangezien dat promoten niet echt meer nodig is...

Dat promoten is nog steeds nodig. Zo leren mensen de site kennen van naam, en proberen door de loting heen te komen zodat ze kunnen zien hoe leuk deze site is <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Hmm ja ik zou me als newbie dan echt een indringer voelen in een groep hahaha
SoldToADemon
Internationale ster



Maar ehm dan verdwijnt het PT of niet? En wat moet je nog met smt of yt? Aangezien dat promoten niet echt meer nodig is...

We zullen nog altijd potentiële leden voor die loterij moeten werven ^-^
Safi
Straatmuzikant



Vind ik een raar idee. Mja.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste