Chayen schreef:
Oh okay
.
Kaj schreef:
Niets, maar die kunnen dan geen nieuwe leden uitnodigen. Je moet het zo zien als je een echte vaste speler bent van VP met een hoger level dan mag je bijvoorbeeld 1 of 2 mensen per maand uitnodigen/lid maken. Ben je nog maar net lid dan kan je dat nog niet doen, maar je account wissen we niet natuurlijk niet. Misschien doen we wel dat we een mailing doen en zeggen iedereen die zijn account wil houden moet even online komen binnen 1 maand. Zodat we weten wie nog actief is en wie niet. Maar dat zien we dan wel.
Chayen schreef:
Maar leden onder het level Youtubester.. Wat gebeurt daarmee?
Kaj schreef:
In het kort, heel simpel dus, voor jullie veranderd er niet maar straks kan niet iedereen zomaar lid worden. Dus geen last meer van haters en ongemotiveerde mensen, maar een gezonde gezellige sterke niet al te grote community met heel sterke vriendschappen, regelmatig meetings en leuke activiteiten voor de leden. Dat is waar we naar toe willen met deze site en dat is leuker voor iedereen dat zullen jullie wel merken!
In het kort, heel simpel dus, voor jullie veranderd er niet maar straks kan niet iedereen zomaar lid worden. Dus geen last meer van haters en ongemotiveerde mensen, maar een gezonde gezellige sterke niet al te grote community met heel sterke vriendschappen, regelmatig meetings en leuke activiteiten voor de leden. Dat is waar we naar toe willen met deze site en dat is leuker voor iedereen dat zullen jullie wel merken!
Maar leden onder het level Youtubester.. Wat gebeurt daarmee?
Niets, maar die kunnen dan geen nieuwe leden uitnodigen. Je moet het zo zien als je een echte vaste speler bent van VP met een hoger level dan mag je bijvoorbeeld 1 of 2 mensen per maand uitnodigen/lid maken. Ben je nog maar net lid dan kan je dat nog niet doen, maar je account wissen we niet natuurlijk niet. Misschien doen we wel dat we een mailing doen en zeggen iedereen die zijn account wil houden moet even online komen binnen 1 maand. Zodat we weten wie nog actief is en wie niet. Maar dat zien we dan wel.
Oh okay
.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19


