Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Azelf
Straatmuzikant



Goed idee, eindelijk geen gSm drama meer :d Ik vind alleen dat de loting niet maandelijks zou moeten zijn. AO3 heeft ook zo'n regeling (van dat je uitgenodigd moet worden of een uitnodiging kan aanvragen), maar bij hen duurt het vaak maar één of twee dagen voor je de uitnodiging hebt. Daarbij komen nieuwe spelers hier misschien "per ongeluk", dan zijn ze waarschijnlijk niet bereid een maand te wachten of zijn ze de site al vergeten, tegen de tijd dat ze een account aan mogen maken. Verder ben ik het er volledig mee eens ;D 
Anoniem
Wereldberoemd



Goed idee, eindelijk geen gSm drama meer <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Ik vind alleen dat de loting niet maandelijks zou moeten zijn. AO3 heeft ook zo'n regeling (van dat je uitgenodigd moet worden of een uitnodiging kan aanvragen), maar bij hen duurt het vaak maar één of twee dagen voor je de uitnodiging hebt. Daarbij komen nieuwe spelers hier misschien "per ongeluk", dan zijn ze waarschijnlijk niet bereid een maand te wachten of zijn ze de site al vergeten, tegen de tijd dat ze een account aan mogen maken. Verder ben ik het er volledig mee eens ;D 

dat
Anoniem
Queen of Queens



Omg ty ik werd die ruzie zoo vat.
meliss
Wereldberoemd



Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, maar we zullen zien.
Gerhardina
Wereldberoemd



Ik vind dat best we een goed idee.
Worden dan al die accounts die er nu zijn,maar waar geen mens op speelt ook verwijderd.
Verder veel succes met alles wat je aan het doen bent.

Ja daar gaan we even wat op verzinnen. Alle inactieve accounts worden gewist, dat wel. 

Super verdwijnen ze ook uit de lijst van mijn platenlabel is gewoon niet te doen om mensen te verwijderen!!
Account verwijderd




Ik vind dat best we een goed idee.
Worden dan al die accounts die er nu zijn,maar waar geen mens op speelt ook verwijderd.
Verder veel succes met alles wat je aan het doen bent.

Ja daar gaan we even wat op verzinnen. Alle inactieve accounts worden gewist, dat wel. 

Super verdwijnen ze ook uit de lijst van mijn platenlabel is gewoon niet te doen om mensen te verwijderen!!

was een van de redene om het voor te stellen
Gerhardina
Wereldberoemd



Ja daar gaan we even wat op verzinnen. Alle inactieve accounts worden gewist, dat wel. 

Super verdwijnen ze ook uit de lijst van mijn platenlabel is gewoon niet te doen om mensen te verwijderen!!

was een van de redene om het voor te stellen

Goed voorstel van jou!!!:d
Anoniem
Internationale ster



Ik vind het idee van vp exclusief maken eigenlijk niet zo goed:$ Ik snap wel wrm je doet en het is jullie site dus ga je gang zou ik zeggen, maar naar mijn idee gaat het 'iedereen is welkom' idee zo ook een beetje weg aangezien niet iedereen dan de kans krijgt om hier te komen en zich echt in de groep te mengen. Ook toekomstige gezellige vp'ers zullen zo verdwijnen om het zo maar even te zeggen en dat alleen door een stelletje onruststokers waar we op een andere manier waarschijnlijk ook wel wat aan kunnen doen.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik moet heel even nadenken over dat idee, maar ik hoop dat het zal werken. Mijn ware mening zullen jullie nog te horen krijgen, ooit. :)
Anoniem
YouTube-ster



ohh yippie! das echt goed nieuws!
Mylimasis
YouTube-ster



Behalve dat de loting vaker dan 1 x in de maand zou moeten zijn ben ik het er mee eens :3
Ik zou geen maand wachten om een spel te gaan spelen, dan ben ik het al lang vergeten xD
Account verwijderd




Ik vind het idee van vp exclusief maken eigenlijk niet zo goed<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> Ik snap wel wrm je doet en het is jullie site dus ga je gang zou ik zeggen, maar naar mijn idee gaat het 'iedereen is welkom' idee zo ook een beetje weg aangezien niet iedereen dan de kans krijgt om hier te komen en zich echt in de groep te mengen. Ook toekomstige gezellige vp'ers zullen zo verdwijnen om het zo maar even te zeggen en dat alleen door een stelletje onruststokers waar we op een andere manier waarschijnlijk ook wel wat aan kunnen doen.

Inderdaad! Dan is het vriendelijke 'Iedereen is hier welkom' ook meteen weg, maar dan is het meer van 'Je mag er alleen bij als je goed genoeg bent'. Waarschijnlijk vat ik het slecht op, maar zo komt het over voor mij:$
SoldToADemon
Internationale ster



Hoewel het idee van een iets exclusievere community wel goed is, denk ik dat je plan nog wat bijgeschaafd moet worden. Ikzelf zou als potentieel lid van een site waar ik nog nauwelijks iets van weet niet echt graag een maand wachten voordat ik misschien word toegelaten hier, en zelfs dat is al niet zeker. Heel veel leuke nieuwe leden worden hierdoor buitengesloten en dat is best wel zonde. Is het niet mogelijk om de grootste onruststokers een Ip ban te geven en de accounts te verwijderen, misschien tijdelijk jouw systeem in gebruik nemen, zij het dat de lotingen mogelijk wekelijks ipv maandelijks plaatsvinden, en zien hoe dat loopt? Want anders ben ik bang dat dit hele idee vrij averechts gaat werken en dat zou ook niet fijn zijn.
Anoniem
Straatmuzikant



Hoewel het idee van een iets exclusievere community wel goed is, denk ik dat je plan nog wat bijgeschaafd moet worden. Ikzelf zou als potentieel lid van een site waar ik nog nauwelijks iets van weet niet echt graag een maand wachten voordat ik misschien word toegelaten hier, en zelfs dat is al niet zeker. Heel veel leuke nieuwe leden worden hierdoor buitengesloten en dat is best wel zonde. Is het niet mogelijk om de grootste onruststokers een Ip ban te geven en de accounts te verwijderen, misschien tijdelijk jouw systeem in gebruik nemen, zij het dat de lotingen mogelijk wekelijks ipv maandelijks plaatsvinden, en zien hoe dat loopt? Want anders ben ik bang dat dit hele idee vrij averechts gaat werken en dat zou ook niet fijn zijn.

Anoniem
YouTube-ster



ik vind het een super idee, maar ik vind dat de lotingen misschien 1x per week moeten komen, en dan je inderdaad vriendelijke goede nieuwe leden hierdoor "afschrikt?" ik weet niet hoe de loterij plaatsvind, maar misschien zou je de nieuwe leden een lijstje moeten laten invullen, met hun motivatie ofzo, je hoeft geen real names, leeftijden te vragen maar gewoon hun motivatie in 200 woorden ofzo, de onruststokers hebben daar echt geen zin in, om een motivatie te gaan bedenken en vervolgens 7 dagen te wachten... Ik weet niet of dit al gedaan word mar het lijkt me gewoon wat eerlijker tegenover de leden met goede bedoelingen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste