Azelf schreef:
Goed idee, eindelijk geen gSm drama meer
Ik vind alleen dat de loting niet maandelijks zou moeten zijn. AO3 heeft ook zo'n regeling (van dat je uitgenodigd moet worden of een uitnodiging kan aanvragen), maar bij hen duurt het vaak maar één of twee dagen voor je de uitnodiging hebt. Daarbij komen nieuwe spelers hier misschien "per ongeluk", dan zijn ze waarschijnlijk niet bereid een maand te wachten of zijn ze de site al vergeten, tegen de tijd dat ze een account aan mogen maken. Verder ben ik het er volledig mee eens ;D
Goed idee, eindelijk geen gSm drama meer
Ik vind alleen dat de loting niet maandelijks zou moeten zijn. AO3 heeft ook zo'n regeling (van dat je uitgenodigd moet worden of een uitnodiging kan aanvragen), maar bij hen duurt het vaak maar één of twee dagen voor je de uitnodiging hebt. Daarbij komen nieuwe spelers hier misschien "per ongeluk", dan zijn ze waarschijnlijk niet bereid een maand te wachten of zijn ze de site al vergeten, tegen de tijd dat ze een account aan mogen maken. Verder ben ik het er volledig mee eens ;D


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
Ik vind alleen dat de loting niet maandelijks zou moeten zijn. AO3 heeft ook zo'n regeling (van dat je uitgenodigd moet worden of een uitnodiging kan aanvragen), maar bij hen duurt het vaak maar één of twee dagen voor je de uitnodiging hebt. Daarbij komen nieuwe spelers hier misschien "per ongeluk", dan zijn ze waarschijnlijk niet bereid een maand te wachten of zijn ze de site al vergeten, tegen de tijd dat ze een account aan mogen maken. Verder ben ik het er volledig mee eens ;D
Ik snap wel wrm je doet en het is jullie site dus ga je gang zou ik zeggen, maar naar mijn idee gaat het 'iedereen is welkom' idee zo ook een beetje weg aangezien niet iedereen dan de kans krijgt om hier te komen en zich echt in de groep te mengen. Ook toekomstige gezellige vp'ers zullen zo verdwijnen om het zo maar even te zeggen en dat alleen door een stelletje onruststokers waar we op een andere manier waarschijnlijk ook wel wat aan kunnen doen.
Ik snap wel wrm je doet en het is jullie site dus ga je gang zou ik zeggen, maar naar mijn idee gaat het 'iedereen is welkom' idee zo ook een beetje weg aangezien niet iedereen dan de kans krijgt om hier te komen en zich echt in de groep te mengen. Ook toekomstige gezellige vp'ers zullen zo verdwijnen om het zo maar even te zeggen en dat alleen door een stelletje onruststokers waar we op een andere manier waarschijnlijk ook wel wat aan kunnen doen.