Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Mylimasis
YouTube-ster



Behalve dat de loting vaker dan 1 x in de maand zou moeten zijn ben ik het er mee eens :3
Ik zou geen maand wachten om een spel te gaan spelen, dan ben ik het al lang vergeten xD

Moeten we dus even over denken hoe we dat aanpakken, dit is een voorbeeld van hoe het kan, we kunnen ook zeggen maximaal .... nieuwe accounts per week en dan verdwijnt de knop, we ben ik nog niet 100% over uit, wel dat we ons meer een meer richten op kwaliteit in plaats van kwantiteit. Beter een kleine maar super toffe groep dan 5000 mensen die je niet kent waardoor alles weer heel onpersoonlijk zal worden.

Ik vind het wel een goed idee hoor! Maar om op een site die je niet heel goed kent een maand te wachten voor je wordt toegelaten te wachten lijkt me niks xD

Dan kun je nog steeds haters hebben als je een maximaal aantal accounts doet en eigenlijk stel je dan alleen maar uit dat vp heel druk wordt, je voorkomt het niet
Anoniem
Internationale ster



eindelijk geen gsm drama op vp meer!woot
Anoniem
Popster



Wauwie, een film aan het maken.
NieuwsTeam
YouTube-ster



Ik vind t niet super maar ja haha ;-; xo stro
Account verwijderd




Ik vind het een goed idee, thanks voor de info! xd
Alleen ik vraag me wel af waar we dan het geld vandaan halen voor de updates en de hostingskosten, want die halen we nu al amper. :c

Alleen tja, idk hoe het uit gaat pakken. Als het niet goed uitpakt dan kunnen we altijd nog terug. 

We zullen een combinatie abonnement introduceren die via de ouders loopt. Een combinatie van Manager/Donateur en een vast aantal credits per maand en 2x per jaar een gratis meeting voor wie dat heeft. En dat kost dan +-15 euro per maand en loopt via de rekening van de ouders. Je kan natuurlijk nog wel zelf credits kopen dat staat er los van.

Er komt ook een informatie film voor de ouders wat VP is, waarom en hoe. En de meerwaarde voor een speler als hij betaald lid zal worden. We zullen de ouders beter informeren en hopen op die manier dat die bereid zijn het VP initiatief en hun kinderen te steunen. En wie dat niet wil geen probleem VP blijft gratis, en maak je om die hosting kosten geen zorgen op lange termijn komt dat wel goed.
Anoniem
Popster



Dat idee vind ik echt leuk! Zo leer je elkaar kennen! Tof Kaj :)
Mylimasis
YouTube-ster



Wat ik wel mooi vind, is dat je over trouwe spelers praat, maar Kaj, echt véél mensen zijn echt snitches hahahahhahah.

praat je nou over jezelf
Account verwijderd




Kaj, ik vind je een schat en je ideeën zijn vaak goed, maar over een deel hiervan heb ik twijfels. Deze site was voor iedereen bedoelt, maar nu wordt dat opeens anders. Ik zou het jammer vinden als dat verkeerd afliep. Ik weet dat jullie meer spelers willen en dat verdienen jullie ook absoluut, maar ik zou dat bijvoorbeeld doen door andere dingen. Ik heb wel een lijstje met ideeën en zal dit wel even naar Lianne sturen. Ik zeg btw niet dat mijn ideeën altijd goed zijn, maar het zou zonde zijn als de sfeer hier verandert..

Nee Simone we willen niet perse veel meer spelers. En de site is nog steeds open voor nieuwe leden maar alleen op uitnodiging van een bestaand lid, zo werkt dat bij exclusieve community's. En ja, er zullen mensen geen zin hebben moeite te moeten doen prima, dan is VP toch niets voor hun, al die ongemotiveerde mensen zijn we ook niet nodig. Ik denk dat straks deze weg inslaan leuker is voor wie VP speelt. Je hoort ergens bij waar niet zomaar iedereen bij kan horen, bij een groep die het helemaal niet uitmaakt dat het niet de grootste site is maar wel de leukste en daar gaat het om. En dat gaan mensen wel door hebben want zo werkt het, wat je niet kan krijgen wil je graag. En dan willen mensen er graag bij horen, krijgen ze dan een uitnodiging zullen ze meer hun best doen om VP te leren kennen. En dat is ook weer leuker voor de leden, dan hebben we minder nieuwe leden maar meer gemotiveerde nieuwe leden.

tis raar wat ik nu ga zeggen, maar wordt het dan niet een soort subcultuur

Het is niet anders dan nu, behalve dat niet iedereen zomaar lid kan worden dat is alles, aan de site veranderd verder niets.
Mylimasis
YouTube-ster



Ik vind het een goed idee, thanks voor de info! xd
Alleen ik vraag me wel af waar we dan het geld vandaan halen voor de updates en de hostingskosten, want die halen we nu al amper. :c

Alleen tja, idk hoe het uit gaat pakken. Als het niet goed uitpakt dan kunnen we altijd nog terug. 

We zullen een combinatie abonnement introduceren die via de ouders loopt. Een combinatie van Manager/Donateur en een vast aantal credits per maand en 2x per jaar een gratis meeting voor wie dat heeft. En dat kost dan +-15 euro per maand en loopt via de rekening van de ouders. Je kan natuurlijk nog wel zelf credits kopen dat staat er los van.

Er komt ook een informatie film voor de ouders wat VP is, waarom en hoe. En de meerwaarde voor een speler als hij betaald lid zal worden. We zullen de ouders beter informeren en hopen op die manier dat die bereid zijn het VP initiatief en hun kinderen te steunen. En wie dat niet wil geen probleem VP blijft gratis, en maak je om die hosting kosten geen zorgen op lange termijn komt dat wel goed.

Dus als je het niet zo ruim thuis hebt kun je geen vp meer spelen?
Anoniem
Popster



Yaaaay! Ja ok, goed idee eigenlijk. Al vind ik het altijd wel mooi om te zien hoe de vp'ers 1 groep vormen als er hier weer drama is tegen de rest.
Account verwijderd




hh
Account verwijderd




Maar alsof het met een speler ophoud? Je blijft altijd haat krijgen, dat hoort er ook gewoon deels bij als een community. Ik moet toegeven dat ik het heel jammer vind dat dit exclusief gaat worden en dat de site dus niet meer ''vrij'' toegankelijk is.

Ik snap dat niet iedereen mijn motivatie begrijpt. Maar wij willen gewoon een iets andere weg inslaan en het anders doen dan de andere website's. Die laten we eerlijk zijn het stuk voor stuk niet makkelijk hebben in deze tijd en allemaal leeg lopen. Dus verandering is nodig, ik denk dat dit zo goed zal gaan werken dat andere site's zullen volgen wacht maar af.

Ik kan jou niet van je idee afkrijgen, dus daarom zou ik het maar moeten slikken. Maar ik hoop dat je ook weer beseft dat steeds wanneer jij nieuwe leden toelaat deze het gevoel krijgen alsof ze er niet bij horen omdat de groep zo hecht is. Ik vind het persoonlijk dus een onzinnig idee omdat ik vind (daar is hij, ik vind) dat deze site gewoon moet blijven zoals hij nu is. Voor iedereen dus toegankelijk. Vergeet niet, van de haat hebben we nieuwe leden gekregen die zijn overgestapt, en ja, er zat negativiteit bij maar dat is nu toch over? Als de mod's gewoon to's uitdelen is er toch niks aan de hand?

Nee want wij verwelkomen met zijn allen die nieuwe leden juist want het is niet zo dat we met zijn alleen geen nieuwe leden willen toch! Maar beter elke week 10 nieuwe leden die ECHT erbij willen horen dan 100 waar je nooit meer wat van hoort. 
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd of dit nou wel de beste weg is die vp kan inslaan, maar ik neem aan dat dit op langere termijn wel duidelijk wordt. Niets mis met proberen, I guess.
Mylimasis
YouTube-ster



Ik vind het een goed idee, thanks voor de info! xd
Alleen ik vraag me wel af waar we dan het geld vandaan halen voor de updates en de hostingskosten, want die halen we nu al amper. :c

Alleen tja, idk hoe het uit gaat pakken. Als het niet goed uitpakt dan kunnen we altijd nog terug. 

We zullen een combinatie abonnement introduceren die via de ouders loopt. Een combinatie van Manager/Donateur en een vast aantal credits per maand en 2x per jaar een gratis meeting voor wie dat heeft. En dat kost dan +-15 euro per maand en loopt via de rekening van de ouders. Je kan natuurlijk nog wel zelf credits kopen dat staat er los van.

Er komt ook een informatie film voor de ouders wat VP is, waarom en hoe. En de meerwaarde voor een speler als hij betaald lid zal worden. We zullen de ouders beter informeren en hopen op die manier dat die bereid zijn het VP initiatief en hun kinderen te steunen. En wie dat niet wil geen probleem VP blijft gratis, en maak je om die hosting kosten geen zorgen op lange termijn komt dat wel goed.

Dus als je het niet zo ruim thuis hebt kun je geen vp meer spelen?

Ik lees verkeerd grpj
Account verwijderd




Ik vind het een goed idee, thanks voor de info! xd
Alleen ik vraag me wel af waar we dan het geld vandaan halen voor de updates en de hostingskosten, want die halen we nu al amper. :c

Alleen tja, idk hoe het uit gaat pakken. Als het niet goed uitpakt dan kunnen we altijd nog terug. 

We zullen een combinatie abonnement introduceren die via de ouders loopt. Een combinatie van Manager/Donateur en een vast aantal credits per maand en 2x per jaar een gratis meeting voor wie dat heeft. En dat kost dan +-15 euro per maand en loopt via de rekening van de ouders. Je kan natuurlijk nog wel zelf credits kopen dat staat er los van.

Er komt ook een informatie film voor de ouders wat VP is, waarom en hoe. En de meerwaarde voor een speler als hij betaald lid zal worden. We zullen de ouders beter informeren en hopen op die manier dat die bereid zijn het VP initiatief en hun kinderen te steunen. En wie dat niet wil geen probleem VP blijft gratis, en maak je om die hosting kosten geen zorgen op lange termijn komt dat wel goed.

Maar kun je nog wel gewoon naar een meeting komen als je dat niet bent?

Ja natuurlijk, maar dan is hij niet gratis.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste