Mylimasis schreef:
Ik vind het wel een goed idee hoor! Maar om op een site die je niet heel goed kent een maand te wachten voor je wordt toegelaten te wachten lijkt me niks xD
Dan kun je nog steeds haters hebben als je een maximaal aantal accounts doet en eigenlijk stel je dan alleen maar uit dat vp heel druk wordt, je voorkomt het niet
Kaj schreef:
Moeten we dus even over denken hoe we dat aanpakken, dit is een voorbeeld van hoe het kan, we kunnen ook zeggen maximaal .... nieuwe accounts per week en dan verdwijnt de knop, we ben ik nog niet 100% over uit, wel dat we ons meer een meer richten op kwaliteit in plaats van kwantiteit. Beter een kleine maar super toffe groep dan 5000 mensen die je niet kent waardoor alles weer heel onpersoonlijk zal worden.
Mylimasis schreef:
Behalve dat de loting vaker dan 1 x in de maand zou moeten zijn ben ik het er mee eens :3
Ik zou geen maand wachten om een spel
te gaan spelen, dan ben ik het al lang vergeten xD
Behalve dat de loting vaker dan 1 x in de maand zou moeten zijn ben ik het er mee eens :3
Ik zou geen maand wachten om een spel
te gaan spelen, dan ben ik het al lang vergeten xDMoeten we dus even over denken hoe we dat aanpakken, dit is een voorbeeld van hoe het kan, we kunnen ook zeggen maximaal .... nieuwe accounts per week en dan verdwijnt de knop, we ben ik nog niet 100% over uit, wel dat we ons meer een meer richten op kwaliteit in plaats van kwantiteit. Beter een kleine maar super toffe groep dan 5000 mensen die je niet kent waardoor alles weer heel onpersoonlijk zal worden.
Ik vind het wel een goed idee hoor! Maar om op een site die je niet heel goed kent een maand te wachten voor je wordt toegelaten te wachten lijkt me niks xD
Dan kun je nog steeds haters hebben als je een maximaal aantal accounts doet en eigenlijk stel je dan alleen maar uit dat vp heel druk wordt, je voorkomt het niet


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
