Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Anoniem
Internationale ster



Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd of dit nou wel de beste weg is die vp kan inslaan, maar ik neem aan dat dit op langere termijn wel duidelijk wordt. Niets mis met proberen, I guess.

tja als het niet werkt kan je het nog altijd weer veranderen (:
Anoniem
Minister of Pop



Nee Simone we willen niet perse veel meer spelers. En de site is nog steeds open voor nieuwe leden maar alleen op uitnodiging van een bestaand lid, zo werkt dat bij exclusieve community's. En ja, er zullen mensen geen zin hebben moeite te moeten doen prima, dan is VP toch niets voor hun, al die ongemotiveerde mensen zijn we ook niet nodig. Ik denk dat straks deze weg inslaan leuker is voor wie VP speelt. Je hoort ergens bij waar niet zomaar iedereen bij kan horen, bij een groep die het helemaal niet uitmaakt dat het niet de grootste site is maar wel de leukste en daar gaat het om. En dat gaan mensen wel door hebben want zo werkt het, wat je niet kan krijgen wil je graag. En dan willen mensen er graag bij horen, krijgen ze dan een uitnodiging zullen ze meer hun best doen om VP te leren kennen. En dat is ook weer leuker voor de leden, dan hebben we minder nieuwe leden maar meer gemotiveerde nieuwe leden.

tis raar wat ik nu ga zeggen, maar wordt het dan niet een soort subcultuur

Het is niet anders dan nu, behalve dat niet iedereen zomaar lid kan worden dat is alles, aan de site veranderd verder niets.

Nee ok. En bedankt maatschappijleer les. Daardoor dacht ik dat
Anoniem
Minister of Pop



We zullen een combinatie abonnement introduceren die via de ouders loopt. Een combinatie van Manager/Donateur en een vast aantal credits per maand en 2x per jaar een gratis meeting voor wie dat heeft. En dat kost dan +-15 euro per maand en loopt via de rekening van de ouders. Je kan natuurlijk nog wel zelf credits kopen dat staat er los van.

Er komt ook een informatie film voor de ouders wat VP is, waarom en hoe. En de meerwaarde voor een speler als hij betaald lid zal worden. We zullen de ouders beter informeren en hopen op die manier dat die bereid zijn het VP initiatief en hun kinderen te steunen. En wie dat niet wil geen probleem VP blijft gratis, en maak je om die hosting kosten geen zorgen op lange termijn komt dat wel goed.

Maar kun je nog wel gewoon naar een meeting komen als je dat niet bent?

Ja natuurlijk, maar dan is hij niet gratis.

Nee dat snap ik
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd of dit nou wel de beste weg is die vp kan inslaan, maar ik neem aan dat dit op langere termijn wel duidelijk wordt. Niets mis met proberen, I guess.

tja als het niet werkt kan je het nog altijd weer veranderen (:

Daarom. Ik blijf nog sceptisch, maar sta ervoor open om het tegendeel bewezen te laten worden haha
Account verwijderd




en als het niet werkt wat dan ?
Account verwijderd




Ik kan jou niet van je idee afkrijgen, dus daarom zou ik het maar moeten slikken. Maar ik hoop dat je ook weer beseft dat steeds wanneer jij nieuwe leden toelaat deze het gevoel krijgen alsof ze er niet bij horen omdat de groep zo hecht is. Ik vind het persoonlijk dus een onzinnig idee omdat ik vind (daar is hij, ik vind) dat deze site gewoon moet blijven zoals hij nu is. Voor iedereen dus toegankelijk. Vergeet niet, van de haat hebben we nieuwe leden gekregen die zijn overgestapt, en ja, er zat negativiteit bij maar dat is nu toch over? Als de mod's gewoon to's uitdelen is er toch niks aan de hand?

Nee want wij verwelkomen met zijn allen die nieuwe leden juist want het is niet zo dat we met zijn alleen geen nieuwe leden willen toch! Maar beter elke week 10 nieuwe leden die ECHT erbij willen horen dan 100 waar je nooit meer wat van hoort. 

Die kans loop je ook als je mensen toelaat. Maar goed. We zien het allemaal wel als het plan daadwerkelijk word uitgevoerd.

Geen enkele online community durft deze stap te nemen. Maar in de offline wereld werken dit soort constructies altijd erg goed om de kwaliteit van de groep ze goed mogelijk te houden.
Anoniem
Internationale ster



Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd of dit nou wel de beste weg is die vp kan inslaan, maar ik neem aan dat dit op langere termijn wel duidelijk wordt. Niets mis met proberen, I guess.

tja als het niet werkt kan je het nog altijd weer veranderen (:

Daarom. Ik blijf nog sceptisch, maar sta ervoor open om het tegendeel bewezen te laten worden haha

haha only time will tell
SoldToADemon
Internationale ster



tja als het niet werkt kan je het nog altijd weer veranderen (:

Daarom. Ik blijf nog sceptisch, maar sta ervoor open om het tegendeel bewezen te laten worden haha

haha only time will tell

We'll see ^-^
Lobi
Straatmuzikant



Klinkt heel raar.. Ik denk dat mensen die niet toegelaten worden het dan niet opnieuw gaan proberen oid en dat die mensen dan terechtkomen bij gSm. 
Account verwijderd




maar wel slimme set
Account verwijderd




Dat die registratie knop even weg gaat lijkt me een goed idee. (:

Account verwijderd




en als het niet werkt wat dan ?

Als het een totale ramp is dan veranderen we het weer, je kent me toch ik bedenk VP maar als iets niet werkt doen we het weer anders, stellen we wat bij enz. Maar dat is dus wat we gaan doen. Meer kwaliteit en exclusiviteit, gratis meetings voor betalende leden enz. en hoe en wat in detail zien we nog wel even.  
SoldToADemon
Internationale ster



Zolang het maar niet zoals "die welle" wordt haha
Lefacumis
Wereldberoemd



en als het niet werkt wat dan ?

Als het een totale ramp is dan veranderen we het weer, je kent me toch ik bedenk VP maar als iets niet werkt doen we het weer anders, stellen we wat bij enz. Maar dat is dus wat we gaan doen. Meer kwaliteit en exclusiviteit, gratis meetings voor betalende leden enz. en hoe en wat in detail zien we nog wel even.  

Huh wat bedoel met gratis meetings voor betalende leden?
Account verwijderd




Klinkt heel raar.. Ik denk dat mensen die niet toegelaten worden het dan niet opnieuw gaan proberen oid en dat die mensen dan terechtkomen bij gSm. 

Nou en, dan gaan ze toch gSm spelen maakt mij niet uit. VP is toch veel leuker dikke pech voor hun als ze er niet bij kunnen :p
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste