Felicia schreef:
Kaj schreef:
Nee Simone we willen niet perse veel meer spelers. En de site is nog steeds open voor nieuwe leden maar alleen op uitnodiging van een bestaand lid, zo werkt dat bij exclusieve community's. En ja, er zullen mensen geen zin hebben moeite te moeten doen prima, dan is VP toch niets voor hun, al die ongemotiveerde mensen zijn we ook niet nodig. Ik denk dat straks deze weg inslaan leuker is voor wie VP speelt. Je hoort ergens bij waar niet zomaar iedereen bij kan horen, bij een groep die het helemaal niet uitmaakt dat het niet de grootste site is maar wel de leukste en daar gaat het om. En dat gaan mensen wel door hebben want zo werkt het, wat je niet kan krijgen wil je graag. En dan willen mensen er graag bij horen, krijgen ze dan een uitnodiging zullen ze meer hun best doen om VP te leren kennen. En dat is ook weer leuker voor de leden, dan hebben we minder nieuwe leden maar meer gemotiveerde nieuwe leden.
tis raar wat ik nu ga zeggen, maar wordt het dan niet een soort subcultuur
Het is niet anders dan nu, behalve dat niet iedereen zomaar lid kan worden dat is alles, aan de site veranderd verder niets.