Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Mai
Zo te zien hadden we een BTB Beste vp koppel nodig xoxox
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina:
Oke dus ik ben basically gezakt
Anoniem
Landelijke ster



Nunchi schreef:
Tomyris schreef:
Nunchi schreef:
Ik heb die twee classes ook. In de class slang wordt de slang gemaakt (+ het lichaam dus), er zijn x en y coördinaten, start richting en een void Beweging zodat ik kan zeggen dat wanneer de beweging bv naar rechts is, de x 1 naar rechts gaat zegmaar

In het form heb ik vervolgens aangegeven op welke button press hij moet reageren, zodat je met WASD de slang kan besturen, en daarbij zei hij dat het fout was
Hmmm mja, ik kan wel inzien waarom dat in de class zou "moeten".
Maar om je op die ene fout af te rekenen terwijl je dus wel twee goede classes hebt...
Dan laat je toch wel zien dat je snapt waar ze voor zijn.

Wat ik iig aanhoudt als regel is dat alles wat eigenschappen zijn van een element in een class in die class aanwezig moet zijn. Dus die button press zou dan in de class moeten omdat dat een eigenschap moet zijn van elke slang die je maakt
Nja hetgeen waardoor ik het zo lastig vond, is omdat ik tegen het form moet zeggen bij welke knop er wat moet gebeuren en ik weet oprecht niet hoe ik dat geheel in een class moet zetten. Nu moet ik dus opnieuw gaan uitzoeken hoe ik dat geheel in de snake class kan zetten
4 aparte functies in je class zetten? "Naar rechts" "Naar links" etc?
En in je form dan iets van "als deze knop ingedrukt is, "snake:Naar rechts" oid 
(ik weet de precieze syntax niet, maar zoiets zou ik doen)
Demi
Wereldberoemd



Nunchi schreef:
Tomyris schreef:
Nunchi schreef:
Ik heb die twee classes ook. In de class slang wordt de slang gemaakt (+ het lichaam dus), er zijn x en y coördinaten, start richting en een void Beweging zodat ik kan zeggen dat wanneer de beweging bv naar rechts is, de x 1 naar rechts gaat zegmaar

In het form heb ik vervolgens aangegeven op welke button press hij moet reageren, zodat je met WASD de slang kan besturen, en daarbij zei hij dat het fout was
Hmmm mja, ik kan wel inzien waarom dat in de class zou "moeten".
Maar om je op die ene fout af te rekenen terwijl je dus wel twee goede classes hebt...
Dan laat je toch wel zien dat je snapt waar ze voor zijn.

Wat ik iig aanhoudt als regel is dat alles wat eigenschappen zijn van een element in een class in die class aanwezig moet zijn. Dus die button press zou dan in de class moeten omdat dat een eigenschap moet zijn van elke slang die je maakt
Nja hetgeen waardoor ik het zo lastig vond, is omdat ik tegen het form moet zeggen bij welke knop er wat moet gebeuren en ik weet oprecht niet hoe ik dat geheel in een class moet zetten. Nu moet ik dus opnieuw gaan uitzoeken hoe ik dat geheel in de snake class kan zetten
Kun je niet de code van VP gebruiken

of is dat ondermaats 
Anoniem
Wereldberoemd



Tomyris schreef:
Nunchi schreef:
Tomyris schreef:
Hmmm mja, ik kan wel inzien waarom dat in de class zou "moeten".
Maar om je op die ene fout af te rekenen terwijl je dus wel twee goede classes hebt...
Dan laat je toch wel zien dat je snapt waar ze voor zijn.

Wat ik iig aanhoudt als regel is dat alles wat eigenschappen zijn van een element in een class in die class aanwezig moet zijn. Dus die button press zou dan in de class moeten omdat dat een eigenschap moet zijn van elke slang die je maakt
Nja hetgeen waardoor ik het zo lastig vond, is omdat ik tegen het form moet zeggen bij welke knop er wat moet gebeuren en ik weet oprecht niet hoe ik dat geheel in een class moet zetten. Nu moet ik dus opnieuw gaan uitzoeken hoe ik dat geheel in de snake class kan zetten
4 aparte functies in je class zetten? "Naar rechts" "Naar links" etc?
En in je form dan iets van "als deze knop ingedrukt is, "snake:Naar rechts" oid 
(ik weet de precieze syntax niet, maar zoiets zou ik doen)
Oh ik heb hierdoor wel een idee gekregen, ty!
Anoniem
Wereldberoemd



@Tomyris  Ty so much btw, dankzij jou kwam ik er ineens achter hoe ik het moest doen. Het gaat er niet voor zorgen dat ik software nog haal, maar hierdoor kan ik bij fundamentals laten zien dat ik classes wel degelijk snap. Ty!!!
Anoniem
Landelijke ster



Nunchi schreef:
@Tomyris  Ty so much btw, dankzij jou kwam ik er ineens achter hoe ik het moest doen. Het gaat er niet voor zorgen dat ik software nog haal, maar hierdoor kan ik bij fundamentals laten zien dat ik classes wel degelijk snap. Ty!!!
Haha graag gedaan! Was een kleine moeite! Succes dan nog met fundamentals!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: