Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
happy newyear may the odds be upon you!
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina:
Hoe dom kon ik zijn
Adlisious
Wereldberoemd



xItsxMyxLifex schreef:
Adlisious schreef:
wat een gare toets?
Die man is gaar
ja nogal jeetje
maar hey, van je fouten kun je altijd leren dus wees niet te streng voor jezelf. dit kan iedereen overkomen
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



bowie schreef:
Kun je de inhoud van de toets niet naast het PTA leggen om te kijken of 't wel echt overeen komt? Als dat niet zo is, is de docent namelijk gigantisch fout bezig en houdt hij zich niet aan de wettelijk gestelde eisen
Dit is het enige wat in ons PTA staat bij dit SE
"Schrijfvaardigheid (FU, AWG & WR - medio december)"
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



Wonderfulltime schreef:
Ik zou dan de 2.2 herkansen want die heeft meer impact op je cijfer



Hoe hebben anderen dit gedaan dan? Want ik vind de vraag wel heel raar gesteld
Geen idee tbh
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



Adlisious schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Adlisious schreef:
wat een gare toets?
Die man is gaar
ja nogal jeetje
maar hey, van je fouten kun je altijd leren dus wees niet te streng voor jezelf. dit kan iedereen overkomen
Ja true, alleen ik baal gewoon super erg
Ik mocht ook al niet mijn SE cijfers mee nemen van Engels, toen ik van school veranderde, en die cijfers waren alleen maar voldoendes.
Adlisious
Wereldberoemd



xItsxMyxLifex schreef:
Adlisious schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Die man is gaar
ja nogal jeetje
maar hey, van je fouten kun je altijd leren dus wees niet te streng voor jezelf. dit kan iedereen overkomen
Ja true, alleen ik baal gewoon super erg
Ik mocht ook al niet mijn SE cijfers mee nemen van Engels, toen ik van school veranderde, en die cijfers waren alleen maar voldoendes.
ja snap ik..
ik had dit ook toen ik nog op school zat, ik ging 1 verdieping lager want veranderde van opleiding.
al mijn cijfers vielen weg, ik baalde er zo intens van 
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



Adlisious schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Adlisious schreef:
ja nogal jeetje
maar hey, van je fouten kun je altijd leren dus wees niet te streng voor jezelf. dit kan iedereen overkomen
Ja true, alleen ik baal gewoon super erg
Ik mocht ook al niet mijn SE cijfers mee nemen van Engels, toen ik van school veranderde, en die cijfers waren alleen maar voldoendes.
ja snap ik..
ik had dit ook toen ik nog op school zat, ik ging 1 verdieping lager want veranderde van opleiding.
al mijn cijfers vielen weg, ik baalde er zo intens van 
Boeken lezen (3 boeken, een presentatie erover houden met aspecten en bij elk boek een PO), ik had een 7.3. Nieuwe school moest ik 1 boek lezen, 6.1

Maar ze zeiden volgensmij iets over als het echt tegenvalt, dat er misschien iets kan gebeuren, dus ik mail straks gewoon de leerlingencoordinator.
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



Percy schreef:
Daarnaast zei hij dat het los was terwijl dit niet zo was, dat kun je ook melden
@Percy 

Mijn bericht:
Beste meneer x, een ding begrijp ik eigenlijk niet zo goed. In de les had u in de klas gezegd dat u de opdrachten per hoofdstuk zou gaan scheiden. Alleen dit was zekers niet het geval van in het SE.. Ik ken namelijk wel alle regels, ik had mij dan anders voorbereid. En dit is denk ik ook factor dat mijn cijfer zo laag is, omdat u eigenlijk het SE totaal anders heeft gemaakt dan dat u zei in de lessen. Ik baal hier enorm van, omdat het geen formatieve toets is, maar een SE cijfer wat wel meetelt voor mijn examen. Kunnen wij hier iets mee?

Zijn antwoord:
Dag Raphaël,Dat heb je volgens mij verkeerd begrepen. Het gebruik van de tijden van werkwoorden heeft met elkaar te maken. Wanneer gebruik je de ene tijd en wanneer de andere. Bijv. simple past tense of present perfect of wanneer de past continuous of de simple past tense. Dat blijkt ook uit de oefeningen uit het boek (en het oefenstencil). Het gaat dus om de toepassing van de regels. Ik kan je alleen maar adviseren om in de schrijftoets goed te letten op de toepassing van de grammatica en te proberen het aantal fouten zoveel mogelijk te beperken. Aan het einde van de rit kun je altijd nog kiezen voor een herkansing.
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



xItsxMyxLifex schreef:
Percy schreef:
Daarnaast zei hij dat het los was terwijl dit niet zo was, dat kun je ook melden
@Percy 

Mijn bericht:
Beste meneer x, een ding begrijp ik eigenlijk niet zo goed. In de les had u in de klas gezegd dat u de opdrachten per hoofdstuk zou gaan scheiden. Alleen dit was zekers niet het geval van in het SE.. Ik ken namelijk wel alle regels, ik had mij dan anders voorbereid. En dit is denk ik ook factor dat mijn cijfer zo laag is, omdat u eigenlijk het SE totaal anders heeft gemaakt dan dat u zei in de lessen. Ik baal hier enorm van, omdat het geen formatieve toets is, maar een SE cijfer wat wel meetelt voor mijn examen. Kunnen wij hier iets mee?

Zijn antwoord:
Dag Raphaël,Dat heb je volgens mij verkeerd begrepen. Het gebruik van de tijden van werkwoorden heeft met elkaar te maken. Wanneer gebruik je de ene tijd en wanneer de andere. Bijv. simple past tense of present perfect of wanneer de past continuous of de simple past tense. Dat blijkt ook uit de oefeningen uit het boek (en het oefenstencil). Het gaat dus om de toepassing van de regels. Ik kan je alleen maar adviseren om in de schrijftoets goed te letten op de toepassing van de grammatica en te proberen het aantal fouten zoveel mogelijk te beperken. Aan het einde van de rit kun je altijd nog kiezen voor een herkansing.
Maar ik geef groep 4 toch ook niet op om tafel 1/tm 5 te leren en vervolgens te vragen "wat is 5 x 3 x 4?"
Anoniem
Internationale ster



xItsxMyxLifex schreef:
Percy schreef:
Daarnaast zei hij dat het los was terwijl dit niet zo was, dat kun je ook melden
@Percy 

Mijn bericht:
Beste meneer x, een ding begrijp ik eigenlijk niet zo goed. In de les had u in de klas gezegd dat u de opdrachten per hoofdstuk zou gaan scheiden. Alleen dit was zekers niet het geval van in het SE.. Ik ken namelijk wel alle regels, ik had mij dan anders voorbereid. En dit is denk ik ook factor dat mijn cijfer zo laag is, omdat u eigenlijk het SE totaal anders heeft gemaakt dan dat u zei in de lessen. Ik baal hier enorm van, omdat het geen formatieve toets is, maar een SE cijfer wat wel meetelt voor mijn examen. Kunnen wij hier iets mee?

Zijn antwoord:
Dag Raphaël,Dat heb je volgens mij verkeerd begrepen. Het gebruik van de tijden van werkwoorden heeft met elkaar te maken. Wanneer gebruik je de ene tijd en wanneer de andere. Bijv. simple past tense of present perfect of wanneer de past continuous of de simple past tense. Dat blijkt ook uit de oefeningen uit het boek (en het oefenstencil). Het gaat dus om de toepassing van de regels. Ik kan je alleen maar adviseren om in de schrijftoets goed te letten op de toepassing van de grammatica en te proberen het aantal fouten zoveel mogelijk te beperken. Aan het einde van de rit kun je altijd nog kiezen voor een herkansing.
Uh tja
in de hoofdstukken staat wel wanneer je bepaalde tijden gebruikt toch
dus dan kun je dat toepassen want je weet van beide de kenmerken
idk of dit t geval is maar
Anoniem
Popster



Maar vind het trouwens ook raar dat die docent jou gewoon een 2,2 heeft gegeven zonder je daarna te mailen van "Hey, je hebt een hele opdracht verkeerd gedaan. Ik vermoed dat je het niet goed hebt gelezen. Je vertalingen zijn wel goed, maar lees de volgende keer de opdracht beter"

Want die docent moet het toch ook opvallen dat je een hele opdracht fout hebt gemaakt??
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



Percy schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Percy schreef:
Daarnaast zei hij dat het los was terwijl dit niet zo was, dat kun je ook melden
@Percy 

Mijn bericht:
Beste meneer x, een ding begrijp ik eigenlijk niet zo goed. In de les had u in de klas gezegd dat u de opdrachten per hoofdstuk zou gaan scheiden. Alleen dit was zekers niet het geval van in het SE.. Ik ken namelijk wel alle regels, ik had mij dan anders voorbereid. En dit is denk ik ook factor dat mijn cijfer zo laag is, omdat u eigenlijk het SE totaal anders heeft gemaakt dan dat u zei in de lessen. Ik baal hier enorm van, omdat het geen formatieve toets is, maar een SE cijfer wat wel meetelt voor mijn examen. Kunnen wij hier iets mee?

Zijn antwoord:
Dag Raphaël,Dat heb je volgens mij verkeerd begrepen. Het gebruik van de tijden van werkwoorden heeft met elkaar te maken. Wanneer gebruik je de ene tijd en wanneer de andere. Bijv. simple past tense of present perfect of wanneer de past continuous of de simple past tense. Dat blijkt ook uit de oefeningen uit het boek (en het oefenstencil). Het gaat dus om de toepassing van de regels. Ik kan je alleen maar adviseren om in de schrijftoets goed te letten op de toepassing van de grammatica en te proberen het aantal fouten zoveel mogelijk te beperken. Aan het einde van de rit kun je altijd nog kiezen voor een herkansing.
Uh tja
in de hoofdstukken staat wel wanneer je bepaalde tijden gebruikt toch
dus dan kun je dat toepassen want je weet van beide de kenmerken
idk of dit t geval is maar
De opdrachten gingen over de tijd die in het hoofdstuk werd behandeld, dus toen was het ook niet door elkaar. 
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



HakunaMatata schreef:
Maar vind het trouwens ook raar dat die docent jou gewoon een 2,2 heeft gegeven zonder je daarna te mailen van "Hey, je hebt een hele opdracht verkeerd gedaan. Ik vermoed dat je het niet goed hebt gelezen. Je vertalingen zijn wel goed, maar lees de volgende keer de opdracht beter"

Want die docent moet het toch ook opvallen dat je een hele opdracht fout hebt gemaakt??
Hij is een narcist.

Ik vroeg hoe het kwam dat ik een 2.2 had het enige wat hij stuurde was
”Dag Raphaël,Inderdaad een teleurstellend resultaat. Het onderdeel grammatica was ver onder de maat, terwijl je bij het leerwerk 21 fouten hebt gemaakt door een hele oefening te vertalen i.p.v. de Engelse (geleerde) definities op te schrijven. We gaan de toets bespreken zodra alle leerlingen de toets hebben gemaakt.”

Hij kan geen complimenten of medelijden of eufemistisch iets overbrengen. 
Pas als pasen en pinksteren op één dag valt
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: