Oase schreef:
Hey,
ik heb inmiddels twee reacties ontvangen op de klachtenmail die ik verstuurd had naar aanleiding van dit topic; http://virtualpopstar.com/social/forum?category=2&topic=889738&p=0
Ik wil iedereen die heeft geholpen met het opstellen van de mail etc. even bedanken!
Ik heb er inmiddels vrede mee dat het boek er zo uitziet, veel kan er toch niet verandert worden. Vind het alleen nog jammer dat ik hier wel 20 euro aan uit heb gegeven, maar het is niet anders.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is de mail ik heb gestuurd;
Geachte Blossom Books,
Bij deze wil ik jullie informeren over een klacht die ik heb wat betreft het boek Schaduw Me van Tahereh Mafi. Het gaat hier om een misdruk.
Zoals op de foto’s zichtbaar is, staan de tekst en het oog niet in het midden en is de titel op de rug veel kleiner vergeleken met de andere (tussen)delen. Ook glimt het boek, terwijl alle andere delen mat zijn. Hierdoor valt het niet in lijn met de andere boeken in deze serie, terwijl dit boek juist daarom is uitgegeven volgens mij.
Voor dit boek heb ik toch een aardig bedrag betaald, net zoals vele anderen, en ik ben met hele andere verwachtingen deze verkoop ingegaan. Ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is.
Wat is hier precies misgegaan?
Uiteraard neem ik aan dat dit niet de bedoeling is. Zouden wij gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen?
Ik hoop zo snel mogelijk van jullie te horen.
Metvriendelijke groet,
[naam]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dit is het antwoord;
Beste [naam]
We begrijpen dat je teleurgesteld bent en dat zijn wij ook. We hadden niet verwacht dat het boek zo glimmend uit de drukker zou komen. Dit waren helaas de risico’s voor het gebruik maken van POD. Als we dit nogmaals gaan doen, dan gaan we kijken of we het boek ergens anders gaan laten drukken.
Bedankt voor de feedback en dit nemen we zeker mee!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vervolgens heb ik dit geantwoord;
Hallo,
Zou ik mogen vragen waarom er van te voren niks bekend is gemaakt over deze ‘mogelijke risico’s’? Als ik wist dat deze risico’s er waren, had ik het boek waarschijnlijk niet gekocht, omdat €20 mij dan toch iets teveel wordt.
Een aantal andere mensen die ik ken, vragen zich af of het ook mogelijk is om het boek te retourneren, omdat ze echt niet tevreden zijn. Ik ben hier eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar.
Ik hoor graag van jullie!
Met vriendelijke groet,
[naam]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Antwoord;
Beste [naam],
Aangezien [naam] op vakantie is, kunnen we hier nog niet op in gaan. Het beste is om na
20 juli weer contact op te nemen.
Hey,
ik heb inmiddels twee reacties ontvangen op de klachtenmail die ik verstuurd had naar aanleiding van dit topic; http://virtualpopstar.com/social/forum?category=2&topic=889738&p=0
Ik wil iedereen die heeft geholpen met het opstellen van de mail etc. even bedanken!
Ik heb er inmiddels vrede mee dat het boek er zo uitziet, veel kan er toch niet verandert worden. Vind het alleen nog jammer dat ik hier wel 20 euro aan uit heb gegeven, maar het is niet anders.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is de mail ik heb gestuurd;
Geachte Blossom Books,
Bij deze wil ik jullie informeren over een klacht die ik heb wat betreft het boek Schaduw Me van Tahereh Mafi. Het gaat hier om een misdruk.
Zoals op de foto’s zichtbaar is, staan de tekst en het oog niet in het midden en is de titel op de rug veel kleiner vergeleken met de andere (tussen)delen. Ook glimt het boek, terwijl alle andere delen mat zijn. Hierdoor valt het niet in lijn met de andere boeken in deze serie, terwijl dit boek juist daarom is uitgegeven volgens mij.
Voor dit boek heb ik toch een aardig bedrag betaald, net zoals vele anderen, en ik ben met hele andere verwachtingen deze verkoop ingegaan. Ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is.
Wat is hier precies misgegaan?
Uiteraard neem ik aan dat dit niet de bedoeling is. Zouden wij gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen?
Ik hoop zo snel mogelijk van jullie te horen.
Metvriendelijke groet,
[naam]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dit is het antwoord;
Beste [naam]
We begrijpen dat je teleurgesteld bent en dat zijn wij ook. We hadden niet verwacht dat het boek zo glimmend uit de drukker zou komen. Dit waren helaas de risico’s voor het gebruik maken van POD. Als we dit nogmaals gaan doen, dan gaan we kijken of we het boek ergens anders gaan laten drukken.
Bedankt voor de feedback en dit nemen we zeker mee!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vervolgens heb ik dit geantwoord;
Hallo,
Zou ik mogen vragen waarom er van te voren niks bekend is gemaakt over deze ‘mogelijke risico’s’? Als ik wist dat deze risico’s er waren, had ik het boek waarschijnlijk niet gekocht, omdat €20 mij dan toch iets teveel wordt.
Een aantal andere mensen die ik ken, vragen zich af of het ook mogelijk is om het boek te retourneren, omdat ze echt niet tevreden zijn. Ik ben hier eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar.
Ik hoor graag van jullie!
Met vriendelijke groet,
[naam]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Antwoord;
Beste [naam],
Aangezien [naam] op vakantie is, kunnen we hier nog niet op in gaan. Het beste is om na
20 juli weer contact op te nemen.



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19