Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ga manager weg geven.
Anoniem
Popster



Vertel mij waarom jij manager verdient en misschien krijg je wel wat van mij. Je mag ook iemand anders opgeven.
Account verwijderd




Aan mezelf omdat me manager al verlopen is en ik blut ben HAHA dus heb niet genoeg voor manager (Ik kan geen goeie redenen verzinnen) :p
Anoniem
Wereldberoemd



ik omdat ik nog moet sparen voor nieuwe manager en dat gaat lang duren x)x
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ben heel lief :$
Anoniem
Wereldberoemd



Ik geef 'mama' Melati op a.k.a. Vocaloid (ohnee shit ze had haar naam veranderd vandaag ;-; ik zoek dat zo even op!!) omdat zij mij de vorige keer vanuit het niets ook opeens manager gaf (en ik dat natuurlijk niet meteen door had i'm so bloody smart) en samen met nog wat anderen gaf zij mij ook op voor een wedstrijd waarbij ik daardoor won en ze is gewoon zo freaking lief voor me. Ik kan met haar lachen en hoewel het niet nodig is geweest tot nu toe, weet ik dat ik ook met haar kan huilen. 

Persoonlijk zou ik het héééél lief vinden als je het haar zou geven en nu ga ik haar nieuwe naam opzoeken </3

Pendulum it is!!
Hypocrates
Karaoke-ster



omdat ik niets heb x nee grapj geef aan iemand die het echt verdient
Sara
Straatmuzikant



Aan mezelf :$ Ik ben heel lang niet online geweest op VP, en ik probeer de draad nu weer op te pakken, dus een steuntje in de rug zou heel fijn zijn:)
Anoniem
Queen of Queens



Ik vind dat simone het verdiend omdat ze een schatje is! Ik praat weinig met haaf maar ik wil toch zeggen dat ze veel voor me betekend! 
Anoniem
Popster



hh
Anoniem
Straatmuzikant



Ik geef 'mama' Melati op a.k.a. Vocaloid (ohnee shit ze had haar naam veranderd vandaag ;-; ik zoek dat zo even op!!) omdat zij mij de vorige keer vanuit het niets ook opeens manager gaf (en ik dat natuurlijk niet meteen door had i'm so bloody smart) en samen met nog wat anderen gaf zij mij ook op voor een wedstrijd waarbij ik daardoor won en ze is gewoon zo freaking lief voor me. Ik kan met haar lachen en hoewel het niet nodig is geweest tot nu toe, weet ik dat ik ook met haar kan huilen. 

Persoonlijk zou ik het héééél lief vinden als je het haar zou geven en nu ga ik haar nieuwe naam opzoeken </3

Pendulum it is!!

elke omg

zo. lief.<3333
Sara
Straatmuzikant



Oooooohhhhhh miiiijjjjjnnnnn goooooodddddd dankjeeeee!!!!!!!!!! U just made my day!
Thrandy
Karaoke-ster



Ik hoef eigenlijk geen manager, want ik heb nog redelijk lang. Maar wel heel lief dat je het doet!
Anoniem
Queen of Queens



Ik gun het iedereen hoor. Dus mocht ze niet winnen maakt het niks uit.
Anoniem
Popster



ik gun het iedereen
Anoniem
Popster



Ik gun het iedereen hoor. Dus mocht ze niet winnen maakt het niks uit.

Ik geef meerdere mensen. :p
Thrandy
Karaoke-ster



MAAAAAAR ik gun het Judith héél erg, dus geef haar manager hihi (SoldToADemon)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste