Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik hoop ooit nog eens mod te worden
Thrandy
Karaoke-ster



ik ga echt niet opgeven, whaaa.

Straks zit ik hier als omaatje nog, 88 jaar of zo, en dan ben ik eindelijk mod.

Staat er zo bij de uitslag

-Oma Thrandy

hahahahahhah sad
SoldToADemon
Internationale ster



Ik rt dit even
Thrandy
Karaoke-ster



Ik rt dit even

-Oma Judith
SoldToADemon
Internationale ster



Ik rt dit even

-Oma Judith

Seems legit. 
Anoniem
Straatmuzikant



dan zit je in een rolstoel met een oude laptop met een kunstgebit allez
Thrandy
Karaoke-ster



Ik rt dit even

-Oma Judith

Seems legit. 

I know right?
Thrandy
Karaoke-ster



dan zit je in een rolstoel met een oude laptop met een kunstgebit allez

Ja precies. 
SoldToADemon
Internationale ster



-Oma Judith

Seems legit. 

I know right?

Mehh, one day... ik hoop dat vp gewoon onverwachts gigantisch groeit en daardoor per direct meer versterking nodig is. Like, ik bied me vrijwillig aan hoor, geen probleem (a)
Thrandy
Karaoke-ster



Nog eens?

Wat nog eens?
Thrandy
Karaoke-ster



Seems legit. 

I know right?

Mehh, one day... ik hoop dat vp gewoon onverwachts gigantisch groeit en daardoor per direct meer versterking nodig is. Like, ik bied me vrijwillig aan hoor, geen probleem <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

RT!!
Anoniem
Straatmuzikant



dan zit je in een rolstoel met een oude laptop met een kunstgebit allez

Ja precies. 

En dan komt iemand van het verzorgingstehuis: 'Oma Thrandy, uw dagelijkse VP-uurtje is over. Ik pak uw laptop nu even, is dat goed?'

'FUCK NO GET THE HELL OUT OF MA ROOM'
Anoniem
Wereldberoemd



Ik rt dit even

Thrandy
Karaoke-ster



dan zit je in een rolstoel met een oude laptop met een kunstgebit allez

Ja precies. 

En dan komt iemand van het verzorgingstehuis: 'Oma Thrandy, uw dagelijkse VP-uurtje is over. Ik pak uw laptop nu even, is dat goed?'

'FUCK NO GET THE HELL OUT OF MA ROOM'

HAHAHAHAHHAHAHA JAAA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Of meer zo

"Oma Thrandy *handen in de zij jwz* zit u nu alwéér op Virtual Popstar? U zou vandaag naar de bingo gaan." 
SoldToADemon
Internationale ster



I know right?

Mehh, one day... ik hoop dat vp gewoon onverwachts gigantisch groeit en daardoor per direct meer versterking nodig is. Like, ik bied me vrijwillig aan hoor, geen probleem <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>

RT!!

woot
Thrandy
Karaoke-ster



Mehh, one day... ik hoop dat vp gewoon onverwachts gigantisch groeit en daardoor per direct meer versterking nodig is. Like, ik bied me vrijwillig aan hoor, geen probleem <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>'>

RT!!

woot

eyebrows
Account verwijderd




Yes yes yes
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste