Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Mijn excuses
Adelyna
Landelijke ster



Ik wil graag ff mijn excuses aanbieden voor de dingen die ik heb gezegd, maar een aantal reactie's hebben me wel gekwetst... Het is idd niet goed wat ik heb gezegd, maar ik irriteer me er gwn aan dat mensen zo erg kunnen liegen. En ik ben niet de enige die zich er zo erg aan irriteert. 

Hopelijk word mijn excuses aanvaard, en kunnen we gwn verder de avond ingaan zonder haat.

Btw: als je een negatieve mening hebt, kan je me dan ff mailen! Ik heb geen zin dat dit topic word gesloten. Dan kunnen we samen discuseren.

Btw: ik had de eigenaar van het topic al een mailtje gestuurd of het niet slim was om het topic te verwijderen...
Adelyna
Landelijke ster



Waarom bied je je excuses aan, ik heb ook al zó veel to's gehad en ws'en door dat kind, maar denk je serieus dat ik mijn excuses aan ga bieden? Ik ben er klaar mee lol.

Haha gio, ik snap als ik een to zou krijgen, maar dan kan je altijd nog je excuses aan bieden. Ik snap je punt wel... Maar er word altijd gezegd dat je voor zondsondergang je excuses moet aanbieden, want...... Dat weert ik niet meer HAHA
Adelyna
Landelijke ster



Hh, voor de mensen die het nog niet hebben gelezen...
Anoniem
Wereldberoemd



Je moet je excuses aan haar aanbieden, persoonlijk, niet tegen de rest van vp.
Anoniem
Minister of Pop



Ik wil graag ff mijn excuses aanbieden voor de dingen die ik heb gezegd, maar een aantal reactie's hebben me wel gekwetst... Het is idd niet goed wat ik heb gezegd, maar ik irriteer me er gwn aan dat mensen zo erg kunnen liegen. En ik ben niet de enige die zich er zo erg aan irriteert. 

Hopelijk word mijn excuses aanvaard, en kunnen we gwn verder de avond ingaan zonder haat.

Btw: als je een negatieve mening hebt, kan je me dan ff mailen! Ik heb geen zin dat dit topic word gesloten. Dan kunnen we samen discuseren.

Btw: ik had de eigenaar van het topic al een mailtje gestuurd of het niet slim was om het topic te verwijderen...

Heb ik wat gemist.
SoldToADemon
Internationale ster



Je moet je excuses aan haar aanbieden, persoonlijk, niet tegen de rest van vp.

Adelyna
Landelijke ster



Je moet je excuses aan haar aanbieden, persoonlijk, niet tegen de rest van vp.

Ik bied ook mijn excuses aan de mensen die er problemen mee hebben met wat ik heb gezegd. Lijkt me ook wel zo netjes :) en ik wil ook mijn punt maken dat ik me ook gekwetst Voel...
Anoniem
Wereldberoemd



Je moet je excuses aan haar aanbieden, persoonlijk, niet tegen de rest van vp.

Ik bied ook mijn excuses aan de mensen die er problemen mee hebben met wat ik heb gezegd. Lijkt me ook wel zo netjes <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> en ik wil ook mijn punt maken dat ik me ook gekwetst Voel...

Dat recht verspilde je voor de rest van de dag toen je net zo hard mee roddelde.
Account verwijderd




Je moet je excuses aan haar aanbieden, persoonlijk, niet tegen de rest van vp.

Adelyna
Landelijke ster



Je moet je excuses aan haar aanbieden, persoonlijk, niet tegen de rest van vp.

Ik bied ook mijn excuses aan de mensen die er problemen mee hebben met wat ik heb gezegd. Lijkt me ook wel zo netjes <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> en ik wil ook mijn punt maken dat ik me ook gekwetst Voel...

Dat recht verspilde je voor de rest van de dag toen je net zo hard mee roddelde.

*mee praatte. En trouwens als ik dit topic niet maakte, had ik nog meer haat naar me omdat mensen niet wisten dat ik mijn excuses aanbied.
Philophobia
Straatmuzikant



Je moet je excuses aan haar aanbieden, persoonlijk, niet tegen de rest van vp.

Ik bied ook mijn excuses aan de mensen die er problemen mee hebben met wat ik heb gezegd. Lijkt me ook wel zo netjes <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> en ik wil ook mijn punt maken dat ik me ook gekwetst Voel...

Dat recht verspilde je voor de rest van de dag toen je net zo hard mee roddelde.

stop JIJ nou eens met HAAR naar beneden te halen want jij bent NET zo erg bezig nu. gah.
SoldToADemon
Internationale ster



Ik bied ook mijn excuses aan de mensen die er problemen mee hebben met wat ik heb gezegd. Lijkt me ook wel zo netjes <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> en ik wil ook mijn punt maken dat ik me ook gekwetst Voel...

Dat recht verspilde je voor de rest van de dag toen je net zo hard mee roddelde.

stop JIJ nou eens met HAAR naar beneden te halen want jij bent NET zo erg bezig nu. gah.

Ik heb Elke niet in een groepsverband over één persoon horen roddelen though... 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik bied ook mijn excuses aan de mensen die er problemen mee hebben met wat ik heb gezegd. Lijkt me ook wel zo netjes <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> en ik wil ook mijn punt maken dat ik me ook gekwetst Voel...

Dat recht verspilde je voor de rest van de dag toen je net zo hard mee roddelde.

*mee praatte. En trouwens als ik dit topic niet maakte, had ik nog meer haat naar me omdat mensen niet wisten dat ik mijn excuses aanbied.

You would deserve it <3
Anoniem
Wereldberoemd



Ik bied ook mijn excuses aan de mensen die er problemen mee hebben met wat ik heb gezegd. Lijkt me ook wel zo netjes <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> en ik wil ook mijn punt maken dat ik me ook gekwetst Voel...

Dat recht verspilde je voor de rest van de dag toen je net zo hard mee roddelde.

stop JIJ nou eens met HAAR naar beneden te halen want jij bent NET zo erg bezig nu. gah.

Ik hoef tenminste geen woorden in hoofdletters te typen om mijn punt duidelijk te maken.
Philophobia
Straatmuzikant



Dat recht verspilde je voor de rest van de dag toen je net zo hard mee roddelde.

stop JIJ nou eens met HAAR naar beneden te halen want jij bent NET zo erg bezig nu. gah.

Ik heb Elke niet in een groepsverband over één persoon horen roddelen though... 

ja maar als jij het vorige topic ook zag, ze zit constant Melisandre naar beneden te halen wat ze ook zegt, zij is hier kinderachtig bezig.
Philophobia
Straatmuzikant



Dat recht verspilde je voor de rest van de dag toen je net zo hard mee roddelde.

stop JIJ nou eens met HAAR naar beneden te halen want jij bent NET zo erg bezig nu. gah.

Ik hoef tenminste geen woorden in hoofdletters te typen om mijn punt duidelijk te maken.

Ik hoef geen mensen naar beneden te halen om mijn punt te maken, dus wat zit je nou.
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste