Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
kan je ook mensen melden
Philophobia
Straatmuzikant



ipv topics en berichten? en waar doe je dat precies?
Philophobia
Straatmuzikant



Nee dat kan niet, maar waarom zou je een persoon willen melden dan? Want als iemand iets fout doet kan je dus het berichtje melden..?

Maar wat als het niet 1 berichtje is? Wat als het meerdere berichtjes / keren zijn en je het na een tijdje zat bent? Dan kan ik met 1 berichtje melden, soms zelfs meerderen, niet laten zien waarom ik vind dat ze gemeld moet worden. 

en hiermee bedoel ik dat 1 berichtje soms niet laat zien wat het met je doet, en als je meerdere berichten meld is het zo irritant.
Philophobia
Straatmuzikant



Ik heb het gevoel dat het over mij gaat.....


nee poepie niet jij.
Philophobia
Straatmuzikant



Nee dat kan niet, maar waarom zou je een persoon willen melden dan? Want als iemand iets fout doet kan je dus het berichtje melden..?

Maar wat als het niet 1 berichtje is? Wat als het meerdere berichtjes / keren zijn en je het na een tijdje zat bent? Dan kan ik met 1 berichtje melden, soms zelfs meerderen, niet laten zien waarom ik vind dat ze gemeld moet worden. 

en hiermee bedoel ik dat 1 berichtje soms niet laat zien wat het met je doet, en als je meerdere berichten meld is het zo irritant.

Je kan altijd een desbetreffend bericht melden, wij kunnen dan kijken waar hij/zij waarschuwingen of time-out's voor heeft gekregen in het verleden. Zo kunnen we de melding behandelen en wat aan "die persoon" doen!

Oke, dan zal ik nu even alle berichtjes melden, waarschijnlijk zal het niet zo opgevat worden als de personen waar het constant over gaat.

(dit bedoel ik ermee, dat we ons gevoel kunnen uitleggen over wat het met ons doet enzo, want jullie snappen dat niet zoals wij u_u)
Philophobia
Straatmuzikant



Je kan altijd een desbetreffend bericht melden, wij kunnen dan kijken waar hij/zij waarschuwingen of time-out's voor heeft gekregen in het verleden. Zo kunnen we de melding behandelen en wat aan "die persoon" doen!

Oke, dan zal ik nu even alle berichtjes melden, waarschijnlijk zal het niet zo opgevat worden als de personen waar het constant over gaat.

(dit bedoel ik ermee, dat we ons gevoel kunnen uitleggen over wat het met ons doet enzo, want jullie snappen dat niet zoals wij u_u)

Je gevoel kan je gewoon benoemen in de melding, dan kunnen wij daar inderdaad ook rekening mee houden hihi!

gedaan, dankje Jari om het zo goed uit te leggen :).
Anoniem
Wereldberoemd



Mhihihihi dat wordt dan mijn eerste waarschuwing!!!!! (of ik heb er al eentje idk mods vertel het me)

omfg of mijn eerste TO dan ben ik wel echt badass
Account verwijderd




Beetje flauw als jezelf een ander afkraakt mag dat wel en als je dan door iemand terecht gewezen wordt en die dan gaat melden is een beetje kinderachtig.
kijk een kind van 10 afbekken kunnen we allemaal.
Maar als er dan iemand komt die gebekter is als jezelf is gaan melden wel flauw
Anoniem
Wereldberoemd



Je kan altijd een desbetreffend bericht melden, wij kunnen dan kijken waar hij/zij waarschuwingen of time-out's voor heeft gekregen in het verleden. Zo kunnen we de melding behandelen en wat aan "die persoon" doen!

Oke, dan zal ik nu even alle berichtjes melden, waarschijnlijk zal het niet zo opgevat worden als de personen waar het constant over gaat.

(dit bedoel ik ermee, dat we ons gevoel kunnen uitleggen over wat het met ons doet enzo, want jullie snappen dat niet zoals wij u_u)

Je gevoel kan je gewoon benoemen in de melding, dan kunnen wij daar inderdaad ook rekening mee houden hihi!

Je haalt me de woorden uit de mond Jaartje. 
Anoniem
Straatmuzikant



Mhihihihi dat wordt dan mijn eerste waarschuwing!!!!! (of ik heb er al eentje idk mods vertel het me)

omfg of mijn eerste TO dan ben ik wel echt badass

Elke's dagelijkse avonturen op VP: Mijn eerste Time-Out.
Philophobia
Straatmuzikant



Beetje flauw als jezelf een ander afkraakt mag dat wel en als je dan door iemand terecht gewezen wordt en die dan gaat melden is een beetje kinderachtig.
kijk een kind van 10 afbekken kunnen we allemaal.
Maar als er dan iemand komt die gebekter is als jezelf is gaan melden wel flauw

nee dit is totaal het geval niet, zij zegt dat je een kind van 10 niet mag afbekken maar vervolgens gaat zij tegen iemand zeggen dat zij het in haar botte hersenen gaat slaan dat zij het geweten niet heeft, en vervolgens ook nog zegt dat je de haat verdient, en constant door blijft gaan met beledigen en naar beneden halen.
Anoniem
Wereldberoemd



Mhihihihi dat wordt dan mijn eerste waarschuwing!!!!! (of ik heb er al eentje idk mods vertel het me)

omfg of mijn eerste TO dan ben ik wel echt badass

Elke's dagelijkse avonturen op VP: Mijn eerste Time-Out.

zal ik een competitie doen ''beschrijf de gevoelens achter jouw eerste to/waarschuwing''?!??!
SoldToADemon
Internationale ster



Beetje flauw als jezelf een ander afkraakt mag dat wel en als je dan door iemand terecht gewezen wordt en die dan gaat melden is een beetje kinderachtig.
kijk een kind van 10 afbekken kunnen we allemaal.
Maar als er dan iemand komt die gebekter is als jezelf is gaan melden wel flauw

nee dit is totaal het geval niet, zij zegt dat je een kind van 10 niet mag afbekken maar vervolgens gaat zij tegen iemand zeggen dat zij het in haar botte hersenen gaat slaan dat zij het geweten niet heeft, en vervolgens ook nog zegt dat je de haat verdient, en constant door blijft gaan met beledigen en naar beneden halen.

Zie, ik wist wel dat dit over Elke ging. 
Anoniem
Straatmuzikant



Mhihihihi dat wordt dan mijn eerste waarschuwing!!!!! (of ik heb er al eentje idk mods vertel het me)

omfg of mijn eerste TO dan ben ik wel echt badass

Elke's dagelijkse avonturen op VP: Mijn eerste Time-Out.

zal ik een competitie doen ''beschrijf de gevoelens achter jouw eerste to/waarschuwing''?!??!

HAHAHAHAHAH ik weet nu al wie er gaat winnen!!!!
Anoniem
Straatmuzikant



Beetje flauw als jezelf een ander afkraakt mag dat wel en als je dan door iemand terecht gewezen wordt en die dan gaat melden is een beetje kinderachtig.
kijk een kind van 10 afbekken kunnen we allemaal.
Maar als er dan iemand komt die gebekter is als jezelf is gaan melden wel flauw

nee dit is totaal het geval niet, zij zegt dat je een kind van 10 niet mag afbekken maar vervolgens gaat zij tegen iemand zeggen dat zij het in haar botte hersenen gaat slaan dat zij het geweten niet heeft, en vervolgens ook nog zegt dat je de haat verdient, en constant door blijft gaan met beledigen en naar beneden halen.

Zie, ik wist wel dat dit over Elke ging. 

melden voor niet meteen gericht zwartmaken dan!!!
Account verwijderd




Beetje flauw als jezelf een ander afkraakt mag dat wel en als je dan door iemand terecht gewezen wordt en die dan gaat melden is een beetje kinderachtig.
kijk een kind van 10 afbekken kunnen we allemaal.
Maar als er dan iemand komt die gebekter is als jezelf is gaan melden wel flauw

nee dit is totaal het geval niet, zij zegt dat je een kind van 10 niet mag afbekken maar vervolgens gaat zij tegen iemand zeggen dat zij het in haar botte hersenen gaat slaan dat zij het geweten niet heeft, en vervolgens ook nog zegt dat je de haat verdient, en constant door blijft gaan met beledigen en naar beneden halen.

Zie, ik wist wel dat dit over Elke ging. 

ja dat was wel duidelijk
SoldToADemon
Internationale ster



Beetje flauw als jezelf een ander afkraakt mag dat wel en als je dan door iemand terecht gewezen wordt en die dan gaat melden is een beetje kinderachtig.
kijk een kind van 10 afbekken kunnen we allemaal.
Maar als er dan iemand komt die gebekter is als jezelf is gaan melden wel flauw

nee dit is totaal het geval niet, zij zegt dat je een kind van 10 niet mag afbekken maar vervolgens gaat zij tegen iemand zeggen dat zij het in haar botte hersenen gaat slaan dat zij het geweten niet heeft, en vervolgens ook nog zegt dat je de haat verdient, en constant door blijft gaan met beledigen en naar beneden halen.

Zie, ik wist wel dat dit over Elke ging. 

Btw, en ik citeer even, ze zei "Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je..
Plak ook even een context erbij, aangezien Elke nu als de 'slechterik' overkomt die onmenselijk gedrag vertoont tegen de mede-vp'ers, enkel omdat ze haar mening niet al te subtiel weet te verwoorden xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste