Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wrm heb ik zo'n klaagblog gemaakt?
Anoniem
Minister of Pop



Wrm heb ik zo'n klaagblog gemaakt? Wss omdat het eruit moest, maar ach. Niemand trekt zich iets van mijn getwijfel aan. 
Anoniem
Wereldberoemd



Hey kidd je leert het wel, oefening baart kunst!
Anoniem
Minister of Pop



Hey kidd je leert het wel, oefening baart kunst!

Ja tuurlijk. Ik blijf waardeloos.
Anoniem
Wereldberoemd



Hey kidd je leert het wel, oefening baart kunst!

Ja tuurlijk. Ik blijf waardeloos.

Als je zo denkt zal je nooit beter worden...
Thrandy
Karaoke-ster



Hey kidd je leert het wel, oefening baart kunst!

Ja tuurlijk. Ik blijf waardeloos.

Als je zo denkt zal je nooit beter worden...

Anoniem
Minister of Pop



Hey kidd je leert het wel, oefening baart kunst!

Ja tuurlijk. Ik blijf waardeloos.

Als je zo denkt zal je nooit beter worden...

Hoe dan?? Ik bedoel. Niemand wil.
SoldToADemon
Internationale ster



He Felicia, op jouw leeftijd was ik ook verschrikkelijk slecht, zowel in grammatica, interpunctie als aantrekkelijk schrijven, en ik heb me er ook doorheen geworsteld. Je leert het wel, het kost alleen wat tijd, werk en moeite, maar uiteindelijk gaat het je lukken♥
Anoniem
Wereldberoemd



Ja tuurlijk. Ik blijf waardeloos.

Als je zo denkt zal je nooit beter worden...

Hoe dan?? Ik bedoel. Niemand wil.

Mail me maar, ik zal proberen je te helpen
Anoniem
Minister of Pop



Als je zo denkt zal je nooit beter worden...

Hoe dan?? Ik bedoel. Niemand wil.

Mail me maar, ik zal proberen je te helpen

Ok
SoldToADemon
Internationale ster



He Felicia, op jouw leeftijd was ik ook verschrikkelijk slecht, zowel in grammatica, interpunctie als aantrekkelijk schrijven, en ik heb me er ook doorheen geworsteld. Je leert het wel, het kost alleen wat tijd, werk en moeite, maar uiteindelijk gaat het je lukken♥

Je weet dat ze 15 is, even oud als jou?

o wacht ik loop twee jaar achter negeer me oeps hihi

Je weet dat ik 17 ben? xd
Anoniem
Minister of Pop



He Felicia, op jouw leeftijd was ik ook verschrikkelijk slecht, zowel in grammatica, interpunctie als aantrekkelijk schrijven, en ik heb me er ook doorheen geworsteld. Je leert het wel, het kost alleen wat tijd, werk en moeite, maar uiteindelijk gaat het je lukken♥

Hoe??
SoldToADemon
Internationale ster



He Felicia, op jouw leeftijd was ik ook verschrikkelijk slecht, zowel in grammatica, interpunctie als aantrekkelijk schrijven, en ik heb me er ook doorheen geworsteld. Je leert het wel, het kost alleen wat tijd, werk en moeite, maar uiteindelijk gaat het je lukken♥

Hoe??

Veel feedback vragen en ook echt proberen wat ermee te doen. Niet gewoon lezen, denken dat je het wel snapt en doorschrijven zoals je altijd al deed, maar proberen met de tips te werken en naderhand vragen of het zo beter is. Bovenal heel veel schrijven, eigenlijk haha♥
Anoniem
Minister of Pop



He Felicia, op jouw leeftijd was ik ook verschrikkelijk slecht, zowel in grammatica, interpunctie als aantrekkelijk schrijven, en ik heb me er ook doorheen geworsteld. Je leert het wel, het kost alleen wat tijd, werk en moeite, maar uiteindelijk gaat het je lukken♥

Hoe??

Veel feedback vragen en ook echt proberen wat ermee te doen. Niet gewoon lezen, denken dat je het wel snapt en doorschrijven zoals je altijd al deed, maar proberen met de tips te werken en naderhand vragen of het zo beter is. Bovenal heel veel schrijven, eigenlijk haha♥

Hoe?
SoldToADemon
Internationale ster



Hoe??

Veel feedback vragen en ook echt proberen wat ermee te doen. Niet gewoon lezen, denken dat je het wel snapt en doorschrijven zoals je altijd al deed, maar proberen met de tips te werken en naderhand vragen of het zo beter is. Bovenal heel veel schrijven, eigenlijk haha♥

Hoe?

Mail mensen die langer schrijven en enigszins ervaren zijn geworden en vraag of ze stukken van je na willen kijken. Vervolgens kijk je wat je fout doet, probeer je dit niet meer te doen als je opnieuw een stukje schrijft en mail je die persoon weer of het zo beter is. 
Anoniem
Minister of Pop



Veel feedback vragen en ook echt proberen wat ermee te doen. Niet gewoon lezen, denken dat je het wel snapt en doorschrijven zoals je altijd al deed, maar proberen met de tips te werken en naderhand vragen of het zo beter is. Bovenal heel veel schrijven, eigenlijk haha♥

Hoe?

Mail mensen die langer schrijven en enigszins ervaren zijn geworden en vraag of ze stukken van je na willen kijken. Vervolgens kijk je wat je fout doet, probeer je dit niet meer te doen als je opnieuw een stukje schrijft en mail je die persoon weer of het zo beter is. 

Ik wil wel, maar wat als je geen inspiratie hebt?
SoldToADemon
Internationale ster



Hoe?

Mail mensen die langer schrijven en enigszins ervaren zijn geworden en vraag of ze stukken van je na willen kijken. Vervolgens kijk je wat je fout doet, probeer je dit niet meer te doen als je opnieuw een stukje schrijft en mail je die persoon weer of het zo beter is. 

Ik wil wel, maar wat als je geen inspiratie hebt?

Je moet inspiratie niet dwingen. Als schrijven dwangmatig wordt, dan komt er ook niets uit (ik spreek uit ervaring haha). Zoek een onderwerp dat je leuk lijkt, probeer om buiten je comfort zone te stappen, misschien vind je wel iets dat je enorm aanspreekt en waar je nooit eerder over na hebt gedacht! Lees veel, dat helpt ook, laat je fantasie de vrije loop gaan en zwijmel weg in je innerlijke schrijfgedachtes. Je bedenkt wel iets ^-^
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste