Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Hoe vinden jullie dat we het tot nu toe doen?
Anoniem
Wereldberoemd



Wij=de nieuwe generatie mods. :d

VERTEL! :)
Account verwijderd




goede goed!!!jullie zijn meer actief op het forum enzo.dat vind ik leuk.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.
Anoniem
Wereldberoemd



goede goed!!!jullie zijn meer actief op het forum enzo.dat vind ik leuk.

:tongue:
Thrandy
Karaoke-ster



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.

Anoniem
Minister of Pop



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.

Welke regels?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.

We zijn bezig met de regellijst te updaten, en die dan op het forum te zetten, want de eerdere regellijst die Annebritt had gemaakt, bestaat niet meer, omdat haar account verwijderd is. 
Maar dit ligt niet een de nieuwe mods hè? ;)
Account verwijderd




Jij ilse en jaimy ben ik wel tevreden over, de rest zie ik weinig/nooit
SoldToADemon
Internationale ster



Jullie zijn goed bezig!

nog beter als jullie mij erbij zouden aannemen lalalala #ego
Cinta
Landelijke ster



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.

We zijn bezig met de regellijst te updaten, en die dan op het forum te zetten, want de eerdere regellijst die Annebritt had gemaakt, bestaat niet meer, omdat haar account verwijderd is. 
Maar dit ligt niet een de nieuwe mods hè? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Was dat niet Jesley's lijst? x)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.

We zijn bezig met de regellijst te updaten, en die dan op het forum te zetten, want de eerdere regellijst die Annebritt had gemaakt, bestaat niet meer, omdat haar account verwijderd is. 
Maar dit ligt niet een de nieuwe mods hè? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Was dat niet Jesley's lijst? x)

Ik dacht Annebritt, meende ik te lezen?
Anoniem
Wereldberoemd



Jij ilse en jaimy ben ik wel tevreden over, de rest zie ik weinig/nooit

Tim
Wereldberoemd



Wij=de nieuwe generatie mods. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

VERTEL! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Niet gevolgd sorry :c
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.

In ieder geval bedankt voor je feedback! 
SoldToADemon
Internationale ster



Jij ilse en jaimy ben ik wel tevreden over, de rest zie ik weinig/nooit

Lau is ook aardig actief voor zover ik weet en Pim was een weekje in tsjechië, dus dan is het op zich wel logisch dat ze weinig reageert haha
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.

We zijn bezig met de regellijst te updaten, en die dan op het forum te zetten, want de eerdere regellijst die Annebritt had gemaakt, bestaat niet meer, omdat haar account verwijderd is. 
Maar dit ligt niet een de nieuwe mods hè? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Was dat niet Jesley's lijst? x)

Klopt ja, dat heb ik ook begrepen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste