Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Als ik hier niet gewenst ben,
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



moet je het zeggen. Ik ben het echt beu dat bij elke fout die ik maak er een (...) moet zijn die er een heel drama over maakt, tegenwoordig wordt ik ook al uitgescholden. Echt leuk, tof. 

Ik ben het gewoon zat. Stop ermee, als je me niet mag dan ga bij een ander fucken maar laat mij met rust. Jullie doen juist alsof jullie nooit fouten maken. Ik ben echt kwaad. Ik kom hier om plezier te hebben en een leuke babbel, niet om uitgescholden te worden en afgestoten te worden. 

Ik ben de laatste tijd niet actief op het forum, waarom? Ik ben BANG om te reageren. SCHRIK dat er weer een drama van komt. Hoe erg is het dan wel niet? Als je het niet eens bent met me, zeg dat dan alsjeblieft op een leukere manier dan dat. 

Dit is niet voor heel VP, maar de personen die het zijn zullen het wel weten. 
Alessa
Popster



awhh als jemet me wilt mailen mag dat gerust hoor
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Het is nooit mijn bedoeling geweest om je te kwetsen sad

Nouja, dat het zó ver zou gaan ;l.

Het doet gewoon pijn, alles wat je doet..Alles wat je zegt..
demonic
Straatmuzikant



Jamie ik zou je nooit willen kwetsen
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Het is nooit mijn bedoeling geweest om je te kwetsen sad

Nouja, dat het zó ver zou gaan ;l.

Het doet gewoon pijn, alles wat je doet..Alles wat je zegt..

En ik probeer zo damn hard om geen fouten te maken ffs. 
Society
Straatmuzikant



take it comfy
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Jamie, is het echt zo erg? D: Ik had het niet in de gaten dat het zo ging. Anders had ik het wel voor je opgenomen. 

Ik kan het gewoon niet meer aan zo. Ik voel gewoon dat die mensen me haten, echt waar ik snap niet wat ik verkeerd doe. Dan reageer ik één keer op het forum in een aantal dagen en nog kwam er een heel drama van. En gisteren toen één van die mensen me een 'verrekte moderator' noemde, ging het me te ver. 
Carmela
Straatmuzikant



Het is nooit mijn bedoeling geweest om je te kwetsen sad

Nouja, dat het zó ver zou gaan ;l.

:$
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Ik snap ook niet waarom ze dat doen, het kan al zéker niet zijn omdat ik te streng ben. Ik heb niet meer dan 3 'straffen' uitgedeeld dus daar ligt het al niet aan. 
Ik kom(Kwam) altijd met een smile inloggen op VP, wat ik nu met schrik doe bang dat ik fouten maak. 
Account verwijderd




Ahw ik had al wel door dat telkens als je maar iets zei er een drama om heen kwam, en ik vond het je redelijk goed opnemen, is wat ik dacht te zien..
Echt super zonde!
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Awh, dear probeer het je niet zo aan te trekken, het is moeilijk maar het maakt internet zo veel leuker. 


Ik trok het me ook nooit zoveel aan, maar dit gaat gewoon te ver :/ 
SoldToADemon
Internationale ster



Je moet het je jezelf niet al te veel aantrekken Jamie. Het hebben van een functie, zeker moderator, wekt bij sommigen nu eenmaal jaloezie op. Elke fout die je maakt zal worden opgemerkt en in je gezicht worden gesmeten, enkel omdat mensen hebben besloten dat een mod niet iemand is die fouten mag maken omdat hij/zij dan de functie niet waard zou zijn. De grootste onzin en laat ze lekker praten, je doet het geweldig en als zij dat niet zien, zijn zij degene die weg mogen gaan, niet jij. 
Carmela
Straatmuzikant



Ach nieuwe mods moeten gewoon wennen en later gaat het vast beter. 
Hypocrates
Karaoke-ster



die mensen hier op vp zijn gewoon stom - nou ja, de meeste
Anoniem
Wereldberoemd



Jamie je kan me altijd mailen he ik sta altijd voor je klaar ♥
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Ach nieuwe mods moeten gewoon wennen en later gaat het vast beter. 

Ik ben veel gewend, maar uitgescholden worden gaat te ver vind ik. Ik zie dit niet bij de andere, alleen maar bij mij. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste