Toothless schreef: SMT twitter/facebook is echt mijn wens Hopelijk komen daar ooit nog verkiezingen voor. Verder ga ik in de toekomst voor Moderator maar daar is het nu nog te vroeg voor denk ik.
Tooth schreef: SMT twitter/facebook is echt mijn wens Hopelijk komen daar ooit nog verkiezingen voor. Verder ga ik in de toekomst voor Moderator maar daar is het nu nog te vroeg voor denk ik.