schreef:
| Waarschuwing | 30-04-2014 21:58:00 | naam | Naya |
Wout, je weet zelf ook dat dit niet al te netjes is. Jij mag zeker je mening hebben, maar ga het niet op die manier uiten op het forum. Heb respect voor elkaar en laat elkaar in hun waarde. | Klein | |
| Waarschuwing | 15-04-2014 18:50:00 | x | Naya |
Een beetje aardig blijven tegen je medespelers alsjeblieft. Iemand een debiel rot kind noemen is niet erg aardig. |
Klein | |
| Waarschuwing | 02-02-2014 18:13:08 | x | Naya |
'je kop is ongepast sorry not sorry' is niet beleefd naar je medespelers. Let aub op je taal gebruik. | Klein | |
| Waarschuwing | 15-12-2013 15:05:38 | x | Naya |
Ongepaste link + loktitel. | Middel | |
| Waarschuwing | 27-08-2013 22:52:07 | Virtual Popstar | Naya |
Ik heb de afgelopen minuten aardig veel topics van jou moeten verplaatsen. Ook heb ik er een paar moeten sluiten. Ik wil dat je hier in het vervolg beter op gaat letten. Ik zie dat Marja jou hierover ook al een waarschuwing heeft gegeven. Als ik jou was, zou ik in het vervolg ècht beter op gaan letten. Want vroeg of laat kun je een Time Out verwachten. | Groot | |
| Waarschuwing | 23-07-2013 17:26:15 | x | Naya |
Ik heb vandaag al erg veel topic's van jou moeten verplaatsen. Let er even op waar je je topic plaatst. ![]() |
Klein | |
| Timeout | 06-11-2012 20:58:41 | Naya |
Naya |
LEREN!!!! | 06-11-2012 22:58:41 | Geannuleerd |
| Timeout | 07-10-2012 18:35:44 | Naya |
Naya |
Wout toch, je moet huiswerk gaan maken je hebt morgen een SO ga leren nu HUP WOEF!!! | 07-10-2012 19:35:44 | Verlopen |


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


Iemand een debiel rot kind noemen is niet erg aardig.
17
ben te lui om t weg te halen