Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ben terug en nu volwassener
ColourStar
Badkamerzanger



Ik ben het, Debbie.
Ik ben een hele tijd gestopt en ben terug, daarvoor heette ik popstar4ever.
Ik wil dat een paar mensen weten dat ik nu niet meer snel boos doe ofzo, ik wil graag vrienden worden met een paar waar ik echt flinke ruzie heb gehad met scheldpartijen en belachelijke opmerkingen, daarvoor: Het spijt me heel erg, ik ben nu opnieuw begonnen dus zullen we het goed maken? Stuur me dan maar een mailtje, de mensen wie ik bedoel weten het. Je mag me trouwens ook een mailtje sturen om vrienden te worden hoor. :tongue:


Debbie
Account verwijderd




exblogger debbie?
demonic
Straatmuzikant



de persoon die mij abnormaal noemde of een andere?
ColourStar
Badkamerzanger



de persoon die mij abnormaal noemde of een andere?

Ik heb nooit iemand abnormaal genoemd.
ColourStar
Badkamerzanger



exblogger debbie?

Ja.
ColourStar
Badkamerzanger



succes

Bedankt...
demonic
Straatmuzikant



de persoon die mij abnormaal noemde of een andere?

Ik heb nooit iemand abnormaal genoemd.

oh dus een andere ik raak wel eens door de war
ColourStar
Badkamerzanger



de persoon die mij abnormaal noemde of een andere?

Ik heb nooit iemand abnormaal genoemd.

oh dus een andere ik raak wel eens door de war

Geeft niet hoor.
Marissa
Internationale ster



Debbie... mijn goudvissensponszeefgeheugen zegt me dat ik jou ken..
Anoniem
Wereldberoemd



Welome Back!

Ik heb nog steeds een bff verzoek van jou hahaha.

Debbie  22-10-2013 20:04:58 Accepteren | Afwijzen
ColourStar
Badkamerzanger



Welome Back!

Ik heb nog steeds een bff verzoek van jou hahaha.

Debbie  22-10-2013 20:04:58 Accepteren | Afwijzen

Lol haha.
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ken je niet haha
ColourStar
Badkamerzanger



Debbie... mijn goudvissensponszeefgeheugen zegt me dat ik jou ken..

Ik ken jouw nog wel denk ik ja... Ik weet niet precies hoe het tussen ons ging maar ik denk dat ik jou ook ken, en ik ben ook niet degene die de beste hersens heeft.
ColourStar
Badkamerzanger



Ik ken je niet haha

Snap ik, we hebben nooit contact gehad geloof ik, ik had je niet gekend als je de schrijfwedstrijd niet had gewonnen haha.
Tim
Wereldberoemd



Debbie... mijn goudvissensponszeefgeheugen zegt me dat ik jou ken..

SoldToADemon
Internationale ster



Ik ken je niet haha

Snap ik, we hebben nooit contact gehad geloof ik, ik had je niet gekend als je de schrijfwedstrijd niet had gewonnen haha.

vandaar :3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste