Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Deze nieuwe achtergrond
SoldToADemon
Internationale ster



is echt heel donker : s
Zhanina
Karaoke-ster



Ik heb geen nieuwe
SoldToADemon
Internationale ster



huh?

Een vrij donkerblauwe achtergrond, hij zal zo bij jou ook wel te zien zijn I guess
HeartSpirit
Popster



F5 voor diegene die hem niet zien

ik vind het wel meevallen hoe donker hij is eigenlijk
SoldToADemon
Internationale ster



F5 voor diegene die hem niet zien

ik vind het wel meevallen hoe donker hij is eigenlijk

Hm, ik zit nu in een vrij donkere kamer, dus daar kan het ook aan liggen, maar ik vind het niet echt prettig eigenlijk : s
Anoniem
Minister of Pop



ik vind het beter want dan is het licht minder fel aan je ogen 's avonds
Anoniem
YouTube-ster



Ik zie geen nieuwe achtergrond, ook niet als ik refresh sad
Anoniem
YouTube-ster



Ahh, nu wel!! :d Valt wel mee vind ik, moet er wel even aan wennen :)
SoldToADemon
Internationale ster



Ahh, nu wel!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Valt wel mee vind ik, moet er wel even aan wennen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ik zal er waarschijnlijk ook gewoon even aan moeten wennen I guess haha
Angelyn
Straatmuzikant



Ik zie geen nieuwe achtergrond, ook niet als ik refresh sad

RockingToilet
YouTube-ster



Ik vind hem mooi!
Anoniem
Queen of Queens



Ik zie alleen die van pasen en f5 werkt niet..
CRFJ
Internationale ster



ik vind hem best nice eigenlijk (:
Angelyn
Straatmuzikant



Ik zie alleen die van pasen en f5 werkt niet..

Carolynn
Internationale ster



Ik zie alleen die van pasen en f5 werkt niet..

reloggen ook niet
RockingToilet
YouTube-ster



Ik zie alleen die van pasen en f5 werkt niet..

reloggen ook niet

Paar keer f5 en pagina wisselen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste