Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik vind het echt leuk
Desere
Landelijke ster



Dat we nieuwe leden erbij krijgen hihihihihihihhii.
Alessa
Popster



Same
Anoniem
YouTube-ster



Manuela omg. :C

SoldToADemon
Internationale ster



Wanneer komt de uitslag? :$
Anoniem
YouTube-ster



Wanneer komt de uitslag? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ik weet dat mwihihi
SoldToADemon
Internationale ster



Wanneer komt de uitslag? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Ik weet dat mwihihi

Hoe kan jij dat weten? 
Desere
Landelijke ster



De uitslag komt morgen! kus kus
SoldToADemon
Internationale ster



De uitslag komt morgen! kus kus

sad
Duurt lang
Anoniem
YouTube-ster



Wanneer komt de uitslag? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Ik weet dat mwihihi

Hoe kan jij dat weten? 

Omdat ik haar gemaild heb.
Anoniem
YouTube-ster



De uitslag komt morgen! kus kus

AHAHAHAHAHAHA
'kus kus'
Desere
Landelijke ster



Ik weet dat mwihihi

Hoe kan jij dat weten? 

Omdat ik haar gemaild heb.

Ja morgen zei ik je toch ... Gekkie.
SoldToADemon
Internationale ster



Ik weet dat mwihihi

Hoe kan jij dat weten? 

Omdat ik haar gemaild heb.

Oke dan xd
Anoniem
YouTube-ster



Hoe kan jij dat weten? 

Omdat ik haar gemaild heb.

Ja morgen zei ik je toch ... Gekkie.

Ja! Ik heb de mail nog zal even checken!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik weet dat mwihihi

Hoe kan jij dat weten? 

Omdat ik haar gemaild heb.

En dan nog kunnen wij alle kanten op liegen, aangezien jij niet weet wat wij besluiten en je ons forum niet kan lezen. ''Kus kus''
Desere
Landelijke ster



Ik ben even ergens mee bezig lady's and gentleman.
Anoniem
Straatmuzikant



De uitslag komt morgen! kus kus

om 00.00 of wat
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste