noettels schreef:
Als ik je niet ken sla ik je over, ik houd me niet in en als je reageert moet je niet zeuren als ik gemeen ben. xx
Als ik je niet ken sla ik je over, ik houd me niet in en als je reageert moet je niet zeuren als ik gemeen ben. xx


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


4