Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: hh?
Sponsor Ryuzaki, win tekening!
Anoniem
Straatmuzikant



Heyhey iedereen,

Zouden jullie me willen sponsoren in de VP Hunger Games competitie?
Dit kun je doen door 1 pd (niet meer dan 1!) over te maken naar >EffiePrul< (aanklikbaar). Zet dan "Ryuzaki" in het bericht erbij om mij te sponsoren.

Als je wil krijg je het geld wel van me terug, no problem ;D

Ik verloot onder de mensen die me sponsoren een tekening van je avatar. Als je dit gedaan hebt en je mailt me (wees ajb eerlijk, het is maar 1pd..) dan zet ik je op de lijst en zodra alle stemmen binnen zijn loot ik een naam uit.
Als er veel mensen zijn loot ik wss wel meer namen uit c:

Alvast bedankt en succes hehe~

vb tekening


meer info VP Hunger Games
http://virtualpopstar.com/home/competitions?x=read&id=1113
http://virtualpopstar.com/social/competitions?x=read&id=1129

Thrandy
Karaoke-ster



Nou in ieder geval gaat nu al niemand mij meer sponsoren, want zoiets heb ik in ieder geval niet te bieden. 
Anoniem
Popster



Nou in ieder geval gaat nu al niemand mij meer sponsoren, want zoiets heb ik in ieder geval niet te bieden. 

Dit xd 


Satanic
YouTube-ster



Ik wou je al gaan sponsoren, maar no way dat ik er iets voor terug hoef haha
Anoniem
Straatmuzikant



Ik wou je al gaan sponsoren, maar no way dat ik er iets voor terug hoef haha

Aahh thanks! Ik zet je toch op de lijst haha o3o
Azelf
Straatmuzikant



Ik heb je gesponserd :d 
RockingToilet
YouTube-ster



Ik heb je gesponserd <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> 

ilovedrawing
Straatmuzikant



ik heb je gesponserd:d
Account verwijderd




heb je gesponsord hh
Anoniem
YouTube-ster



Nou in ieder geval gaat nu al niemand mij meer sponsoren, want zoiets heb ik in ieder geval niet te bieden. 

Placebo
Wereldberoemd



Whyyy do you do thisss ;-; ik haal nog niet eens 1
sponsor haha
Anoniem
Landelijke ster



Ik sponsor je!(: 
Tim
Wereldberoemd



Dus als je niet gemaild bent dat je door bent door Effie, dan ben je sws niet door?
BeYourMusic
Popster



Ik ga je sponseren :)
Ganondorf
Straatmuzikant



gesponsord. :)
Shots
YouTube-ster



Verstuurd!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste