Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik vind dat hunger games dinges
Lefacumis
Wereldberoemd



Echt irritant en de sfeer wordt er door verpest VIND IK
Lefacumis
Wereldberoemd



HUNGER
Mylimasis
YouTube-ster



hunger***
Lefacumis
Wereldberoemd



hunger***

Zie bovenste bericht ^^
  
Anoniem
Wereldberoemd



Had je je ingeschreven?
Mylimasis
YouTube-ster



Ik heb gewoon aan degene die het als eerst vroeg gedoneerd :'3
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik heb gewoon aan degene die het als eerst vroeg gedoneerd :'3

IK ook maar ik krijg zoveel mailtjes ervan en de forum+shout zit er ook vol mee
Anoniem
YouTube-ster



Ja Idd. Maar ik vind THG sws niet leuk..
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik wel ahaha maar toch 
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik en wout proberen wat leuks te organiseren sorry hoor...
is ook saai als er alleen maar van de schrijfcompetities zijn

Het ligt niet aan jullie hoor? Het is gewoon irritant hoe mensen donaties proberen te krijgen.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik en wout proberen wat leuks te organiseren sorry hoor...
is ook saai als er alleen maar van de schrijfcompetities zijn

Pardon?
Lefacumis
Wereldberoemd



 ..
Anoniem
Wereldberoemd



Ik en wout proberen wat leuks te organiseren sorry hoor...
is ook saai als er alleen maar van de schrijfcompetities zijn

Pardon?

?

Schrijfcompetities zijn ten eerste heel leuk, maar daarnaast organiseren wij ook genoeg design, teken en overige competities, dus ik vind het een beetje vreemd dat je dit zo zegt.
Account verwijderd




Pardon?

?

Schrijfcompetities zijn ten eerste heel leuk, maar daarnaast organiseren wij ook genoeg design, teken en overige competities, dus ik vind het een beetje vreemd dat je dit zo zegt.

Ja. Indd. 
Anoniem
Wereldberoemd



?

Schrijfcompetities zijn ten eerste heel leuk, maar daarnaast organiseren wij ook genoeg design, teken en overige competities, dus ik vind het een beetje vreemd dat je dit zo zegt.

ja snap ik, maar het is toch niet leuk als je bij elke opdracht iets moet schrijven.

Maar dat is ook niet zo, dus wat je zegt slaat nergens op.
SoldToADemon
Internationale ster



?

Schrijfcompetities zijn ten eerste heel leuk, maar daarnaast organiseren wij ook genoeg design, teken en overige competities, dus ik vind het een beetje vreemd dat je dit zo zegt.

ja snap ik, maar het is toch niet leuk als je bij elke opdracht iets moet schrijven.

Is dat niet het hele idee van een schrijfwedstrijd...? of gaat dit over iets anders? :$
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste