Roseraie schreef: Ik en wout proberen wat leuks te organiseren sorry hoor... is ook saai als er alleen maar van de schrijfcompetities zijn
Pardon?
?
Schrijfcompetities zijn ten eerste heel leuk, maar daarnaast organiseren wij ook genoeg design, teken en overige competities, dus ik vind het een beetje vreemd dat je dit zo zegt.
Account verwijderd
schreef:
Riraito schreef:
Roseraie schreef:
Riraito schreef: Pardon?
?
Schrijfcompetities zijn ten eerste heel leuk, maar daarnaast organiseren wij ook genoeg design, teken en overige competities, dus ik vind het een beetje vreemd dat je dit zo zegt.
Schrijfcompetities zijn ten eerste heel leuk, maar daarnaast organiseren wij ook genoeg design, teken en overige competities, dus ik vind het een beetje vreemd dat je dit zo zegt.
ja snap ik, maar het is toch niet leuk als je bij elke opdracht iets moet schrijven.
Maar dat is ook niet zo, dus wat je zegt slaat nergens op.
Schrijfcompetities zijn ten eerste heel leuk, maar daarnaast organiseren wij ook genoeg design, teken en overige competities, dus ik vind het een beetje vreemd dat je dit zo zegt.
ja snap ik, maar het is toch niet leuk als je bij elke opdracht iets moet schrijven.
Is dat niet het hele idee van een schrijfwedstrijd...? of gaat dit over iets anders?