Roseberry schreef:

Ja uit district 13, jwz.
Alleen échte THG-fans zullen dit snappen hahaha.
Kom allemaal bij district 13 als je niet door bent. Ik zal je met open armen ontvangen hahaha. <3
Dan gaan we samen huilen.

Alleen échte THG-fans zullen dit snappen hahaha.
Kom allemaal bij district 13 als je niet door bent. Ik zal je met open armen ontvangen hahaha. <3
Dan gaan we samen huilen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20




