Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Lianne is al de hele middag weg
Anoniem
Popster



Jup :c 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Idd, en het SMT needz her!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vind het wel logisch, zij zal zich ook niet zo goed voelen door die opmerkingen. Walgelijk, die opmerkingen.

wat heb ik gemist, was gister weg!
Account verwijderd




Ik vind het wel logisch, zij zal zich ook niet zo goed voelen door die opmerkingen. Walgelijk, die opmerkingen.

wat heb ik gemist, was gister weg!

het gebeurde vanmiddag allemaal xd
Anoniem
Popster



Ik vind het wel logisch, zij zal zich ook niet zo goed voelen door die opmerkingen. Walgelijk, die opmerkingen.

wat heb ik gemist, was gister weg!

het gebeurde vanmiddag allemaal xd

Zoek in t bloggers forum, daar staan ook wat dingen.
SoldToADemon
Internationale ster



Idd, en het SMT needz her!

!!
Lefacumis
Wereldberoemd



Idd, en het SMT needz her!

Ja door het ww gedoe he :c
Anoniem
Popster



Idd, en het SMT needz her!

Ytt heeft dr ook nodig :c
Anoniem
Popster



Tsja, en Kaj blijft ook wel lang weg.

Kaj schrijft momenteel een boek geloof ik.
Silatunique
Landelijke ster



Ja, omg sommige mensen hé..
Anoniem
Queen of Queens



Ik begrijp het wel ergens.
SoldToADemon
Internationale ster



Idd, en het SMT needz her!

Ytt heeft dr ook nodig :c

sad
Anoniem
Popster



Ik begrijp het wel ergens.

Ja ik ook, ik zou t vreselijk vinden,
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik begrijp het wel ergens.

Ja als ik Lianne was zou ik me echt zwaar fucked up voelen, ik bedoel kijk wat mensen zeggen. En de helft ervan is gewoon gelogen
Anoniem
Queen of Queens



Ik begrijp het wel ergens.

Ja als ik Lianne was zou ik me echt zwaar fucked up voelen, ik bedoel kijk wat mensen zeggen. En de helft ervan is gewoon gelogen

Ze kon het niet meer aan wat logisch is want ik werd er ook gestoord van en het ging Niet eens over mij haha.
Silatunique
Landelijke ster



Ik begrijp het wel ergens.

Ja als ik Lianne was zou ik me echt zwaar fucked up voelen, ik bedoel kijk wat mensen zeggen. En de helft ervan is gewoon gelogen

Ze kon het niet meer aan wat logisch is want ik werd er ook gestoord van en het ging Niet eens over mij haha.

Ja uwu , sommige mensen zijn gewoon zielig, ik bedoel, kaj pedo? ...
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste