Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Post 10.000!! Voor:::::
Anoniem
Wereldberoemd



EINDELIJK, de 10000 posts gehaald!!!

Voor:

SISKA, want ik hou van je, ook al ben je nooit meer online, I still love you.

Rochel: Jij komt soort van dubbel maar hou ook van je!

Chantal: Hihihihihi, ik ken je al best lang, en het meeten was leuk!!

Barbara: IK KEN JOU HET LANGST VAN HEEL VP!! :o Maar ok, met jou die meeting bij de hema sloeg nergens op, maar oke. GHEHE, hou van je!! <3 (Was de bruna nog goedgekomen??)

Ilse: Aaaaaaaah, is ons mailgesprek nou dood?? Ik hoor niets meer van je? Maar omg, je verrassingen waren echt lief, sorry dat je nu blut bent!!

Nt: Omdat Yolène dit wilde, staat het nt er ook bij!! DANKJEWEL VOOR HET NIET ZEGGEN VAN WAT ER MORGEN KOMEN GAAT EN ONS LATEN RADEN!!

En Kaj en Lianne, nogmaals: Hartstikke dankjewel voor het maken van vp, ik heb hier echt echt awesome mensen leren kennen (aka iedereen), en ik hoop dat ik nog lang de eer heb om hier van deel uit te maken. (Dit is geen zin, toch?!?!)


EN VOOR DE REST IEDEREEN WANT IK HOU VAN IEDEREEN, maar zoals jullie hebben gemerkt heb ik niet echt heel veel zin om te typen, dus sorry voor alle typfouten die hier in voorkwamen. sad


Anoniem
YouTube-ster



Gefeliciteerd! :) Ik heb mijn 10 000 post niet eens gemerkt :cry
alishakusx
Straatmuzikant



ik hou ook van jou !  (l)
Anoniem
Wereldberoemd



ik hou ook van jou !  <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Mwhihihihih
alishakusx
Straatmuzikant



ik hou ook van jou !  <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

Mwhihihihih

ghehehehhee banana
Gray
Wereldberoemd



:d
Wait, heb ik meer posts als jou? ;o
Thrandy
Karaoke-ster



Omg sweety <3 thanks love youuuuu
Account verwijderd




ok ik sta er niet bij doei
neee hahaha das wel kjute voor iedereen :)
Account verwijderd




ok ik sta er niet bij doei
neee hahaha das wel kjute voor iedereen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>En: OOMG IK HEB MIJNE GEWOON GEMIST D:
Anoniem
Wereldberoemd



<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Wait, heb ik meer posts als jou? ;o

Ja maar ik ben twee maanden of zo hier niet heel erg actief geweest hè?
Thrandy
Karaoke-ster



<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Wait, heb ik meer posts als jou? ;o

Dan jij*

:$
Anoniem
Wereldberoemd



ok ik sta er niet bij doei
neee hahaha das wel kjute voor iedereen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

"EN VOOR DE REST IEDEREEN WANT IK HOU VAN IEDEREEN, maar zoals jullie hebben gemerkt heb ik niet echt heel veel zin om te typen, dus sorry voor alle typfouten die hier in voorkwamen. sad"
Zuko
YouTube-ster



Oh, lief van je. <3
Anoniem
Wereldberoemd



Oh, lief van je. <3

Ja jij komt er ook twee keer in voor!! Cool hè?? :)
Fem
Popster



Congratz <3
SoldToADemon
Internationale ster



woot
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste