Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ben echt zó blij he met die
Thrandy
Karaoke-ster



nieuwspost van het NT, like omg ik wil zó graag in het NT en dit is gewoon de perfecte kans om mezelf te bewijzen om er ooit misschien in te mogen.

Ik ga echt de beste brief in de geschiedenis van brieven maken!!!!!
Marissa
Internationale ster



Good luck dear, ik waag t er ook op, maar zo goed zal ik wel niet zijn xD
Thrandy
Karaoke-ster



Good luck dear, ik waag t er ook op, maar zo goed zal ik wel niet zijn xD

Jij ook good luck babe <3
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik ga op vakantie >-<
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ga op vakantie >-<

Aw, balen.
SoldToADemon
Internationale ster



Succes ^-^
Thrandy
Karaoke-ster



Succes ^-^

Thanks! ;3
Mylimasis
YouTube-ster



Ik wil het ook graag proberen (gewoon om te weten hoe het is om een nt'er te zijn)

nt ga ik niet eens proberen te zijn, 2 functies vind ik genoeg, maar in de vakantie heb ik veel tijd over n___n
Thrandy
Karaoke-ster



Ik wil het ook graag proberen (gewoon om te weten hoe het is om een nt'er te zijn)

nt ga ik niet eens proberen te zijn, 2 functies vind ik genoeg, maar in de vakantie heb ik veel tijd over n___n

Ik heb in de vakantie echt mega veel tijd, want ik ga toch nergens heen of zo want we hebben toch geen geld, dus ik heb altijd tijd. Ik probeer wel een zomerbaantje te vinden, maar ik kan het altijd goed combineren ;3
Mylimasis
YouTube-ster



Ik wil het ook graag proberen (gewoon om te weten hoe het is om een nt'er te zijn)

nt ga ik niet eens proberen te zijn, 2 functies vind ik genoeg, maar in de vakantie heb ik veel tijd over n___n

Ik heb in de vakantie echt mega veel tijd, want ik ga toch nergens heen of zo want we hebben toch geen geld, dus ik heb altijd tijd. Ik probeer wel een zomerbaantje te vinden, maar ik kan het altijd goed combineren ;3

Haha ja same same
Anoniem
Wereldberoemd



Haha, ik ben benieuwd. :d
Thrandy
Karaoke-ster



Ik wil het ook graag proberen (gewoon om te weten hoe het is om een nt'er te zijn)

nt ga ik niet eens proberen te zijn, 2 functies vind ik genoeg, maar in de vakantie heb ik veel tijd over n___n

Ik heb in de vakantie echt mega veel tijd, want ik ga toch nergens heen of zo want we hebben toch geen geld, dus ik heb altijd tijd. Ik probeer wel een zomerbaantje te vinden, maar ik kan het altijd goed combineren ;3

Haha ja same same

omg #twins
Thrandy
Karaoke-ster



Haha, ik ben benieuwd. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ps, is het een probleem als ik hem wel gewoon in een blog maak? Of moet ik het apart opsturen of zo? Ik ben niet zo handig met andere programma's online om zulke dingen in te maken :$
Mylimasis
YouTube-ster



Ik heb in de vakantie echt mega veel tijd, want ik ga toch nergens heen of zo want we hebben toch geen geld, dus ik heb altijd tijd. Ik probeer wel een zomerbaantje te vinden, maar ik kan het altijd goed combineren ;3

Haha ja same same

omg #twins

Sws als ik voor nt zou gaan en ik zou het worden (die kans is al klein) heb ik nieuwe haters
Thrandy
Karaoke-ster



Haha ja same same

omg #twins

Sws als ik voor nt zou gaan en ik zou het worden (die kans is al klein) heb ik nieuwe haters

Haha, omdat je al andere badges hebt?
Account verwijderd




WACHT WAT
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste